Te&tff

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er waren nog wel meer afspraken, maar aangezien dat de helft van de stammen hieraan afkapte wegens goede persoonlijke redenen vind ik het zeker geen schande dat T.E. hier hun kans grijpt door spelers die er beter voor hun voorliggen nog een kans te gunnen. Aan de stats te zien zijn deze leden zeer trouwe leden dus ik had me geen betere zet kunnen indenken.

Dat =TFF= t zo inziet, tsja hun probleem

Snooz, het gaat erom dat T.E. wist dat Ares en TFF die spelers aanvielen, achter Ares en TFF rug om die spelers gaan lopen recruiten en ook nog een grote mond wensten te hebben tegen Ares en TFF leiding (en dan zeg ik het nog netjes). Daarnaast bleek ook nog dat sommige T.E. leden die spelers aan het ondersteunen waren.

Die IG spelers zijn inderdaad topspelers, maar de T.E. leiding heeft hiermee wel laten zien onbetrouwbaar te zijn. Misschien dus toch niet zo´n slimme zet van ze....
 

Deleted User - 193283

Guest
GreedIsGood zei:
Meer jullie probleem aangezien jullie nu aan nog meer fronten oorlog hebben en ook minder dorpen van ons overnemen dan wij van jullie..

Snooz zit niet in T.E.:p
 

DeletedUser16443

Guest
@Snooz, wij hebben ons altijd aan de afspraken gehouden, en zouden zeker meedoen en hebben ook meegedaan,

Maar het is toch belachelijk dat een Stam die mee doet met alle plannen, plus mee zou doen over die 2 weken, en alle plannen wisten, die leden gaat ondersteunen plus aannemen... lekkere samenwerking hebben we dan.....
 

DeletedUser

Guest
Tsja een wereld met maar 1 tegenstander is saai, dus de keuze voor meer "vijanden" te maken is zo gezet :D
 

DeletedUser

Guest
ja dus? ik schijn meer vrienden te hebben dan jij ! stakker

Ik weet hoe het komt dat je "meer" vrienden hebt, je koopt ze om met bescherming van T.E. in ruil voor info en daarom "moeten ze jouw" :rolleyes:

___________________

woow, hoe zielig kun je zijn zeg. maar goed je hebt wss heel veel vrienden... op TW mischien zou je eens naar buiten gaan ofzo?

Wat een steek voor karen xd
 

DeletedUser

Guest
Waarom vergeten we DomTe?

We zijn nogtans niet slecht bezig.

Side 1:
Tribes: DomTe
Players:

Side 2:
Tribes: T.E.
Players:

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 0
Verschil: 23

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 230,358
Kant 2: 0
Verschil: 230,358

image.php
 

DeletedUser

Guest
iedereen heeft bang van ons dus ze durven niet over ons te spreken denk ik :D
 

DeletedUser

Guest
hehe

Side 1:
Tribes: DomTe
Players:

Side 2:
Tribes: T.E.
Players:

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 171
Kant 2: 50
Verschil: 121

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26
Kant 2: 1
Verschil: 25

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,559,624
Kant 2: 490,890
Verschil: 1,068,734

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 258,604
Kant 2: 8,795
Verschil: 249,809

image.php
 

DeletedUser16822

Guest
Waarom we DomTe vergeten?
Omdat dit topic over Te&tff gaat mss .. ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waarom we DomTe vergeten?
Omdat dit topic over Te&tff gaat mss .. ? :rolleyes:

DomTe staat op dit moment wel voor op TFF qua overnames van T.E. dorpen dit weekend. We zullen nog wat beter ons best moeten doen......
 

DeletedUser8722

Guest
dat jullie de mannen van IG in huis hebben genomen. Ma swat dat is allemaal verleden tijd, valt toch niets meer aan te veranderen


waar heb ik dat tog eerder gezien, was dat niet ook het geval toen met Spare??:rolleyes: denk dat TE beter is dan welke stam dan ook, het zal hem schelen aan de ligging en aan de activiteit. Ook omdat TFF het niet alleen doet, maar hun hele groep stammen er ook bij betrekt zal denk ik de doorslag geven dat TE het moeilijk heeft, ik ben het dus wel met Rietjuh eens ^^

En wat is jou (kwats)-verhaal dan? Er waren afspraken. En niet alleen TFF was hier boos om, maar ook bijvoorbeeld Ares. Misschien kun jij beter je lippen aan elkaar naaien, want dan komt die onzin er niet meer uit. Ik hoop dat je in het echte leven niet zo'n grote schande bent als dat je op tw bent.

The Spartan Leader : Ik ben niet zo benieuwd naar een 1tegen1 gevecht tussen T.E. en =TFF=. Ik weet namelijk vrij zeker dat =TFF= die zou winnen. Er zitten natuurlijk best goede spelers in T.E. (Hamers, Mean MoFo), maar een stam die al 100 keer uit elkaar gevallen is en weer teruggekomen is gaat niet goedkomen vrees ik. Er zal weer iemand opstaan met een mening waarna enkele pubertjes boos de stam zullen verhalen

het is net hoe je het bekijkt he, bij TFF, ares of BWR kunnen de spelers niet naar andere stammen, want ze liggen overal, is iemand het dus niet eens, dan vliegt die buiten de stam en dan heeft die geen schijn van kans meer. Daarom denk ik dat TFF nog niet gevallen is, niemand heeft de mogelijkheid om zijn mening te uiten en gaat gewoon met de leiding meehuppelen, om zo de meeste dorpen te kunnen internen.

Waarom vergeten we DomTe?

We zijn nogtans niet slecht bezig.

Side 1:
Tribes: DomTe
Players:

Side 2:
Tribes: T.E.
Players:

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 0
Verschil: 23

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 230,358
Kant 2: 0
Verschil: 230,358

image.php

dat is stam 2, zal ik dan ook maar opbiechten dat Free ook nog wel eens een aanvalletje op TE doet, dat zijn dus al 3 stammen tegen 1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26928

Guest
@child

vergeet je niet toevallig crack en mania die ook mee doen tegen TE

ach ze edelen stuk minder dan die grote stammen maar alle kleine beetjes helpen


owja karen90 hou jij je maar een stil als er verkiezing met beste interners komt zul jij vast wel winnen
want enig wat jij kan is grote bek geven

maar dorpen verdedigen kan je niet.
denk maar om zometeen is karen90 niet meer


maar TE zijn backstabbers
zie zelf TFF zal TE over winnen
TE is bij elkaar geraapt zootje
 

DeletedUser8722

Guest
@child

vergeet je niet toevallig crack en mania die ook mee doen tegen TE

ach ze edelen stuk minder dan die grote stammen maar alle kleine beetjes helpen


owja karen90 hou jij je maar een stil als er verkiezing met beste interners komt zul jij vast wel winnen
want enig wat jij kan is grote bek geven

maar dorpen verdedigen kan je niet.
denk maar om zometeen is karen90 niet meer


maar TE zijn backstabbers
zie zelf TFF zal TE over winnen
TE is bij elkaar geraapt zootje

TFF, zal winnen van TE, maar wel met hulp van 100000 stammen, die niet zo lopen op te scheppen ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan