Tactisch gebruik van de kaart door terrein

DeletedUser

Guest
nee dat niet maar lijkt me wel gaaf

en als je er verder op in gaat kun je ook de keuze beinvloeden voor waar je gaat starten

noorden kom je in het ijs (langzamer lopen maar iets meer productie van gs en legers per uur)
oosten is juist aziatisch (langzamer produceren iets sneller gebouwen bouwen)
zuiden is het weer warm (langzamer gebouwen produceren maar mannen lopen ietsje sneller)
westen is juist een modern lang (snel gebouwen produceren maar de mensen lopen iets slomer)

maar dit zou juist gewoon uitwerking zijn als je er verder op in gaat:D
 

DeletedUser

Guest
in het zuiden gaat toch alles slomer door de warmte.. dan gaan mannetjes echt niet sneller lopen.. maar ik vind t bullshit om dit soort dingen erbij te gaan verzinnen simpelweg omdat gewoon TW zou verpesten.
 

DeletedUser9096

Guest
-ja hoor en dan kan je natuurlijk ook vlammewerpers kopen om het bos te laten afbranden:rolleyes:
-en waarom geen tunnels waarmee je van de ene kant naar de andere kunt reizen:rolleyes:
-laten we dan ook maar de atoombom invoeren waarmee je een hele stam kunt uitroeien :rolleyes:
-en vliegende units??:rolleyes:

DIT SOORT ZOOI VERPEST HET SPEL, IS AL VAAK VOORGESTELD EN ALTIJD AFGEWEZEN!!!!!!:rolleyes::rolleyes:

geef het op:rolleyes:!!!
 

DeletedUser

Guest
Hey,

Ik was pas geleden aan het denken aan de bosjes & meren op de kaart.
Als die groter of meer geclusterd zouden liggen zouden ze een extra dimensie aan het spel kunnen toevoegen.

bijvoorbeeld een groot bos waardoor langzamer bewogen kan worden,
of een groot meer (20x10 of zo?) waar je helemaal niet overheen zou kunnen.

Op die manier draait het spel niet alleen maar om dorpjes, maar zou je ook om tactische punten op de kaart kunnen spelen.

bijv:
een flank afzekeren met een meer, zodat je in het gebied waar wel contact is met de vijand meer troepen kunt posteren.

Op die manier zou je dus nog meer dimensies in het spel kunnen creeren.


Ik weet niet of het iets is, de kaart wordt er wel redelijk veel groter van als je het zou doorvoeren, maar ook het spelplezier (of benodigd inzicht) wordt er ook groter van.

diegene die veel bos om zich heeft is altijd de lul ... nee dank je ...

ik vind de gaten al genoeg. ( de koords waar geen dorpen liggen )
 

DeletedUser

Guest
diegene die veel bos om zich heeft is altijd de lul ... nee dank je ...

ik vind de gaten al genoeg. ( de koords waar geen dorpen liggen )

DUS moet er een houthakker komen, EN een dorpenstichter!!!!!!!!!

En moeten we dit Travian gaan noemen.. :)

Btw sorry hoor, kon het niet laten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt dit idee super, het maakt het spel moeilijker maar tegelijk ook makkelijk, van mij mag het worden ingevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Niet afgewezen? is al vaker voorgesteld en al vaker afgewezen...
 

DeletedUser

Guest
jah.. oké het edelen wordt moeilijker.. maar... de edelman gaat al zoo sloom.. dus dat maakt het veel irritanter.. en je kan het niet eerlijk verdelen en daardoor wordt het minder eerlijk.. bijv: iemand die net begint kan dan heel snel bij iemand komen die al een poos bezig is.. en daardoor wordt de ranking oneerlijk,, want anders had die andere miss wel al een dorp geëdeld..

dus ik ben tegen
 

DeletedUser

Guest
zelfde is met bonusdorpen

niet iedereen licht er even dicht bij
 

DeletedUser

Guest
geen mening hierover, op het ééne punt ben ik ervoor en op het andere ben ik ertegen

ervoor:
het spel word een beetje moeilijker, en "spannender", waardoor je beetje tactischer moet spelen

tegen
alles gaat te traag gaan, waardoor het bijvoorbeeld meer dan 2dagen kan gaan duren voor je een dorp kan edelen :eek:
 

DeletedUser

Guest
nee dat niet maar lijkt me wel gaaf

en als je er verder op in gaat kun je ook de keuze beinvloeden voor waar je gaat starten

noorden kom je in het ijs (langzamer lopen maar iets meer productie van gs en legers per uur)
oosten is juist aziatisch (langzamer produceren iets sneller gebouwen bouwen)
zuiden is het weer warm (langzamer gebouwen produceren maar mannen lopen ietsje sneller)
westen is juist een modern lang (snel gebouwen produceren maar de mensen lopen iets slomer)

maar dit zou juist gewoon uitwerking zijn als je er verder op in gaat:D

maar dit is toch ook heel nep... je kan ja zelf kiezen waar je komt.. en ja kan het niet vantevoren weten...

enuh.. dan kan je hem ook net zo goed rond maken waardoor je weer kan handelen tussen oost en west..en noord en zuid... (zoals de delen nu zijn dan hè)
 

DeletedUser5692

Guest
[sarcasme] ja leuk... laten we ook meteen vogels in het spel zetten die mededelingen over het meer vliegen :rolleyes: [/sarcasme]
 

DeletedUser

Guest
een idee als dit is onmogelijk, het plannen van aanvallen zal oneindig lang duren ..
0/1.000
 

DeletedUser

Guest
dat is afgewezen

en eilanden ook niet
is gewoon dat er meren en bosses overal liggen


nadeel ;
minder plek op de kaart (of je doet gewoon meer dorpen naast elkaar) :D

dan wordt clusteren wel erg makkelijk :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dan zou hele TW principe instorten, kijk. Nu kan dorpen midden in cluster nemen, terwijl er dorpen tussen jou dorp en dat dorp dat aan overneemen bent. Je kan dat dorp overnemen. Dus wat heeft zin dat meer? je troepn wandelen gewoon lang dat stractie punt en vallena alsnoeg dat dorp aan waar je ze opaf stuurd.
 
Bovenaan