TAoW vs Wall

DeletedUser5148

Guest
https://www.youtube.com/watch?v=yGCK0khHd_k

Via deze weg wil ik oproepen om morgen een rouwdag te houden op de wereld. Laten we hierbij de rangen sluiten en elkaar voor één dag niet aanvallen. Wij, op Bateken, zijn er alvast enorm van gedaan. Sietse en ik gaan vanavond nog in overleg om te praten over de toekomst. We houden jullie verder op de hoogte. Voor zij die willen, jullie mogen ons PA-punten sturen. Sietse en ik gaan bijleggen voor een mooie bos bloemen om te overhandigen aan onze heldinnen.

@iedereen: doe mee, want dit is echt vreselijk... Ikzelf heb tranen in m'n ogen terwijl ik dit schrijf. Mijn relatie lijdt er ook al onder. Mijn vriendin snapt het helemaal niet zo goed. Maarja... Haters vindt je overal.
 

DeletedUser2094

Guest
mee eens, dit is echt verschrikkelijk nieuws, ik ben ook diep geraakt dat ik nooit meer naar de overvolle IJsselhallen kan om lekker los te gaan op deze geweldige muziek:(
 

DeletedUser

Guest
Nondeju kon zo geweldig hakken op die gruwelijke muziek :(
nu moet ik wat anders zoeken
 

DeletedUser71638

Guest
Ja onze excuses. Jona is op vakantie en ik was van mijn nachtrust aan het genieten^^
 

DeletedUser46586

Guest
tsssss je moet wel opletten he :eek: mss gaan we daardoor nog verliezen een volle 3 dorpen kwijt :eek:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Daar kunnen wij idd niet tegen op, ook al farmen we dag en nacht, we hebben niet eens 3 edeltreintjes:(
 

DeletedUser71638

Guest
Ik kan maar 1 trein, dat is THE RAPETRAIN
Maar even serieus, ik heb geen edels maar wel clears:
JvLyOEp.png
 

DeletedUser46586

Guest
ik ook hoor :)

heb ze gwn even op vakantie gezonden :p
na al dat werken bij king zeus hadden ze dat wel verdient :D :p
 

DeletedUser46586

Guest
er zit blijkbaar een haar in de boter bij de tegenstanders :p
al die opsplitsingen :D
 

DeletedUser

Guest
Tja een kat in het nauw maakt rare sprongen. Echter denk ik dat het lot al vast staat.
 

DeletedUser5148

Guest
S/O naar m'n medebaas Sietse die zonet 1101 clears heeft gegooid op Olimen.
#Bazenteam
 
Bovenaan