Tactisch gebruik van de kaart door terrein

DeletedUser

Guest
Beetje meer decoratie op de kaart zou het wel leuker maken
 

DeletedUser

Guest
kaart

Ja ik vind dat de kaart wat meer mag versierd worden en dat er een bergje etc. mag gezet op worden.
Ook ijs in het noorden etc. zou ik leuk vinden.

maar nee dit mag geen invloed hebben op de snelheid van troepen etc.
dat de edelmannen maar zwemmen :)
 

DeletedUser

Guest
Edelmannen zwemmen??? Laat de edelmannen dan maar eerst zwemles volgen. Maar waar, in een openbaar vliegtuig, oeps:confused: Er bestonden toen nog geen vliegtuigen, jammer, laat ze dan zwemles volgen in je eigen buik, ik vindt het net leuk dat het iets met de looptijd doet, want zoals ik al zei, dat maakt het spel makkelijker en moeilijker. ;)
 

DeletedUser14288

Guest
en het berekenen wanneer je door een bos loopt is volgens mij ook al niet gemakkelijk,
ikke ook tegen
 

DeletedUser5142

Guest
ik vinsd het een slecht idee

ik vind dit echt een slecht idee als je van dingen wilt moet je maar travian gaan spele das ook zo onoverzichtelijk en met verschillende naties
 

DeletedUser14658

Guest
Ik heb altijd ongeluk.. Ik ben vast degene die helemaal ingesloten zit door bergen rivieren enz. :rolleyes:

Eerst vond ik t wel een goed idee, maar nadat ik er overnadacht niet meer:rolleyes:
 

DeletedUser12828

Guest
Word nooit gebruik/ingevoerd ->Waarom deed je de moeite?-> Niet zinvol-> slotje:p
 

DeletedUser

Guest
Probleem 1: Artmoney, ze gaan weer bezig zitten om dorpen IN het meer te krijgen, wat niet bedoeld is...

Probleem 2: Eilanden, als er dan eilanden ontstaan, kan je niet aangevallen worden -.-

Probleem 3: Hoe zit het dan met de handel? nog langer w8en? BYE BYE nieuwelingen die handel nodig hebben
 

DeletedUser

Guest
en naast je aanvallen staat hoelang het duurt, dit duurt dan veel langer door het berekenen, waardoor de server veel langzamer wordt. geen goed idee dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dit idee nog wat meer uitgewerkt kan worden! Want zoals het idee er nu staat gepost denk ik niet dat zoiets wordt ingevoerd in TW.
Probeer wat percentages van snelheidsvermindering en dergelijke er in toe te voegen.
 

DeletedUser1875

Guest
Jahoor, en zeker ook nog een wapen voor de ridder om de bossen om te hakken ? :p
Nee dankje, deze hoef ik niet.
 

DeletedUser

Guest
toch eigenlijk nu ik er ook eens over nagedacht heb (ja! ik kan ook denken)
vind ik het idee toch slecht

helaas..
 

DeletedUser

Guest
en is sommige hele grote bossen moeten enten zitten die je aanvallen terwijl de aanval loopt en dan zijn al je troepen dood voordat ze aankomen
dat wil ik ook.

gebruik de search voordat je iets post
wil je de kaart wat mooier? gebruik een grafisch pakket
 

DeletedUser

Guest
en is sommige hele grote bossen moeten enten zitten die je aanvallen terwijl de aanval loopt en dan zijn al je troepen dood voordat ze aankomen
dat wil ik ook.

gebruik de search voordat je iets post
wil je de kaart wat mooier? gebruik een grafisch pakket

Aaaah, ga jij dan soms met een paar troepen een weg van 14 uur afleggen, hmmm, dan zou ik toch beter meerdere dorpen aanvallen in maar 4 uur tijd.
 

DeletedUser5599

Guest
slecht idee
de kaart wat mooier maken ok maar verder geen invloed op het spel( een soort grafisch pakket alleen voor de kaart dan)
 
Bovenaan