Tanken vs Fruit

DeletedUser40442

Guest
Idd klopt zaletio.

Jij hebt duidelijk wat gemist!
Deze post is al 3 keer verschenen op het AF daarop is al eens bewezen dat deze gesprekken nep zijn.

En op basis van bewerkte screens, maar ook op post waar meer dan alleen onze naam staat word verwijderd.
Dus overtuigend bewijs is het zeker niet maar daar waren de mensen van W24 die het wel gevolgd hebben al snel over eens.

Zelfs jou eigen stamgenoten waren erover eens dat deze screen niet betrouwbaar is.
Ik vond jou post altijd leuk om te lezen maar moet toch bekennen dat de laatste tijd jou informatie erg slecht is.

En vooral al erg oud.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Idd klopt zaletio.

Jij hebt duidelijk wat gemist!
Deze post is al 3 keer verschenen op het AF daarop is al eens bewezen dat deze gesprekken nep zijn.

En op basis van bewerkte screens, maar ook op post waar meer dan alleen onze naam staat word verwijderd.
Dus overtuigend bewijs is het zeker niet maar daar waren de mensen van W24 die het wel gevolgd hebben al snel over eens.

Zelfs jou eigen stamgenoten waren erover eens dat deze screen niet betrouwbaar is.
Ik vond jou post altijd leuk om te lezen maar moet toch bekennen dat de laatste tijd jou informatie erg slecht is.

En vooral al erg oud.

Fout.
Zijn eigen stamgenoten zijn het er niet over eens.
Het ziet er namelijk erg realistisch, niet geshopt, uit.
Het ziet er namelijk wel uit als overtuigend bewijs.
Dus waarom zouden we het niet geloven?
 

DeletedUser

Guest
Anybody can make this.

Moet ik nu serieus als tegenbewijs één of andere dwaze post met zaletio faken, ga je me dan wel geloven? :p

Jammergenoeg zak ik zo laag liever niet en is dit verloren moeite. Ik dacht dat jullie zelf wel intelligent genoeg waren.

@Zaletio, iedereen op dit forum heeft die post ondertussen al gezien hoor. Maar goed, jij haalt graag oude koeien uit de sloot zo te zien.
 

DeletedUser26046

Guest
Idd klopt zaletio.

Jij hebt duidelijk wat gemist!
Deze post is al 3 keer verschenen op het AF daarop is al eens bewezen dat deze gesprekken nep zijn.

En op basis van bewerkte screens, maar ook op post waar meer dan alleen onze naam staat word verwijderd.
Dus overtuigend bewijs is het zeker niet maar daar waren de mensen van W24 die het wel gevolgd hebben al snel over eens.

Zelfs jou eigen stamgenoten waren erover eens dat deze screen niet betrouwbaar is.
Ik vond jou post altijd leuk om te lezen maar moet toch bekennen dat de laatste tijd jou informatie erg slecht is.

En vooral al erg oud.

:eek: :eek: :eek:.
Je bent toch ook een leuke populist en demagoog hè. Wat post je nu daadwerkelijk qua informatie? Eigenlijk niks. Je deelt wat steken uit aan mij met de poging mij voor schut te zetten als iemand die "slechte en oude informatie" post. Daarnaast denk jij te kunnen spreken voor "heel w24", aangezien die het blijkbaar met jou eens zou zijn. Sterker nog, blijkbaar ben jij nu degene die zelfs namens mijn stamgenoten kan posten op het AF :eek:.

Nog even en jouw uitspraken worden nog populistischer dan die van Wilders. Misschien zou je er goed aan doen je te houden aan feiten en harde onderbouwde statements. Jouw huidige post lijkt bijna rechtstreeks uit het boek "Demagogie voor dummies" te komen.

Anybody can make this.

Moet ik nu serieus als tegenbewijs één of andere dwaze post met zaletio faken, ga je me dan wel geloven? :p

Jammergenoeg zak ik zo laag liever niet en is dit verloren moeite. Ik dacht dat jullie zelf wel intelligent genoeg waren.

@Zaletio, iedereen op dit forum heeft die post ondertussen al gezien hoor. Maar goed, jij haalt graag oude koeien uit de sloot zo te zien.

Het is gepost rond de 1e / 2e december. Dat betekent dat het niet door iedereen gezien is, aangezien bijvoorbeeld ikzelf een weekendje weg was incluis de maandag. Toch heb ik maandag wel het AF bekeken, net als zondagnacht. Daar stond het niet meer. Dus het heeft een erg beperkte tijd op het AF gestaan, waarna de mod ingreep en blijkbaar alles verwijdert heeft. Nogal frappant van deze Coalkiller maarja dat zijn we van hem gewend. Daarnaast heb ik meerdere spelers gevraagd naar de reacties, waarop ze niet eens van het oorspronkelijke bestaan van deze post af weten. Dat jij het dus blijkbaar allang gelezen hebt, betekent niet dat de rest dat ook heeft gedaan. Zou het geen slim idee zijn voor de Fruit posters om te stoppen om te zeggen dat "iedereen" iets vindt / iets gedaan heeft en gewoon voor zichzelf praten? Remko deed het net ook al. Een beetje frappant dat jullie blijkbaar voor heel w24 durven te praten...

Daarnaast zal ik je aangeven waarom ik het persoonlijk niet direct als onbetrouwbaar zie. Wat zou Dylan kunnen hebben als bewijs? Dat is namelijk de vraag die ik mijzelf stelde, net als dat Fruit waarschijnlijk die vraag aan zichzelf gesteld heeft. Zijn AF account is geblocked en daar zullen waarschijnlijk amper PMs op zitten over w24 met iets wat zijn beweringen kunnen onderbouwen. Daarnaast is hij gekicked, onverwachts, van Tai-pan.

Met andere woorden: het enige wat Dylan als bewijs zou kunnen hebben dat is Skype. Natuurlijk is Skype te faken. Maar een stamforumpost is ook te faken. Een VV-lijstje is ook te faken. Als je goed genoeg je best doet met photoshop dan ziet alles er realistisch uit. Maar aangezien Dylan op Skype na onmogelijk bewijs kan verzamelen / hebben over Fruits duistere praktijken, vind ik dit een meer betrouwbare bron als Remko inderdaad.

En waarom? Aangezien Remko zowel loog over waarom hij kata's gebruikt, daarnaast Frederik gestabbed heeft, daarnaast een van de eerste leavers van Tanken was en ten slotte blijkbaar alle macht heeft in Fruit aangezien hij het kata-gebruik er doorheen heeft gekregen. Als ik dat tegenover Dylan zet, die zich dom gedragen heeft op het AF maar niet loog en die mensen op hun RL aanpakt dan heeft Dylan in mijn ogen meer betrouwbaarheid.

Dat Remko niks meer voorstelt qua betrouwbaarheid is allang bekend lijkt me :eek:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Again, fout.

Niet iedereen kan zoiets maken.
Het ziet er realistisch uit, en zolang er geen tegenbewijs is gekomen, is het makkelijk te geloven.
Doen veel mensen dan ook
 

DeletedUser

Guest
Again, fout.

Niet iedereen kan zoiets maken.
Het ziet er realistisch uit, en zolang er geen tegenbewijs is gekomen, is het makkelijk te geloven.
Doen veel mensen dan ook

Als je ddos aanvallen kan versturen kan je heus wel met paint overweg, geloof me.
 

DeletedUser26046

Guest
Als je ddos aanvallen kan versturen kan je heus wel met paint overweg, geloof me.

Welk ander middel kan Dylan hebben om aan te tonen dat zijn beweringen waar zijn?

Fruit speelt het gewoon erg slim. Ze doen het als volgt:
  • Dylan wordt gekicked en gooit de vuile was van Fruit op het AF.
  • Fruit vraagt om bewijs.
  • Ze weten dat Dylan geen IG bewijs heeft, aangezien hij gekicked heeft.
  • Dus zeggen ze als Dylan met bewijs van Skype komt dat het gephotoshopt is.

Met andere woorden: Of hij liegt of hij heeft gephotoshopt. Want iets anders dan Skype kan Dylan nooit aantonen aangezien hij gekicked is. Well played Fruit, well played. Je hebt Dylan in zo'n hoek gedreven dat alle beweringen over Fruit met een paar opmerkingen als "leugenaar" weg te wuiven zijn.

Wel grappig dat er blijkbaar mensen zijn die Fruit geloven :eek:. Ze pakken de twee makkelijkste opties ten opzichte van Dylan.
 

DeletedUser

Guest
Welk ander middel kan Dylan hebben om aan te tonen dat zijn beweringen waar zijn?

Fruit speelt het gewoon erg slim. Ze doen het als volgt:
  • Dylan wordt gekicked en gooit de vuile was van Fruit op het AF.
  • Fruit vraagt om bewijs.
  • Ze weten dat Dylan geen IG bewijs heeft, aangezien hij gekicked heeft.
  • Dus zeggen ze als Dylan met bewijs van Skype komt dat het gephotoshopt is.

Met andere woorden: Of hij liegt of hij heeft gephotoshopt. Want iets anders dan Skype kan Dylan nooit aantonen aangezien hij gekicked is. Well played Fruit, well played. Je hebt Dylan in zo'n hoek gedreven dat alle beweringen over Fruit met een paar opmerkingen als "leugenaar" weg te wuiven zijn.

Wel grappig dat er blijkbaar mensen zijn die Fruit geloven :eek:. Ze pakken de twee makkelijkste opties ten opzichte van Dylan.

Wees jij maar eens actief op het AF en lees mijn hele pleidooi van de vorige post. Ik ga het echt niet speciaal voor jou opnieuw posten.

Zoals ik al zei, je haalt oude koeien uit de sloot. Als je het bericht kan vinden, dan had je mijn antwoorden ook maar moeten vinden.
 

DeletedUser26046

Guest
Wees jij maar eens actief op het AF en lees mijn hele pleidooi van de vorige post. Ik ga het echt niet speciaal voor jou opnieuw posten.

Zoals ik al zei, je haalt oude koeien uit de sloot. Als je het bericht kan vinden, dan had je mijn antwoorden ook maar moeten vinden.

Zucht. Ik moet blijkbaar het drie keer posten voordat je het leest. Onze [sarcasm]topmoderator[/sarcasm] heeft de post van Dylan en alle reacties daarop verwijdert. Dat kun je zelf ook zien lijkt me? Dus is het niet mogelijk om het te lezen voor mij.

Daarnaast is het bericht van Dylan gekopieerd en doorgestuurd, vandaar dat het gelezen heb. Dus je argument is een mooie drogreden maar slaat totaal nergens op. Misschien als het zo makkelijk te ontkrachten is dan is het een idee dat je het nogmaals doet? Blijkbaar zijn degene die het wel gelezen hebben (zoals Alandor) niet overtuigd van je "hele pleidooi".

Ten slotte is jouw inzicht in oude koeien wel erg kort zeg. Dit is 3 dagen geleden maximaal gepost. Dus iets is na 3 dagen al oud nieuws? Of komt het dat het nogal kwalijk is voor het laatste restje reputatie dat Fruit over heeft? Ben je bang dat het beetje respect wat mensen nog hadden voor jouw stam verdwijnt hierdoor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Again, fout.

Niet iedereen kan zoiets maken.
Het ziet er realistisch uit, en zolang er geen tegenbewijs is gekomen, is het makkelijk te geloven.
Doen veel mensen dan ook

Wow, moeilijk is het niet hoor. Iedereen zou het wel kunnen.

Google is je grootste vriend.;)
 

DeletedUser

Guest
Zucht. Ik moet blijkbaar het drie keer posten voordat je het leest. Onze [sarcasm]topmoderator[/sarcasm] heeft de post van Dylan en alle reacties daarop verwijdert. Dat kun je zelf ook zien lijkt me? Dus is het niet mogelijk om het te lezen voor mij.

Daarnaast is het bericht van Dylan gekopieerd en doorgestuurd, vandaar dat het gelezen heb. Dus je argument is een mooie drogreden maar slaat totaal nergens op. Misschien als het zo makkelijk te ontkrachten is dan is het een idee dat je het nogmaals doet? Blijkbaar zijn degene die het wel gelezen hebben (zoals Alandor) niet overtuigd van je "hele pleidooi".

Ik heb het al 3x kunnen lezen op het AF en de posts worden niet voor niks verwijderd.

Maarja, iedereen op het W24 AF heeft ze gelezen, wat jij erover denkt kan ons toch niks schelen, dus dit is sowieso een nuttenloze discussie, wij weten wel beter.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik heb het al 3x kunnen lezen op het AF en de posts worden niet voor niks verwijderd.

Maarja, iedereen op het W24 AF heeft ze gelezen, wat jij erover denkt kan ons toch niks schelen, dus dit is sowieso een nuttenloze discussie, wij weten wel beter.

Dat is inderdaad wel een verrassende opmerking. Blijkbaar verwijdert de mod ze. Waarom? Geen idee. Maar zou dat aan de inhoud liggen? Lijkt me sterk aangezien mijn herhaling van Dylans post beide keren is blijven staan. Zou Coalkiller iets persoonlijk tegen jou hebben :p?

Verder leuk inderdaad dat jij net als Remko denkt te kunnen spreken namens "iedereen" op het AF. Jullie demagogen bij Fruit hebben wel een goede visie op wat "iedereen" weet en wil zeg :p. Ten slotte is je laatste argument heerlijk. Dat is net zo'n sterk argument als dat Tanken een NAP zou hebben gehad met Fruit. "Jullie wisten wel beter". Ondanks dat het nooit bestaan heeft, wist Fruit het toentertijd vrij zeker te vermelden. Want "jullie wisten wel beter".

Wat een lijst met argumenten zeg :eek:. Geen bewijzen, drogredenen, simpele inkoppertjes en populistische uitspraken. Als je dan een poging doet Fruits reputatie te redden, probeer dan in ieder geval geloofwaardig over te komen. Op deze manier om de hete brei heen draaien is grappig maar niet bepaald sterk qua inhoud.
 

DeletedUser

Guest
Zolang ik er geen moeite voor zou doen en het niet hoef te maken, kan ik het niet :).
Snapje?
En zolang dit er niet nep uit ziet, vind ik het niet erg.
 

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad wel een verrassende opmerking. Blijkbaar verwijdert de mod ze. Waarom? Geen idee. Maar zou dat aan de inhoud liggen? Lijkt me sterk aangezien mijn herhaling van Dylans post beide keren is blijven staan. Zou Coalkiller iets persoonlijk tegen jou hebben :p?

Verder leuk inderdaad dat jij net als Remko denkt te kunnen spreken namens "iedereen" op het AF. Jullie demagogen bij Fruit hebben wel een goede visie op wat "iedereen" weet en wil zeg :p. Ten slotte is je laatste argument heerlijk. Dat is net zo'n sterk argument als dat Tanken een NAP zou hebben gehad met Fruit. "Jullie wisten wel beter". Ondanks dat het nooit bestaan heeft, wist Fruit het toentertijd vrij zeker te vermelden. Want "jullie wisten wel beter".

Wat een lijst met argumenten zeg :eek:. Geen bewijzen, drogredenen, simpele inkoppertjes en populistische uitspraken. Als je dan een poging doet Fruits reputatie te redden, probeer dan in ieder geval geloofwaardig over te komen. Op deze manier om de hete brei heen draaien is grappig maar niet bepaald sterk qua inhoud.

Aangezien ik wel de vorige posts gezien heb en daar ook antwoorden van andere spelers op gezien heb, kan ik wegens iedereen spreken. Nuja, "iedereen" kan uiteraard nooit iedereen zijn, maar de rest reageert er niet op dus is niet geinteresseerd. Zoals je ziet, reageert hier ook niemand op, dus is ook niemand geinteresseerd :)

Daarbij hoef ik fruits reputatie sowieso al niet te redden, die is even goed/slecht als tankens reputatie. ∀ isi, DKP; isi,DKP∈reputatiegetallen: isi<DKP.

Want, stel: (isi)²=(DKP)²
Dan i²s²i²=D²K²P²
i²=-1 dus -1s-1=D²K²P²
<=> -s=D²K²P²
En dit is strijdig, want een kwadraat kan niet negatief zijn.

Bewijs oké: DKP>isi
 

DeletedUser26046

Guest
Aangezien ik wel de vorige posts gezien heb en daar ook antwoorden van andere spelers op gezien heb, kan ik wegens iedereen spreken. Nuja, "iedereen" kan uiteraard nooit iedereen zijn, maar de rest reageert er niet op dus is niet geinteresseerd. Zoals je ziet, reageert hier ook niemand op, dus is ook niemand geinteresseerd :)

Ik ken meerdere spelers in bijvoorbeeld Tanken en ook OTS die het AF lezen puur ter kennisgeving. Dat zijn ook de "gasten" op het AF. Daarnaast ga je lekker door met het opgeven van drogredenen. "hier reageert niemand op" staat gelijk aan dat niemand geïnteresseerd is?

Misschien zijn ze wel van mening dat alles al gezegd is. Of dat hun mening niet bijdraagt aan de discussie en dat ze daarom niks posten. Dit zijn maar enkele mogelijke redenen waarom er niet meer gepost wordt. Je gaat, zoals de hele dag al, er vanuit dat je het spreekrecht hebt verworven van heel w24.

Daar ben ik het niet mee eens. Maar het zegt opzich genoeg dat je er niet op in wilt gaan. Blijkbaar komt Dylan pijnlijk dicht bij de waarheid :eek:.

Daarbij hoef ik fruits reputatie sowieso al niet te redden, die is even goed/slecht als tankens reputatie. ∀ isi, DKP; isi,DKP∈reputatiegetallen: isi<DKP.

Want, stel: (isi)²=(DKP)²
Dan i²s²i²=D²K²P²
i²=-1 dus -1s-1=D²K²P²
<=> -s=D²K²P²
En dit is strijdig, want een kwadraat kan niet negatief zijn.

Bewijs oké: DKP>isi

Leuke poging. Het boek "demagogie voor dummies" doet het goed in Fruit blijkbaar :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken meerdere spelers in bijvoorbeeld Tanken en ook OTS die het AF lezen puur ter kennisgeving. Dat zijn ook de "gasten" op het AF. Daarnaast ga je lekker door met het opgeven van drogredenen. "hier reageert niemand op" staat gelijk aan dat niemand geïnteresseerd is?

Misschien zijn ze wel van mening dat alles al gezegd is. Of dat hun mening niet bijdraagt aan de discussie en dat ze daarom niks posten. Dit zijn maar enkele mogelijke redenen waarom er niet meer gepost wordt. Je gaat, zoals de hele dag al, er vanuit dat je het spreekrecht hebt verworven van heel w24.

Daar ben ik het niet mee eens. Maar het zegt opzich genoeg dat je er niet op in wilt gaan. Blijkbaar komt Dylan pijnlijk dicht bij de waarheid :eek:.



Leuke poging. Het boek "demagogie voor dummies" doet het goed in Fruit blijkbaar :D.

Ach geloof Dylan maar als dat je tevreden stelt. Daarbij kan evenmin bewezen worden of het waar is als of het niet waar is en dat toon ik aan met het bewijsje hier net boven. Dan kun je enkel maar zo'n bewijzen naar boven halen, want meer is er niet en het slaat dan ook duidelijk nergens op.

Daarbij spreek jij nu in naam van W24 wat ook nergens op slaat.

En je mag dit als drogredenen beschouwen, dit is geheel mijn discussie niet en gaat nergens over. Als je een deftige discussie wil dan moet je met iets deftigs afkomen waar er wel argumentatie op kan gebeuren zoals we vroeger al hebben gedaan.
 
Bovenaan