TAB - ViB

DeletedUser

Guest
@care.

Ik vind je een verrader om dit op deze manier op het AF te zetten.
Je bent een zwak ventje om dit binnen een uur te beslissen zonder op een normale manier te overleggen.

En reken maar dat ik mijn OS nu ook bij jou weg haal. Die heb je dus niet meer nodig. (Volgens mij heb je die ook nooit nodig gehad met je vriendjes in VIB, toch Stafke?)

Haantje, zie pm ingame:)

Je weet best dat deze beslissing doordacht is:)
Met zijn 2'n denk je sneller dan alleen;)


Och och wat word het Vib toch makkelijk gemaakt :p

Eerst Beire en leipos die BB worden nu Careless die Tab probeerd onderuit te halen.

bijna alle vijanden verdwijnen zonder er echt voor hoeven te vechten XD

Waar heb ik TAB onderuit gehaald?

Ik heb hen enkel geleaved, als nu blijkt dat ze niet kunnen blijven staan, zegt dat veel over mij/willy.

Maar ze zullen blijven staan.
Want er zitten een aantal goeie spelers erin.

En hoewel velen het niet geloven.
Ik heb ginds nog steeds 75% als vriend.
Een aantal koesteren natuurlijk wrok.
Maar jah, /Care zeg ik er momenteel op.
 

DeletedUser

Guest
Wat moet ik hier verder nog aan toevoegen.
Eerst maar even over die vv-aanvraag voor careless. In de anderhalve week dat ik ongeveer 3000 aanvallen van Vib over me heen heb gekregen hebben willy en fre denk ik 2 keer een paar uurtjes vv gedaan, dus om daar nu zo'n ophef over te maken, lijkt me een beetje overdreven, en idd, ik heb m wel even duidelijk gemaakt gisteravond hoe ik over zijn reactie denk. Gelijke monniken, gelijke kappen, denk ik. Meestentijds heb ik het zelf gedaan, ik wil hierbij vragen aan degenen te reageren die vv voor mij hebben gedaan. Verder heeft Vib nog geen enkel dorp in het cluster gepakt, wat hoogstwaarschijnlijk wel gaat gebeuren hoor, dat zal gerust wel. Over mn skills, ook zo'n lekker woord, stufdoos, ik weet niet wat je daar onder versta? skills heeft mijns inziens een grotere betekenis, dat je zorg dat je je dorpen hou. Ik wil jou wel eens zien als je bijna 2500 aanvallen op je teller heb staan, naar Vib-begrippen is dit natuurlijk nog niets, maar voor mij wel. Ga jij dan maar leker dodgen, wil ik wel eens zien hoeveel dorpen je dan overhou. Skills zijn volgens mij ook onderkennen welke methode je moet gebruiken. Dit was volgens mij de juiste methode op dit moment. Dit betekent natuurlijk niet dat je het daar mee eens moet zijn.

Fre, beste vriend, zo mag ik toch intussen wel noemen, want we hebben best wel veel contact gehad, en goed contact mag ik wel zeggen. Ik ben misschien te duidelijk geweest tegen je gister, en ik weet ook dat je dat niet gewend bent, de meeste mensen praten toch liever met je mee, dat is veiliger ;-)
Dat je veel voor de stam heb gedaan, kan ik alleen maar beamen, neemt niet weg dat het ook een beetje in je karakter zit om de boel te willen regelen, en ook wat weinig ruimte laat voor anderen, bijv het kiezen van ons volgende doel, je weet wel, dan is het direkt pats boem, zo is het en niet anders.

En dat achteraf toch blijkt dat je al die tijd niet geweest ben die je heb voorgedaan, ik bedoel dus dat tonetje en jjnss al weer in je nieuwe stam zitten, terwijl tonetje gister of eergister red. hot heeft aangevallen.

Om een lang verhaal kort te maken, wat eigenlijk al niet meer lukt trouwens, ik vind het, in tegenstelling tot careless, jammer dat het zo gelopen is. Volgens mij waren deze 3 a 4 maanden in TAB voor careless wel een absoluut record voor hem, want hij heeft in nogal wat stammen gezeten zoals jullie weten. Hij heeft dit wel al netje voorbereid want hij heeft wel gezorgd dat-ie een vv binnen TAb had, kun je alles nog een beetje volgen en onder controle houden. Je zal mij niet het woord stamhopper horen gebruiken, want dat is ie niet hoor, maar een ander woord weet ik niet. Ik wens iig de nieuw stam of stamleden veel succces.
 

DeletedUser

Guest
Fre, beste vriend, zo mag ik toch intussen wel noemen, want we hebben best wel veel contact gehad, en goed contact mag ik wel zeggen. Ik ben misschien te duidelijk geweest tegen je gister, en ik weet ook dat je dat niet gewend bent, de meeste mensen praten toch liever met je mee, dat is veiliger ;-)
Dat je veel voor de stam heb gedaan, kan ik alleen maar beamen, neemt niet weg dat het ook een beetje in je karakter zit om de boel te willen regelen, en ook wat weinig ruimte laat voor anderen, bijv het kiezen van ons volgende doel, je weet wel, dan is het direkt pats boem, zo is het en niet anders.

Ik ben dat af en toe wel gewend moonliner, maar het verschil zit hem erin dat er niemand tot verandering overgaat.
Over al dat werk, hebben we al eens gehekeld, spits het archief maar eens grondig door:)

En dat achteraf toch blijkt dat je al die tijd niet geweest ben die je heb voorgedaan, ik bedoel dus dat tonetje en jjnss al weer in je nieuwe stam zitten, terwijl tonetje gister of eergister red. hot heeft aangevallen.

Tonetje = stufdoos = ton
Jjnss = stafke = roland.

Beiden 2 CoA'ers

Nog meer vragen nodig...
Hier bij past de spreuk van willy

"Fronta nulla fides"
Vijanden zijn niet perse vijanden irl;)




Om een lang verhaal kort te maken, wat eigenlijk al niet meer lukt trouwens, ik vind het, in tegenstelling tot careless, jammer dat het zo gelopen is. Volgens mij waren deze 3 a 4 maanden in TAB voor careless wel een absoluut record voor hem, want hij heeft in nogal wat stammen gezeten zoals jullie weten. Hij heeft dit wel al netje voorbereid want hij heeft wel gezorgd dat-ie een vv binnen TAb had, kun je alles nog een beetje volgen en onder controle houden. Je zal mij niet het woord stamhopper horen gebruiken, want dat is ie niet hoor, maar een ander woord weet ik niet. Ik wens iig de nieuw stam of stamleden veel succces.

Hmm

Even ontleden.
Van die vv was ik me totaal niet bewust, ik heb hem tenslotte toegeworpen gekregen zonder uitleg, de zoveelste vv die ik al krijg zonder uitleg...
TAB was idd een record voor mij, mede doordat ik oa Merlock, Frank-R en Padre. heb aangetrokken.
Ik heb TAB een mooie heropleving gebracht.
En over je eerste puntje.
Ik vind het wel degelijk jammer.
Want een aantal van mijn nog steeds zeer nauwe vrienden zitten ginds nog steeds...
Die laat je immers niet zomaar in de steek, en zullen me steeds kunnen contacteren in tijden van nood.
Anderen daarentegen, wie ik nooit iets zag doen, die helaas niet...
 

DeletedUser

Guest
Wat een mass niet allemaal teweeg kan brengen.
Ik denk dat ene kestjo al een eerste keer mag zeggen dat
dit een ferme deuk is.
 

DeletedUser16768

Guest
Latijn is van het verleden.
Dat ga ik nu niet leren, nog nooit een vriendin gehad die eiste dat ik latijns sprak ;)
 

DeletedUser

Guest
De enige info dat ik heb is dat careless vertrokken is uit TAB omdat ze al het werk zelf moesten opknappen.
Het is inderdaad erg vervelend dat careless daarom TAB heeft verlaten, maar of dit een goede keuze is weet ik niet.
Jammer dat het zo is gelopen, TAB zal nu de komende tijd erg kwetsbaar staan, ik ben benieuwt naar het verdere verloop van dit gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
"Fronta nulla fides"
Vijanden zijn niet perse vijanden irl;)
Volgens mij vertaal je het fout :p
Leer meer latijns zou ik zeggen ;p
Fides => s => jij
dus klopt al niet ;p
En je gebruikt 2 maal vijanden, zet je er esse bij en 1 keer vijanden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij vertaal je het fout :p
Leer meer latijns zou ik zeggen ;p
Fides => s => jij
dus klopt al niet ;p
En je gebruikt 2 maal vijanden, zet je er esse bij en 1 keer vijanden :eek:

wtf-.-'

Dat is geen vertaling ervan, dat is gewoon iets wat ik erbij geef

Dat weet iedereen al.
Lol, leer latij en vertaal het zelf;)

Want daar staat: Schijn bedriegt, wat wel degelijk 3e persoon enkelvoud is:cool:
 

DeletedUser16768

Guest
Om nog maar eens een leuk update te geven:

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAB
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45
Kant 2: 22
Verschil: 23

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 416,971
Kant 2: 213,120
Verschil: 203,851

image.php
 

DeletedUser

Guest
Om nog maar eens een leuk update te geven:

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAB
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 45
Kant 2: 22
Verschil: 23

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 416,971
Kant 2: 213,120
Verschil: 203,851

image.php

Mogen we hier later mee gaan stralen ^^
 

DeletedUser16768

Guest
We vergeten even Tab na te doen:

Haha we ownen, whaha jullie failen, Tab niet goed genoeg, accounts verloren, zwak zwak.

Of hoe deed je dat ook alweer? Moet ik al die leuke citaten opzoeken? :)
 

DeletedUser

Guest
Alsjeblieft bappos. Doe dat niet na, ik weet dat dit nu een joke van je is. Maar we gaan ons niet verlagen, ook hoeven we ons niet te bewijzen. Als mensen geïnteresseerd zijn vragen ze er wel na.
 

DeletedUser16768

Guest
Alsjeblieft bappos. Doe dat niet na, ik weet dat dit nu een joke van je is. Maar we gaan ons niet verlagen, ook hoeven we ons niet te bewijzen. Als mensen geïnteresseerd zijn vragen ze er wel na.

follow niet mee in die stoet,
waarom doe je wat je doet,
weet je zeker dat je dit wil,
ik bedoel alles kan en niks moet,
waarom doe je wat je doet,

Ik verlaag me nooit. Ik ben aan de top en blijf daar hangen.
Arrogant? Jazeker :). Dat is het imago die je opbouwt.
 

DeletedUser

Guest
We vergeten even Tab na te doen:

Haha we ownen, whaha jullie failen, Tab niet goed genoeg, accounts verloren, zwak zwak.

Of hoe deed je dat ook alweer? Moet ik al die leuke citaten opzoeken? :)

HAHAHA Roy euwnd:D
 

DeletedUser

Guest
follow niet mee in die stoet,
waarom doe je wat je doet,
weet je zeker dat je dit wil,
ik bedoel alles kan en niks moet,
waarom doe je wat je doet,

Ik verlaag me nooit. Ik ben aan de top en blijf daar hangen.
Arrogant? Jazeker :). Dat is het imago die je opbouwt.

wij blijven vib, we doen het momenteel goed,
het zware kaliber, aan het eind van de dag onder het roet,
we blijven vechten, geef je over !
vergiet geen bloed !
Het is niet de sterkte,
niet de kracht,
maar het team dat het hem doet !
vib blijft nummer 1, dat is wat moet !
 

DeletedUser

Guest
wij blijven vib, we doen het momenteel goed,
het zware kaliber, aan het eind van de dag onder het roet,
we blijven vechten, geef je over !
vergiet geen bloed !
Het is niet de sterkte,
niet de kracht,
maar het team dat het hem doet !
vib blijft nummer 1, dat is wat moet !
lmao :(
ik zet m'n account op verwijderen want vib ownt toch :( nog 500 bb derbij voor vib :D
 
Bovenaan