Te&tff

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
@tw-w

4. Hoe is de ruzie tussen =TFF= en T.E. ontstaan?
Dat heeft te maken met het nakomen van afspraken.
Als iemand mij dan een kunstje flik kan ik desnoods waardering hebben voor de uitvoering van dat kunstje.
De uitvoering van het kunstje wat T.E. ons probeerde te flikken krijgt van mij een drie qua uitvoering en een vette 1 qua stijl. Niet verwonderlijk is de heleboel in het gezicht van T.E. ontploft en zijn zij nu het lachertje van W4.


<---- dit is volgensmij niet heelemaal waar;)
meningen zou ik wel waarderen;)
 

DeletedUser31533

Guest
over de cijfers kan nog gediscusieerd worden :D

en wat vind je niet waar, dat TE enkele stammen dik int zak heeft gezegd ofdat ze het lachertje van W4 zijn??
 

DeletedUser

Guest
Ik vind T.E zeker geen lachertje.
Heb al meerdere aanvallen van hun gezien.
Als ze zo een lachertje zijn zou ik wel eens willen zien hoe het zou uitdraaien in een oorlog tussen T.E en TFF zonder hulp van anderen :)
 

DeletedUser31533

Guest
Ik vind T.E zeker geen lachertje.
Heb al meerdere aanvallen van hun gezien.
Als ze zo een lachertje zijn zou ik wel eens willen zien hoe het zou uitdraaien in een oorlog tussen T.E en TFF zonder hulp van anderen :)

dit gaat wss niet gebeuren, dit heeft niet enkel en alleen met TFF te maken he, TE heeft niet alleen TFF int zak gezet, er zijn ook nog wel meerdere stammen
 

DeletedUser

Guest
PFF krijgen we dit weer..

kan wat mij betreft wel een slotje op..

TFF en CO's blijven toch aan hun eigen verhaal vast klampen ook al hebben ze geen enkel bewijs dus heeft weinig nut ace..
 

DeletedUser31533

Guest
PFF krijgen we dit weer..

kan wat mij betreft wel een slotje op..

TFF en CO's blijven toch aan hun eigen verhaal vast klampen ook al hebben ze geen enkel bewijs dus heeft weinig nut ace..

wat geen enkel bewijs... tw stats zorgt wel voor bewijs genoeg hoor ;p
 

DeletedUser31533

Guest
haha ja dat weet ik ;p maar daar staat het wel op he ;p haha :p
 

DeletedUser23886

Guest
u vraagt wij antwoorden, dus maakt niet of hij de stats erbij haalt of niet daar ging het toch helemaal niet om het was alleen een toevoeging als je het miss niet meer wist kon je daar kijken alstublieft.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie niet in waarom tff dit alleen zou moeten doen als ze het ook met meerdere kunnen doen, ze hebben inderdaad ook niet alleen tff gedwarsboomd, ook al was dat misschien niet de bedoeling...
 

DeletedUser

Guest
PFF krijgen we dit weer..

kan wat mij betreft wel een slotje op..

TFF en CO's blijven toch aan hun eigen verhaal vast klampen ook al hebben ze geen enkel bewijs dus heeft weinig nut ace..

En wat is jou (kwats)-verhaal dan? Er waren afspraken. En niet alleen TFF was hier boos om, maar ook bijvoorbeeld Ares. Misschien kun jij beter je lippen aan elkaar naaien, want dan komt die onzin er niet meer uit. Ik hoop dat je in het echte leven niet zo'n grote schande bent als dat je op tw bent.

The Spartan Leader : Ik ben niet zo benieuwd naar een 1tegen1 gevecht tussen T.E. en =TFF=. Ik weet namelijk vrij zeker dat =TFF= die zou winnen. Er zitten natuurlijk best goede spelers in T.E. (Hamers, Mean MoFo), maar een stam die al 100 keer uit elkaar gevallen is en weer teruggekomen is gaat niet goedkomen vrees ik. Er zal weer iemand opstaan met een mening waarna enkele pubertjes boos de stam zullen verhalen
 

DeletedUser

Guest
Even ter informatie, TFF staat voor.

Side 1:
Tribes: =TFF=
Players:

Side 2:
Tribes: T.E.
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 110
Kant 2: 65
Verschil: 45

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 1,033,214
Kant 2: 626,504
Verschil: 406,710
 

DeletedUser

Guest
En wat is jou (kwats)-verhaal dan? Er waren afspraken. En niet alleen TFF was hier boos om, maar ook bijvoorbeeld Ares. Misschien kun jij beter je lippen aan elkaar naaien, want dan komt die onzin er niet meer uit. Ik hoop dat je in het echte leven niet zo'n grote schande bent als dat je op tw bent.

The Spartan Leader : Ik ben niet zo benieuwd naar een 1tegen1 gevecht tussen T.E. en =TFF=. Ik weet namelijk vrij zeker dat =TFF= die zou winnen. Er zitten natuurlijk best goede spelers in T.E. (Hamers, Mean MoFo), maar een stam die al 100 keer uit elkaar gevallen is en weer teruggekomen is gaat niet goedkomen vrees ik. Er zal weer iemand opstaan met een mening waarna enkele pubertjes boos de stam zullen verhalen

Er waren nog wel meer afspraken, maar aangezien dat de helft van de stammen hieraan afkapte wegens goede persoonlijke redenen vind ik het zeker geen schande dat T.E. hier hun kans grijpt door spelers die er beter voor hun voorliggen nog een kans te gunnen. Aan de stats te zien zijn deze leden zeer trouwe leden dus ik had me geen betere zet kunnen indenken.

Dat =TFF= t zo inziet, tsja hun probleem
 

DeletedUser

Guest
Meer jullie probleem aangezien jullie nu aan nog meer fronten oorlog hebben en ook minder dorpen van ons overnemen dan wij van jullie.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan