TAB - ViB

DeletedUser

Guest
Uhm Prima.
Ik gok dat Careless gewoon was doorgegaan in Tab als ViB niet actief had gehandeld tegen hen.
De tijdroof werd hem teveel, dus ja het is zeker ons werk geweest.

Careless zei tegen moonliner dat hij ook meer moet doen voor de stam. Moonliner zei dat dat careless zijn eigen probleem was, en dat hij niet bereid was zich meer in te zetten als leider.
Daar word je toch niet blij van? Zo'n opmerking, en dan moet jij maar doorgaan met kostbare tijd in je stam te steken zonder dat het gewaardeert wordt en de overige leiding zich meer willen inzetten. VIB speelt in dit hele verhaal geen enkele rol.
 

DeletedUser16768

Guest
Careless zei tegen moonliner dat hij ook meer moet doen voor de stam. Moonliner zei dat dat careless zijn eigen probleem was, en dat hij niet bereid was zich meer in te zetten als leider.
Daar word je toch niet blij van? Zo'n opmerking, en dan moet jij maar doorgaan met kostbare tijd in je stam te steken zonder dat het gewaardeert wordt en de overige leiding zich meer willen inzetten. VIB speelt in dit hele verhaal geen enkele rol.

Als ViB moonliner niet bestookt had, was er helemaal geen extra tijd nodig geweest en was er ook geen opmerking nodig geweest. Zeg niet geen enkele rol.
 

DeletedUser

Guest
Als ViB moonliner niet bestookt had, was er helemaal geen extra tijd nodig geweest en was er ook geen opmerking nodig geweest. Zeg niet geen enkele rol.

Ik laat je verder wel maar in de waan dat VIB, TAB heeft laten vallen, is weer goed voor jullie trots-percentage.
 

DeletedUser

Guest
Careless zei tegen moonliner dat hij ook meer moet doen voor de stam. Moonliner zei dat dat careless zijn eigen probleem was, en dat hij niet bereid was zich meer in te zetten als leider.
Daar word je toch niet blij van? Zo'n opmerking, en dan moet jij maar doorgaan met kostbare tijd in je stam te steken zonder dat het gewaardeert wordt en de overige leiding zich meer willen inzetten. VIB speelt in dit hele verhaal geen enkele rol.

Wel, leuk dat je deze mening deelt, en ja je hebt gelijk, volkomen gelijk wat care en moon betreft. Maar heb je ook gevraagd, heeft vib iets te maken met je vertrek? ik dacht het niet he. Doe dat eerst eens en kom dan maar terug.
 

DeletedUser

Guest
Was te verwachten zonder Careless. Dan is TAB idd dood en kan ViB flink toeslaan. :rolleyes:

Careless maakte de topics, en moedigte ons aan, Als care er niet was, waren wij niet eens begonnen....

Thx:$

en tab was nog wel zo goed bezig? of moeten we dan gaan concluderen dat dat careless was?

Wat denk je(A):D

hmmm, even wat statistieken erbij halen als bewijs van fail van TAB...

image.php


en dit is het begin van de aanval die doorgaat tot moonliner een paar mil heeft verloren;)

Je moet toegeven, ze verliezen bijster weinig:eek:

toch leuk dat er nog vv's zijn:D

Uhm Prima.
Ik gok dat Careless gewoon was doorgegaan in Tab als ViB niet actief had gehandeld tegen hen.
De tijdroof werd hem teveel, dus ja het is zeker ons werk geweest.


De tijdroof werd mij niet teveel hoor:D

Ik was net terug, dus dat ging perfect, ik had zeeën van tijd etc.
Maar de reacties van moonliner deden hem idd de das om.

Moon zou zo niet gereageerd hebben als ViB niet aanviel?

Hij wist dat hij het target zou worden, dus kon zich daar perfect op voorbereiden.
ViB zou niet (theoretisch) niet door de defwall heen geraken, daar er dagelijks werd aangevuld en ik snachts soms een checkup deed van het gehele account op wat en waar.

Natuurlijk, moon zou dat psychologisch nooit volhouden, daar hij de tactieken van het spel slechts half beheerste..

Gerard was een leuke gelegenheidsspeler, maar geen pro.
Toch respect dat hij het zolang volhield.
 

DeletedUser

Guest
Gerard was een leuke gelegenheidsspeler, maar geen pro.
Toch respect dat hij het zolang volhield.

Hij was inderdaad een volhouder.. Heb vaak genoeg aanvallen moeten stoppen van hem. Maar dan met een VV acc ofcourse, want ikzelf lig te ver voor hem.
 

DeletedUser

Guest
Careless zei tegen moonliner dat hij ook meer moet doen voor de stam. Moonliner zei dat dat careless zijn eigen probleem was, en dat hij niet bereid was zich meer in te zetten als leider.
Daar word je toch niet blij van? Zo'n opmerking, en dan moet jij maar doorgaan met kostbare tijd in je stam te steken zonder dat het gewaardeert wordt en de overige leiding zich meer willen inzetten. VIB speelt in dit hele verhaal geen enkele rol.

jawel, je zegt het verkeerd, het ging om de vv's die onder aanval lagen.
 
Bovenaan