TAoW vs Wall

DeletedUser71638

Guest
Hallo dames en heren, koeken en peren!

Valt me al paar weken op dat het forum op w35 echt dood is, hiermee hoop ik er wat meer activiteit te krijgen.
De eerste echte oorlog van w35 is al geruime tijd aan de gang, de oorlog tussen TAoW en Wall. EIR - Wall durf ik geen oorlog te noemen, dit zal misschien wel veranderen nu -S- is ontstaan uit de vaste kern spelers?

Kaartje:
9HSrJVk.png


Op het kaartje is het duidelijk dat TAoW een zeer mooie en sterke cluster heeft in het oosten van de wereld. Wall ligt in het zuiden tot en met het noorden in het midden van de wereld.
TAoW heeft een harde kern van wereld 8 die ook hier proberen de wereld te winnen, wij als Wall Zullen proberen daar een stokje voor te steken.

De laatste 48 gaat zeker in het voordeel van Wall:
iNHHl9C.png


Dit is een zeer mooie opgezette massa aanval, al kan TAoW er ook wat van. Wij als Wall zijnde hebben al meerdere aanvallen voor de kiezen gehad en dat is ook te zien aan de totale stats:
vCadl7j.png


Dus mensen, wie zal deze oorlog winnen? Welke stam heeft de beste spelers? Wie heeft de betere ligging? Zal Wall zijn nummer 1 plek waarmaken, of zullen ze van de troon verstoten worden?

Heb je leuke berichten, mooie stats, mooie geclearde dorpen of wil jij gewoon je hart luchten over deze wereld? Dan is dit topic voor jou:D

Groetjes Sietse
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5148

Guest
Succes bois, laten we deze wereld spannend maken.

@ Sietse: Wall ligt in het oosten van de wereld, niet het westen. :D
 

DeletedUser

Guest
Goh, kom opeens de naam TAoW hier tegen en zie "TAoW heeft een harde kern van wereld 8 die ook hier proberen de wereld te winnen". Wie spelen er van wereld 8 zoal nog mee?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Goh, kom opeens de naam TAoW hier tegen en zie "TAoW heeft een harde kern van wereld 8 die ook hier proberen de wereld te winnen". Wie spelen er van wereld 8 zoal nog mee?

Haantje de Sterkste, Hanzimal, Armatakk, United Masters... Ik mis vast mensen nu
 

DeletedUser71638

Guest
Ik hoop dat ik morgen ook misschien mensen uit -S- zie verschijnen met hun mening over deze oorlog.
Ook TAoW is van harte welkom met hun propaganda<3 ze zullen dan wel zeggen geen woorden maar daden, maar het blijft een spelletje wat we met elkaar spelen<33

Nu is het alleen Wall wat hier alles onder komt spammen:(
 

DeletedUser23482

Guest
Jullie vergeten te vermelden dat WALL 2x groter is dan TAoW.

En spannend is het ook niet hoor, je hoeft niet meer dan 3 neuronen op een rijtje te hebben om de uitkomst te voorspellen.
 

DeletedUser58372

Guest
Hoogmoed komt ten val, laten we maar zeggen. Jullie waren toch zo goed? Maar nee hoor, bij de eerste de beste aanval gaat de helft al op zijn bek.
 

DeletedUser54086

Guest
Jullie vergeten te vermelden dat WALL 2x groter is dan TAoW.

En spannend is het ook niet hoor, je hoeft niet meer dan 3 neuronen op een rijtje te hebben om de uitkomst te voorspellen.

Rang Stamnaam Punten van de 40 beste spelers
1 Wall 71.912.114
2 TAoW 45.091.944

En dan niet te vergeten dat -S- aan de kant van TAoW staat dus er zal wel geVV't worden, en tronan wordt door hen aangevallen.
 

DeletedUser5148

Guest
Jullie vergeten te vermelden dat WALL 2x groter is dan TAoW.

En spannend is het ook niet hoor, je hoeft niet meer dan 3 neuronen op een rijtje te hebben om de uitkomst te voorspellen.

Dat kom je nu zeggen. Maar redelijk verdedigen is jullie ook niet gegund.
Lesje voor onze Goden van w8: dit is w35, verhaaltjes van een andere wereld boeien hier niet. Puur leedvermaak de pm-wisseling met UM. Hier heb ik lang op moeten wachten. Het was de moeite waard. :)

Inb4: tuut tuut.
 

DeletedUser23482

Guest
Ik heb nog geen oud W8 speler op z'n bek zien gaan en volgens mij hebben we nog steeds meer dorpjes overgenomen dan jullie.

Verder zijn er maar 3 mensen die constant VVs draaien bij TAoW, dat zijn HDS, UM en ik en dat weten jullie maar al te goed.

-S- valt jullie zeker enorm aan ja, een grote speler op deze wereld. Volgens mij zijn de enige serieuze aanvallen die WALL sinds oprichting heeft gehad allemaal van TAoW gekomen.
 

DeletedUser58372

Guest
Zeg ook niet dat oud W8's op de bek zijn gegaan want die worden gewoon volgestackt door alle beschikbare stamdef, zodat zij blijven overleven. De rest van de stam mag wel wegrotten, kan ik zo uit je woorden opnemen. UM heeft een paar hoge heren aangesteld, die zo nu en dan hun zegje mogen doen en die vol moeten staan met alle stamdef. De normale leden krijgen af en toe een paar random stacks of moeten zichzelf voorzien.
 

DeletedUser54086

Guest
Mag ik dan weten wie er VV draait op Perrin Aybara? Want die mag van mij wel meer VV's gaan draaien :D
 
Bovenaan