TAB - ViB

DeletedUser

Guest
Hallo lezertjes van het wereld acht forum.

In het ViB vs Lux forum wordt al sinds een dag of 2 flink over ViB en TAB gediscussieerd, vanwege de resultaten die TAB op het moment tegen ViB behaalt. Om niet off-topic te gaan wil ik graag een topic openen waar je de feiten en/of je mening kunt geven.

Momenteel zijn er aanvallen gaande van TAB op de speler tandorra van ViB. Er worden dorpen overgenomen, er worden dorpen gecleart, maar zijn er ook nog andere kanten van het verhaal? Sommige TAB-spelers timen niet goed, en veel aanvallen zijn gewoon makkelijk blockbaar. Maar alles bij elkaar valt niet de ontkennen dat TAB op het moment gewoon goed bezig is door de overnames van het moment. De toekomst zal uitwijzen hoe dit verder verloopt. Komt er een tegenaanval van ViB, behaalt TAB meer en meer successen of valt dit helemaal stil. We zullen het zien in de toekomst, en vooralsnog wens ik beide stammen succes in deze strijd.


Side 1:
Tribes: TAB
Players:

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 87
Kant 2: 419
Verschil: 332

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 3
Verschil: 8

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 747,243
Kant 2: 3,563,986
Verschil: 2,816,743

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 110,622
Kant 2: 28,212
Verschil: 82,410

image.php


Met vriendelijke groeten,
Prima aka Maligant
 

DeletedUser

Guest
Morgen is het voorbij:) En raakt TAB weer al zijn praatjes kwijt als ViB weer gaat aanvallen!
 

DeletedUser

Guest
Morgen is het voorbij:) En raakt TAB weer al zijn praatjes kwijt als ViB weer gaat aanvallen!

Niet te vroeg zeggen. Ik weet dat ViB al een plan aan het voorbereiden zijn, maar die plannen zullen nog niet direct worden uitgevoerd :).

Ik weet inderdaad wel zeker dat ViB hun slag terug zullen nemen met grote winst.
 

DeletedUser15937

Guest
LOL 11 dorpen.... Prima is nog steeds gebakkenlucht zoals ik hem in mijn beste herinneringen kan herinneren....
 

DeletedUser

Guest
Hardstikke goed ferdy :)

Maar uhm.. waar wil men anders praten over zoiets? In het VIB - LUX forum krijg je sowieso 10 waarschuwingen naar je hoofd, dus daarom heb ik dit topicje even aangemaakt.
& om er niet gelijk een slotje op te krijgen omdat ik een mooie begintekst moet posten heb ik meerdere mogelijkheden beschreven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
even een update.

Mijn moraalbreker Vrije archiers doet eveneens mee, + moonliner heeft weer net 2 dorpen erbij, wat het totaal al op 17 maakt.

ViB plant natuurlijk een terugslag, dat is denk ik ook logisch, we hadden ook plannen, kort na de mass van ViB op moonliner.

Wie weet gaan we dan direct weer in de aanval.
Wie zal het zeggen.
Het is allemaal nog toekomst, die niemand weet.


Nu is het wel een feit dat ik tandorra geownd heb(heb meer dorpen gepakt dan zij ooit van mij:D, en ga niet klagen, want ViB zei dat tandorra me ownde toen ze 4 dorpen in totaal van me pakte.) Ik heb er momenteel 8 binnen, en ben niet van plan te stoppen.

Stufdoos gaat nu lekker OS sturen , wanneer de muren 0 zijn:D:D

Vernieuwende tactiek van ViB:D
 

DeletedUser

Guest
Ik kan je wel ongeveer een totaal plaatje geven hoe de toekomst zal verlopen. Eenmaal als careless klaar is met de dorpen hier bij zijn cluster. Kan hij vrij weinig gaan doen nog dan clears versturen, clears die makkelijk blokbaar zijn :)


want careless zegt het volgende in een pm aan freddyaxe

careless op 09.11. om 20:41 uur
ok;-)
ik kijk ff op twstats welke dorpen dat zijn.
Stafke val ik wel niet aan!

Ook mij zal die niet aanvallen vanwege de NAP al hou ik me grens wel verdedigend met hem ingesteld.

Dan hou je tandorra over, lord sharky ligt ver voor hem net als the undercat, dus dat zouden we kunnen verkomen. Careless is de enige met time kunsten en aangezien hij altijd in tijden van oorlog de VVtjes op pakt zou hij niet in de tegen aanval kunnen met zijn eigen clears. (mag niet met 2 accs op zelfde speler aanvallen). Kortom, careless zal qua planning een belangrijke schakel zijn maar in het uitvoeren op de achtergrond staan.

Wij van vib hebben gemerkt dat stacken een bekend begrip is bij onze vrienden uit het westen. Skills zijn nog weinig van toepassing, kortom, onze inventaris qua clears uitbreiden en de rest van ons team optrommelen. Want hoe je het ook wendt of keert, wij hebben tijdens onze off op tab een klein gedeelte ingezet van wat we beschikbaar hadden. Mochten we dit uitbreiden staat ze nog wat te wachten.

Dan nog moonliner, deze zou freddyaxe internen maar dit ging niet goed door vanwege de off op hem en freddyaxe, aangezien the undercat en sharky nu met een grote hap het continent in traden heeft moonliner meer problemen aan hem hangen. Bij the undercat liggen wat losse clusters van tab spelers, moeilijk te deffen. Lord sharky, stafke en tandorra grenzen aan moonliner, gaat moonliner aan de ene kant in de aanval? zou het slim zijn om hem aan de andere kant dan te stalken. Kortom, nog vele wegen kunnen we op en tab wint het echt niet zo gauw van ons.

Zoals je kunt zien kwam mijn voorspelling deels uit, frank-r en merlock naar TAB, en taow heel stoer het praatje uithangen dat merlock naar taow zou komen. Communicatie onderling is dus ook een punt waar ze aan moeten werken. 3 leden erbij en ze recruteren zich omhoog.

Leuk dat je de stats aanhaalt prima van 1 week. Waarom telde je onze mass er niet bij dan?

vib tab totaal bekijken? wat mij betreft wel !

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAB
Players:

Timeframe: Voor altijd




Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 15
Verschil: 57

image.php




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 692,134
Kant 2: 150,680
Verschil: 541,454

image.php


Dan kan care zo stoer blijven praten met: ja ze hadden de pass van freddyaxe, of ze hadden de VV van freddyaxe of een andere smoes. Wat hier over waar is is voor mij een weet, voor hem een vraag. Net zoals ik hem vaker pest met wie nou echt de spion was in tab. Hij zal het nooit weten, zal het hem ook nooit eerlijk vertellen, maar het manipuleren daarbij was wel een leuke tijd. Maar goed, om op freddyaxe terug te komen. Je kan zeggen wat je wilt, maar ben jij het niet die altijd zegt, wat voor smoes hebben jullie nu weer? je kan er niks aan vast leggen. Die dorpen zijn verloren, helaas. 72 om precies te zijn, 72 in 1 kleine doodnormale off op 2 spelers.

Wat zouden de gevolgen geweest zijn, als wij onze totale vloot aan lieten komen? en niet een deel achter de hand houden? hoe erg zouden de stats dan voor jullie zijn. Spreek maar van geluk dat we het zo deden.

Volgens care is deze mass op tandorra nog maar net begonnen, dit zullen we gauw genoeg merken. Want eerlijk gezegd ga ik niet stil liggen, Ow nee hoor, Ik ga wel terug in de aanval. Dit weet tab dan maar vast dus stack je grens wat voller, daar zijn we toch al zo goed in !

Tandorra zal denk ik zelf hier ook nog haar woordje binnenkort doen maar dat horen jullie dan wel.

Met vriendelijke groet,

Ton
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk is de mass nog niet degelijk begonnen;)

Er springen nog steeds spelers bij:D
 

DeletedUser

Guest
Stoer van ons dat wij zeiden dat Merlock naar ons zou komen he! :cool:
 

DeletedUser

Guest
En even zeggen, clears die makkelijk blokbaar zijn:confused:?

Hmmm:p

Alle clears zijn blokbaar, allen even easy hoor^^

En hoe meer je stackt, des te meer schade mijn clear doet:D
 

DeletedUser

Guest
Stoer van ons dat wij zeiden dat Merlock naar ons zou komen he! :cool:

naja, in mijn ogen weer het zoveelste gekke antwoord. Want careless heeft ook wel meer dingen gezegd dat me spion bijvoorbeeld me verkeerd informeerde wat merlock en frank-r betreft. Leuk? nee, want las het zelf op hun forum. Het woord van careless is in mijn ogen niks waard. Heeft het afgedaan bij mij.
 

DeletedUser

Guest
naja, in mijn ogen weer het zoveelste gekke antwoord. Want careless heeft ook wel meer dingen gezegd dat me spion bijvoorbeeld me verkeerd informeerde wat merlock en frank-r betreft. Leuk? nee, want las het zelf op hun forum. Het woord van careless is in mijn ogen niks waard. Heeft het afgedaan bij mij.

Jij sprak over 4 recruiten:

Frank-R
Padre.
Merlock
en B saskia.

Waar je die laatste haalt, is mij nog steeds een raadsel hoor:D

Want ik moet saskia niet:p

Ik heb afgedaan in jou ogen?:confused:

Nja, nog altijd beter dan als een ....... aangezien te worden door zowat de halve wereld:D:D

Vul de .... maar zelf in, je weet best wat er past(A)
 

DeletedUser

Guest
naja, in mijn ogen weer het zoveelste gekke antwoord. Want careless heeft ook wel meer dingen gezegd dat me spion bijvoorbeeld me verkeerd informeerde wat merlock en frank-r betreft. Leuk? nee, want las het zelf op hun forum. Het woord van careless is in mijn ogen niks waard. Heeft het afgedaan bij mij.

Congratz.. het ligt ook wel erg voor de hand dat Merlock naar TAB vertrekt.
 

DeletedUser

Guest
Wat past er dan? als je de grote jongen uit hangt moet je ook niet terug deinzen. In mijn ogen heb je nog niks gepresteerd hier. Eerlijk waar.

en ja, ik had het over 4 leden ja. Stond ook zo op jullie forum beschreven. Zelfs toen je niet wist dat een leiders acc de spy was.
 

DeletedUser

Guest
Wat past er dan? als je de grote jongen uit hangt moet je ook niet terug deinzen. In mijn ogen heb je nog niks gepresteerd hier. Eerlijk waar.

en ja, ik had het over 4 leden ja. Stond ook zo op jullie forum beschreven. Zelfs toen je niet wist dat een leiders acc de spy was.

Presteren is dan ook een groot woord. Presteren kan alles betekenen. Een stam overeind houden, een stam goed leiden, mooie stam-resultaten behalen en hier je aandeel aan brengen, of individuele kwesties als: mooie persoonlijke resultaten, mooi cluster of wat dan ook. Wat heb jij hier allemaal al van behaald dan?
 

DeletedUser

Guest
Wat past er dan? als je de grote jongen uit hangt moet je ook niet terug deinzen. In mijn ogen heb je nog niks gepresteerd hier. Eerlijk waar.

en ja, ik had het over 4 leden ja. Stond ook zo op jullie forum beschreven. Zelfs toen je niet wist dat een leiders acc de spy was.

Blijkbaar heb jij dan verkeerd gelezen he;-)
Want in datzelfde topic hadden we B saskia allang afgedaan:D
 

DeletedUser

Guest
Presteren is dan ook een groot woord. Presteren kan alles betekenen. Een stam overeind houden, een stam goed leiden, mooie stam-resultaten behalen en hier je aandeel aan brengen, of individuele kwesties als: mooie persoonlijke resultaten, mooi cluster of wat dan ook. Wat heb jij hier allemaal al van behaald dan?

Deze vraag was niet aan mij gericht en ik bedoelde care in game zelf, niet zo zeer zijn def kunstjes via een VV.
 
Bovenaan