T~ vs. [=NP=]

DeletedUser

Guest
Dit is wel een erg gewild dorp:

44. 020. gagoga (9) (406|464) K44 12,202 P@@T [[=NP=]] gagoga [T~] 23rd Feb 2008 - 06:17:34
44. 020. gagoga (9) (406|464) K44 12,128 gagoga [T~] Miau Miau [[=NP=]] 22nd Feb 2008 - 16:31:12
44. 020. gagoga (9) (406|464) K44 12,355 wittezoef [[=NP=]] gagoga [T~] 22nd Feb 2008 - 11:09:59

Onderling ook nog geedeld...

De laatste echte overname was deze:

[17] Rotterdam (379|421) K43 10,220 Patrick alias Arie [T~] aribaatje [[=NP=]] 12th Mar 2008 - 15:39:34

En dat was nog voor de fusie. Dus ik denk dat de oorlog zijn hoogtepunt wel gehad heeft.
 

DeletedUser

Guest
Hij is niet echt uitgevochten aangezien bijna heel T~ naar Opus is overgestapt. Opus doet de rest...
 

DeletedUser

Guest
Die gast spoort echt niet... Wat dacht je ervan om gewoon even te kijken of het topic nog wel van kracht is voordat je topic van een jaar terug gaat ophalen?
 

DeletedUser710

Guest
Die gast spoort echt niet... Wat dacht je ervan om gewoon even te kijken of het topic nog wel van kracht is voordat je topic van een jaar terug gaat ophalen?

Sporen doet alleen ne trein
En het topic is van 2 maanden terug, geen jaar
 

DeletedUser

Guest
Krijg nog dagelijk vragen van spelers die bij het grote T~ willen komen dus wat dat betreft zijn we niet dood. Echter zijn we wel aan het stoppen en mag hij van mij dicht, met het vertrek van de laatste leden naar Opus en omliggende stammen krijgt [=NP=] het nog moeilijk genoeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben het wel nog overleefd en ik zie dat zijn het nog veel langer gaan volhouden.

Ze staan niets voor niets op nummer 8 dacht ik.

En zeker met zo weinig leden.

Van mij krijgen ze respect.


Jaja er zijn nog stammen met nog minder leden maar maakt niet uit.
 

DeletedUser

Guest
Krijg nog dagelijk vragen van spelers die bij het grote T~ willen komen dus wat dat betreft zijn we niet dood. Echter zijn we wel aan het stoppen en mag hij van mij dicht, met het vertrek van de laatste leden naar Opus en omliggende stammen krijgt [=NP=] het nog moeilijk genoeg ;)
Zal nogmaals mijn bericht aanhalen voordat het topic aan geflame tenonder gaat. Moderators er mag een slotje op, T~ is gestopt en zal in enkele weken worden opgeheven. Het gros van de leden zitten nu in Opus, gaarne discussie in Opus vs de rest doorzetten.

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=1921
 
Bovenaan