T~ vs. [=NP=]

DeletedUser

Guest
Voordat je nog verder gaat lopen lullen, zal ik je even iets laten zien:

Oftewel, mensen plunderen TOT ze de 3 a 5 dorpen bereiken en stoppen er daarna al snel mee omdat ze, zoals jij zegt, al genoeg produceren zonder plunderen.

Voordat jij verder lult, het gaat in dit geval over de OD over lange tijd, niet nadat je 4 of 5 dorpjes hebt..

Waarom begin jij in godsnaam over farmen als je 4 à 5 dorpen hebt..

Daar is achteraf NIETS van terug te vinden in de OD..
 

DeletedUser

Guest
Voordat jij verder lult, het gaat in dit geval over de OD over lange tijd, niet nadat je 4 of 5 dorpjes hebt..

Waarom begin jij in godsnaam over farmen als je 4 à 5 dorpen hebt..

Daar is achteraf NIETS van terug te vinden in de OD..

*zucht*
De vraag van iemand:
leg nou eens uit wat dat gratis dorpje nou met verslagen tegenstanders te maken heeft???

het antwoord van mij:

Als je een dorp gratis of voor bijna niets krijgt stijgt je OD - of hoe jullie op .nl servers afkorten - niet of weinig in tegenstelling tot je punten aantal.
En als je altijd normale speler saanvalt met normale verdedigingen zal je OD gelijk aan of hoger zijn dan je punten.

En daarna zei ik dat dit ook opgaat in het farmen aan het begin van de wereld. Mensen die agressief zijn vallen dagelijks aan, zijn hoog in de OD scores aan het begin en mensen die simcity spelen lopen meestal wat achter op agressieve spelers in het begin van het spel omdat ze niet zoveel kunnen farmen door hun tribalhugs gedrag.

Maar kunnen we nu in godsnaam on-topic verdergaan. Als je echt met mij hierover wil debateren doe je maar die extra klik bij mijn naam en kan je een pm naar me sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol, wie speelt daar nu allemaal op dan? laurens001, sweet en jij?

Even kleine info ik ben laurens001 :)

als je op het profiel van laurens001 kijkt zie je dit staan:

Vanaf heden wordt dit account bestuurd door alleen Sweet!, Na de fusie heeft Laurens toch besloten om te stoppen.

dus alleen sweet speelt nog

Nog eens even info ik kijk op het account verstuur deff val soms ook aan voor de rest doe ik niks meer. :)

@ warborne: Ik denk dat je niet veel snapt van wat je eigenlijk zegt.
U wilt even opvallen door een grote uitleg te gaan geven van dit en dat.
U mag zo veel offens verspelen aan een speler als je wilt maar je moet ook weten als ik wacht tot het juiste moment kan ik met jouw doodgelopen leger op 1 van zijn dorp misschien het 10 dubbelen pakken. Dus zo slim is je tactiek ook weer niet.
Ja nu kan je weer gaan kijken naar mijn laatste kleine dorpjes ik edel die voor mijn kern. En ja kleine dorpjes zijn ook goed.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ warborne: Ik denk dat je niet veel snapt van wat je eigenlijk zegt.

Ik snap prima wat ik zeg. Maar ik geef zelf toe dat ik niet erg goed kan uitleggen.

U wilt even opvallen door een grote uitleg te gaan geven van dit en dat.

Ik wil opvallen? Nu is die helemaal mooi. Jij stelt een vraag op een forum omdat je iets niet snapt, krijgt uitleg en beschuldigt degene die jou uitleg probeert te geven ervan aandacht te willen. Weet je hoe hypocrietisch dat klinkt?

U mag zo veel offens verspelen aan een speler als je wilt maar je moet ook weten als ik wacht tot het juiste moment kan ik met jouw doodgelopen leger op 1 van zijn dorp misschien het 10 dubbelen pakken

Je hebt een punt daar. Je kan meer eenheden vermoorden met dezelfde troepen als je zwak verdedigde dorpen aanvalt. Maar, hoe lang duurt het tot je een verzwakt dorp tegenkomt in jouw buurt? Want ik denk dat in de tijd dat jij erover doet om zo'n dorp te vinden ik mijn nuke waars. kan verspillen en herbouwen of het zal in ieder geval niet veel schelen.
Dus tenzij je om de dag een nieuw slecht verdedigt dorp vindt, maakt dat ook echt niet uit.


Dus zo slim is je tactiek ook weer niet.

Het is amper een tactiek om mee te beginnen geloof me als ik moet kiezen tussen een zwak verdedigt dorp en een normaal verdedigt dorp zal ik ook eerst even het zwakke dorp edelen, me nuke herbouwen en dan het sterke dorp pakken. Maar ik ga echt niet alleen zwakke dorpen edelen simpelweg omdat het me minder troepen kost terwijl ik ook andere dorpen kan edelen.

Ja nu kan je weer gaan kijken naar mijn laatste kleine dorpjes ik edel die voor mijn kern. En ja kleine dorpjes zijn ook goed

Wat je niet snapt is dat je me net gelijk geeft: Je valt niet verdedigde dorpen aan, edelt kleine dorpen en eet waarschijnlijk ook de inactieve leden van je stam op. Dat betekent dat je niet agressief bent hoewel je het ontkent.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil opvallen? Nu is die helemaal mooi. Jij stelt een vraag op een forum omdat je iets niet snapt, krijgt uitleg en beschuldigt degene die jou uitleg probeert te geven ervan aandacht te willen. Weet je hoe hypocrietisch dat klinkt?


Quote eens mijn vraag.







Wat je niet snapt is dat je me net gelijk geeft: Je valt niet verdedigde dorpen aan, edelt kleine dorpen en eet waarschijnlijk ook de inactieve leden van je stam op. Dat betekent dat je niet agressief bent hoewel je het ontkent.


1 klein probleem momenteel zitten we met een zeer actieve groep.
Ja aan mensen die me kennen moet je eens vragen hoe ik het speel.

En voor dat zwak dorp even een voorbeeld

w6 -> oderint -> verslagen tegenstanders.
Ik vind voldoende zwakke en stoppen de spelers
 

DeletedUser

Guest
Je hebt een punt daar. Je kan meer eenheden vermoorden met dezelfde troepen als je zwak verdedigde dorpen aanvalt. Maar, hoe lang duurt het tot je een verzwakt dorp tegenkomt in jouw buurt? Want ik denk dat in de tijd dat jij erover doet om zo'n dorp te vinden ik mijn nuke waars. kan verspillen en herbouwen of het zal in ieder geval niet veel schelen.
Dus tenzij je om de dag een nieuw slecht verdedigt dorp vindt, maakt dat ook echt niet uit.


Het is amper een tactiek om mee te beginnen geloof me als ik moet kiezen tussen een zwak verdedigt dorp en een normaal verdedigt dorp zal ik ook eerst even het zwakke dorp edelen, me nuke herbouwen en dan het sterke dorp pakken. Maar ik ga echt niet alleen zwakke dorpen edelen simpelweg omdat het me minder troepen kost terwijl ik ook andere dorpen kan edelen.



Wat je niet snapt is dat je me net gelijk geeft: Je valt niet verdedigde dorpen aan, edelt kleine dorpen en eet waarschijnlijk ook de inactieve leden van je stam op. Dat betekent dat je niet agressief bent hoewel je het ontkent.

hier ga je toch een beetje de fout in. in k32 zit hij namelijk op paar spelers aanvallen te versturen. en dat zijn geen slappe spelers.
 

DeletedUser

Guest
Quote eens mijn vraag.

Ik heb net gekeken en heb blijkbaar een vergissing gemaakt. Jij bent degene die het eerste antwoordt na mijn originele reactie. Sorry.

1 klein probleem momenteel zitten we met een zeer actieve groep.
Ja aan mensen die me kennen moet je eens vragen hoe ik het speel.

En voor dat zwak dorp even een voorbeeld

w6 -> oderint -> verslagen tegenstanders.
Ik vind voldoende zwakke en stoppen de spelers

Ik zou niet weten hoe ik een speler in wereld 6 moet opzoeken hier als jullie niet zoiets hebben als twstats.

Maar goed. Wat ik niet snap van jou is het volgende: je zegt eerst dat je alleen mensen aanvalt die al verzwakt zijn, dan zeg je dat je verlaten en kleine dorpen edelt om je cluster te versterken en als ik dan aangeef dat je daarom niet echt bepaald het voorbeeld van een agressieve speler bent, ga je jezelf ineens proberen te lopen verdedigen.

hier ga je toch een beetje de fout in. in k32 zit hij namelijk op paar spelers aanvallen te versturen. en dat zijn geen slappe spelers.

Dat is niet wat hij hij mij vertelde hier, en ik van uit ging.
 

DeletedUser

Guest
@ Warbone..

Ik heb vannacht 5 dorpen geadeld, voor deze dorpen heb ik een halve offense verloren en ongeveer 2k 2k verdediging gedood.
Deze dorpen liggen midden in vijandig gebied.

Dus volgens jouw theorie ben ik dan een slechte speler, aangezien ik voor deze dorpen geen OD heb bijgekregen..
 

DeletedUser

Guest
*zucht*
De vraag van iemand:

leg nou eens uit wat dat gratis dorpje nou met verslagen tegenstanders te maken heeft???

het antwoord van mij:

Als je een dorp gratis of voor bijna niets krijgt stijgt je OD - of hoe jullie op .nl servers afkorten - niet of weinig in tegenstelling tot je punten aantal.
En als je altijd normale speler saanvalt met normale verdedigingen zal je OD gelijk aan of hoger zijn dan je punten.

dat was mijn vraag, en als je de bladzijden daarvoor zou hebben gelezen had je gezien dat dit een sarcastische vraag was op slayer, omdat hij zei dat als je gratis dorpen krijgt je niet kan aanvallen en geen tot weinig leger hebt, en dus geen tot bijna geen verslagen tegenstanders...
 

DeletedUser

Guest
dat was mijn vraag, en als je de bladzijden daarvoor zou hebben gelezen had je gezien dat dit een sarcastische vraag was op slayer, omdat hij zei dat als je gratis dorpen krijgt je niet kan aanvallen en geen tot weinig leger hebt, en dus geen tot bijna geen verslagen tegenstanders...

uhh dus?
je hebt nix aan je verslagen tegenstanders hoor, dan doe ik het liever zonder te veel schade, bespaard me gs..
 

DeletedUser

Guest
@ Warbone..

Ik heb vannacht 5 dorpen geadeld, voor deze dorpen heb ik een halve offense verloren en ongeveer 2k 2k verdediging gedood.
Deze dorpen liggen midden in vijandig gebied.

Dus volgens jouw theorie ben ik dan een slechte speler, aangezien ik voor deze dorpen geen OD heb bijgekregen..

Ten eerste: deze theorie gaat over wat je edelt in het algemeen. Ik edel ook dorpen van tijd tot tijd van inactieve leden, af en toe een verlaten dorp en leegstaande dorpen. Maar niet zoveel dat mijn OD lager wordt dan mijn puntenaantal. Dit geeft aan dat ik gevochten heb voor de dorpen en punten die ik heb en dus een redelijk agressieve speler zou moeten zijn, geen simcity speler.
Ten tweede: ik zeg niet dat je slecht bent als je weinig OD. Ik zeg dat je dan waarschijnlijk minder geneigd bent echte vijanden aan te vallen en meer simcity style speelt. (Verlaten dorpen edelen en ze opbouwen, inactieve leden edelen, etc.)

Snapt iedereen nu wat ik probeer te zeggen? ;/
 

DeletedUser1875

Guest
Misschien eens even op de rankings kijken, dan weet je tegen wie je wat zegt.
Zal je een hoop geflame besparen.

Toch heeft hij hier wel gelijk mee;

Ten eerste: deze theorie gaat over wat je edelt in het algemeen. Ik edel ook dorpen van tijd tot tijd van inactieve leden, af en toe een verlaten dorp en leegstaande dorpen. Maar niet zoveel dat mijn OD lager wordt dan mijn puntenaantal. Dit geeft aan dat ik gevochten heb voor de dorpen en punten die ik heb en dus een redelijk agressieve speler zou moeten zijn, geen simcity speler.
Ten tweede: ik zeg niet dat je slecht bent als je weinig OD. Ik zeg dat je dan waarschijnlijk minder geneigd bent echte vijanden aan te vallen en meer simcity style speelt. (Verlaten dorpen edelen en ze opbouwen, inactieve leden edelen, etc.)


Svp Ontoppic, het gaat hier niet over OD maar over T~ vs. [=NP=], dat moet jij toch weten Lillorigga. ;)
 

DeletedUser

Guest
Toch heeft hij hier wel gelijk mee;

Ja daar moet je inderdaad voor op de ïnternationale server spelen om dat te snappen.:rolleyes:

Kan me niet voorstellen dat er op wat kids na iemand is die dat hier niet weet, maar blijkbaar hebben ze op de internationale server wel behoefte aan een wijsneus.
 

DeletedUser1875

Guest
Ja daar moet je inderdaad voor op de ïnternationale server spelen om dat te snappen.:rolleyes:

Kan me niet voorstellen dat er op wat kids na iemand is die dat hier niet weet, maar blijkbaar hebben ze op de internationale server wel behoefte aan een wijsneus.

Wees de oudste en reageer er niet op, wil je ?
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste: deze theorie gaat over wat je edelt in het algemeen. Ik edel ook dorpen van tijd tot tijd van inactieve leden, af en toe een verlaten dorp en leegstaande dorpen. Maar niet zoveel dat mijn OD lager wordt dan mijn puntenaantal. Dit geeft aan dat ik gevochten heb voor de dorpen en punten die ik heb en dus een redelijk agressieve speler zou moeten zijn, geen simcity speler.
Ten tweede: ik zeg niet dat je slecht bent als je weinig OD. Ik zeg dat je dan waarschijnlijk minder geneigd bent echte vijanden aan te vallen en meer simcity style speelt. (Verlaten dorpen edelen en ze opbouwen, inactieve leden edelen, etc.)

Snapt iedereen nu wat ik probeer te zeggen? ;/

Wat wil je dat hij doet?
hij heeft een cluster en verlaten dorpen of inactieve leden tussenin zijn cluster moeten overgenomen worden; en als hij dorpen overneemt uit een ander continent dan betekent dit mssn dat hij er nog een cluster bij wil
 

DeletedUser12324

Guest
ga ik dit forum is lezen, hopende op mooie aanvalsraportjes, geedelde dorpjes enzo, is dr alleen maar geruzie te vinden:(
 
Bovenaan