T~ vs. [=NP=]

DeletedUser412

Guest
Goedenmiddag, Tribalwars.nl Community,
Ik breng jullie officieël de (al uitgelekte) oorlog van Tilde44~ vs. Neu Preußen.

Ongeveer enkele maanden geleden bestond er nog een Bondgenootschap tussen beider stammen, maar nadat deze werd opgeheven ontstonden er steeds meer spanningen tussen onze stammen.

Enkele weken geleden lekte er uit dat [=NP=] zich tegen ons aan het mobiliseren was. Als antwoord hierop begonnen wij onze grensdorpjes actiever te verdedigen.
Nu is het tot een punt gekomen waarop onze stammen aan beide kanten op zo'n schaal aanvallen op elkaar plannen dat er eigenlijk al sprake is van een oorlog. Wij hebben besloten dit dan maar officieël te maken, en hebben [=NP=] gisteravond een oorlogsverklaring gestuurd.

Opus zal ook een rol meespelen in deze oorlog, maar de Opus-leiding heeft besloten dat zij niet nog meer publiciteit op het forum willen.

Wij hopen dat deze oorlog het wereldbeeld van W1.NL voorgoed zal veranderen. En moge de beste winnen.

Ik ga voor tilde. Weinig leden volgens mij zeer goed georganiseerd, iemand die je absoluut niet als vijand wilt
 

DeletedUser

Guest
Dit dachten we wel dat opus voor de andere kant zou kiezen maarja ze doen maar wat ze niet laten kunnen

spijtig dat we toen voor hun kant hadden gekozen
 

DeletedUser412

Guest
Een greep uit enkele hilarische mailtjes die over en weer zijn gegaan tussen Tilde~ en Preußen:
Aszimutt zei:
ik merk dat jullie dan toch het offensief hebben geopend op onze stam!?

ondanks jouw beloftes... leuk hoor..
Dit was enkele weken na het verbreken van het bondgenootschap. Het 'offensief' waar hier over word gesproken was niets meer dan het nobelen van enkele dorpjes van hen in onze kern. Ik hoop dat hij ook kan begrijpen dat het bondgenootschap o.a werd verbroken omdat wij die kant wilde uitbreiden.

Aszimutt zei:
hey,

dat jullie het BND met ons verbraken om te kunnen uitbreiden, ok.
Maar wanneer zullen jullie genoeg dorpen genomen hebben? jullie blijven ons constant aanvallen en dan nog beweren jullie geen oorlog te willen met ons... ergens klopt er iets niet aan jullie verhaal!!

Als jullie echt geen oorlog willen, staak dan de verdere aanvallen op ons! je hebt al genoeg genomen!
Op deze manier kunnen wij niet veel langer op "vriendelijke" voet met jullie blijven leven!!
Aha, hij begrijpt al dat het Bondgenootschap was verbroken om uit te breiden. Maar wat lees ik nu, stop met ons aanvallen..? Sinds wanneer zijn wij NAP's geworden? Toch grappig dat hij dit bericht toevallig net aan ons stuurt nadat ze zware verliezen hadden geleden op GoldRoger en Saskia.

Ergens in de bovenstaande mail van Aszimutt staat dat wij moesten stoppen met aanvallen en dan op vriendelijk voet met [=NP=] verder kunnen gaan. En anders zou er maar oorlog moeten komen.

Wij hebben besloten dat wij liever de extra dorpjes hebben en verklaren [=NP=] de oorlog. Vervolgens komt dit binnen:

Aszimutt zei:
Tot zover de uitdrukkelijke belofte van jullie om geen oorlog met ons aan te gaan!!!
Toen lag ik echt eventjes plat, wanneer is die belofte gemaakt, twee, drie maanden geleden? Daarin beloofde ik net na het verbreken van het BND dat er op korte termijn geen offensief van T~ op [=NP=] zou zijn. Ik weet niet hoe lang ze dachten dat deze belofte inhield, maar aan Aszimutt af te leiden waren ze nog steeds in de waan dat Tilde~ en [=NP=] een soort van NAP hadden. Terwijl we Aszimutt toch meerdere keren hebben duidelijk proberen te maken dat dit een illusie was.

Nu [=NP=] hardhandig (o.a door eigen toedoen) uit deze droom gerukt moest worden, kunnen ze zich maar beter gaan voorbereiden, anders wordt deze oorlog wel óntzettend saai voor het publiek.

Verslagen van deze oorlog zullen spoedig volgen!
 

DeletedUser

Guest
Een greep uit enkele hilarische mailtjes die over en weer zijn gegaan tussen Tilde~ en Preußen:

Dit was enkele weken na het verbreken van het bondgenootschap. Het 'offensief' waar hier over word gesproken was niets meer dan het nobelen van enkele dorpjes van hen in onze kern. Ik hoop dat hij ook kan begrijpen dat het bondgenootschap o.a werd verbroken omdat wij die kant wilde uitbreiden.


Aha, hij begrijpt al dat het Bondgenootschap was verbroken om uit te breiden. Maar wat lees ik nu, stop met ons aanvallen..? Sinds wanneer zijn wij NAP's geworden? Toch grappig dat hij dit bericht toevallig net aan ons stuurt nadat ze zware verliezen hadden geleden op GoldRoger en Saskia.

Ergens in de bovenstaande mail van Aszimutt staat dat wij moesten stoppen met aanvallen en dan op vriendelijk voet met [=NP=] verder kunnen gaan. En anders zou er maar oorlog moeten komen.

Wij hebben besloten dat wij liever de extra dorpjes hebben en verklaren [=NP=] de oorlog. Vervolgens komt dit binnen:


Toen lag ik echt eventjes plat, wanneer is die belofte gemaakt, twee, drie maanden geleden? Daarin beloofde ik net na het verbreken van het BND dat er op korte termijn geen offensief van T~ op [=NP=] zou zijn. Ik weet niet hoe lang ze dachten dat deze belofte inhield, maar aan Aszimutt af te leiden waren ze nog steeds in de waan dat Tilde~ en [=NP=] een soort van NAP hadden. Terwijl we Aszimutt toch meerdere keren hebben duidelijk proberen te maken dat dit een illusie was.

Nu [=NP=] hardhandig (o.a door eigen toedoen) uit deze droom gerukt moest worden, kunnen ze zich maar beter gaan voorbereiden, anders wordt deze oorlog wel óntzettend saai voor het publiek.

Verslagen van deze oorlog zullen spoedig volgen!


Je denkt zeker dat we gratis te pakken zijn dat dacht ik dus mooi niet
U mag verwachten dat we ons zeker niet zullen laten doen
 

DeletedUser412

Guest
Neen inderdaad. Opus vecht mee met Tilde, en het is meteen gedaan met NP

Aangezien [=NP=] ook voor Opus goed ligt, en wij bondgenoten zijn, zie ik niet in waarom zij niet zouden mogen mee doen?

En wil de hele Guerre(-fanclub) nu eventjes vertrekken uit dit topic dat gewijd is aan de oorlog tussen Tilde~ en [=NP=]?
 
Reactiescore
2.491
succes beiden ;) en bovenal ... Veel plezier
 

DeletedUser3368

Guest
Succes aan beiden kanten. Alleen ergens denk ik dat T~ wint ;)
In ieder geval hoop ik dat er veel rapportjes komen en geen spam topic wordt.:rolleyes:
 

DeletedUser710

Guest
Succes beiden...

Alleen is het toch wel zkr dat Tilde de oorlog wint..
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel mensen gaan hier nog posten van; succes allemaal? -.-
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide!

laat het maar een interresante oorlog worden.
 

DeletedUser

Guest
Ah, we zullen zien.
het is alsof T~ het niet alleen af kan en daarom maar Opus er bij vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Het was idd spannender geweest T~ VS [=NP=]:rolleyes:
Maar we zullen ons nooit zomaar overgeven ;)
 
Bovenaan