SZN vs INNI

Reactiescore
967
Ik snap je punt Predec, het is alleen dat wij helaas niet dezelfde behandeling krijgen als wij jullie gaven destijds. Toen autismal 30% aftrek had, hadden wij al die bb's kunnen opedelen. Dat deden wij niet, omdat we niet op zo'n manier willen spelen. Helaas lopen er nu al 700 and counting incs op Pony.

En laten we wel wezen, voor alle illegale time/farm scripts krijg je geen drie dagen ban, maar een perma. Het is dus niet alsof hier kei hard is gebot.
 
Reactiescore
376
Als er echt iets zwaar illegaals gebruikt was dan zou er geen 3 dagen aanvalbaar gegeven zijn, maar een 100% permaban.

Daar heb je zeker een punt, denk alleen dat we er nooit achter zullen komen tenzij Pony open kaart speelt wat ze hebben gebruikt.
 
Reactiescore
2.444
Mag ik even aanhaken? De TW mods zullen heus niet zomaar een "onterechte ban" uitschrijven. Er zal echt heus wel iets (zwaar) illegaals geconstateerd zijn op het account van Pony, anders werd er niet een aanvalbare ban aan geplakt hé. Als je door je eigen toedoen een ban krijgt, dan lijkt mij het vrij normaal dat de tegenstander daar gebruik van, kan en mag maken zonder dat er met de vingers gewezen wordt naar INNI alsof zij dan de bad guy zijn.

Jullie kunnen rustig zeggen dat het een "onterechte straf is", maar hoe moeten wij van INNI dit weten? Moeten wij dit kunnen zien, ruiken of proeven?? Jullie maar op je woord geloven? In dit geval moeten wij uitgaan van de enige partij die weet hoe de vork in de steel zit, en dat zijn de mods. Als ik in jullie stam zou zitten zou ik zelf maar is goed overleg hebben met elkaar en is uitpluizen wat er op Pony precies gebruikt is.

Dan zal ik ook even aanhaken, want er is al eerder deze wereld een zware ban uitgedeeld maar dan bij een account bij INNI. Op het moment dat de ban gegeven werd, is er binnen onze stam ook gediscussieerd om dit account aan te vallen onder dezelfde logica die jij nu geeft. Dit hebben wij als stam toen niet gedaan omdat het ons een hele lage manier leek om winst te pakken op de tegenstander. Dat jullie ditzelfde nu niet doen vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder schandalig en getuigt van een verlies van normen en waarden.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Daar heb je zeker een punt, denk alleen dat we er nooit achter zullen komen tenzij Pony open kaart speelt wat ze hebben gebruikt.
Heb ik al aangegeven bij Antwan. App me maar anders Antwan heeft mijn nummer.
 
Reactiescore
1.468
Klaar. Laatste post over deze ban, alles hierna word verwijderd. Regels zijn toch vrij duidelijk dacht ik zo. Prima dat je een ban wilt bespreken met elkaar, maar niet op het forum. Dat mag je privé of op skype doen.
 
Reactiescore
1.468
Weet niet hoor, maar er word hier niet inhoudelijk de ban besproken. Er word hier besproken over de gevolgen van de ban, niet de ban zelf. Anders zou jij als mod de berichten er over ook al verwijderd moeten hebben @Jo Han
Ik zie onder andere posts die de inhoud van de sanctie bespreken en op basis daarvan doe ik deze uitspraak. Ik vind het niet nodig om deze posts te verwijderen, ik heb liever dat ze gewoon niet meer verschijnen. Een topic met allemaal ontbrekende posts leest immers voor geen meter ;)

Daarnaast heb ik er gewoon een hekel aan om zaken te moeten verwijderen. Dat doe ik liefst zo min mogelijk, maar strikt gezien zijn een aantal posts hier voor dus al over het randje.
 
Reactiescore
1.478
@INNI ik weet niet hoe jullie hier overdenken, maar in mijn opinie is het niet heel sportief om een account aan te vallen die een ban heeft, iets waar we naar jullie mee toe komen om wat te regelen (iets wat normaal gesproken standaard is) waar jullie op antwoorden verder te bespreken, maar vervolgens krijgt het account meer incs. Dat is imo niet echt eervol. Hoe staan jullie hier in?
Ik heb de vrijheid genomen om de post van pianist aan te passen zodat het niet langer inhoudelijk over de ban gaat. Laten we kijken of onze pixelated art nu wel in staat is een normaal antwoord te geven.

Edit: @Jo Han ^ dit is wel toegestaan toch?
 
Reactiescore
376
Ik zal is even kijken hoe ik dit kan verwoorden zonder het woord ban er in te laten verschijnen.

Dit was geloof ik nog voordat ik INNI joinde. Er waren al CF afspraken gemaakt voordat een select aantal dorpen van auti op grijs gingen. Volgens die regels mochten jullie überhaupt de barbarendorpen niet pakken. Dus om nu te zeggen "Wij deden het toen niet en jullie nu wel, dat is niet netjes!" klopt gewoon niet. Jullie mochten per definitie de barbaren niet pakken.

Zelfs als het argument op zou gaan van "dat deden wij toen niet" -> jullie deden het wel. Pony heeft tijdens die periode meerdere barbarendorpjes afhandig gemaakt die destijds tot voor kort van auti waren.
 
Reactiescore
1.454
@Jo Han gaat imo meer over het feit dat INNI op een bepaalde manier handelde, gaat me niet over de acties van de mod, was niet mijn bedoeling om daar over tw beginnen.

@INNI wel jammer dat jullie ons niet met het zelfde respect willen behandelen waar wij jullie met aut wel behandeld hebben. Ik vind het heel erg laag en mochten jullie dit besluiten door te zetten en op een of andere manier de wereld zullen winnen zal dit wel een enorme smet zijn...

Edit; jullie weten wel dat toen er naar buiten kwam dat de ban ‘onterecht’ was wij vanuit SZN meteen gestaakt zijn met aanvallen he...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.444
Dit was geloof ik nog voordat ik INNI joinde. Er waren al CF afspraken gemaakt voordat een select aantal dorpen van auti op grijs gingen. Volgens die regels mochten jullie überhaupt de barbarendorpen niet pakken. Dus om nu te zeggen "Wij deden het toen niet en jullie nu wel, dat is niet netjes!" klopt gewoon niet. Jullie mochten per definitie de barbaren niet pakken.

Er is toen bewust en in overleg met INNI gekozen om Autismal niet aan te vallen, de barbaren dorpen niet door inderdaad de cf afspraken (afspraken die jullie ondertussen al meermaals gebroken hebben) maar ook Autismal zelf is de tijd gegeven om zijn aan de ban verloren dorpen terug te pakken. Dus wat ik zeg klopt wel degelijk, maar wellicht dat je het verhaal niet helemaal helder hebt omdat je nog niet in INNI zat toen der tijd.

Zelfs als het argument op zou gaan van "dat deden wij toen niet" -> jullie deden het wel. Pony heeft tijdens die periode meerdere barbarendorpjes afhandig gemaakt die destijds tot voor kort van auti waren.

Dit is correct er zijn een paar barbaren dorpen gepakt die in het cluster van Pony lagen en door de eerder genoemde CF regeling niet door Autismal zelf gepakt mochten worden.

Dat terzijde vind ik het een belachelijke vergelijking @Predec. Waar wij in overleg met de stam en INNI geen massa op Autismal hebben gedaan, het account de tijd hebben gegeven te herstellen en een paar barbaren dorpen gepakt hebben die door de CF regeling niet gepakt mochten worden. Lanceren jullie direct een massa zonder enige vorm van overleg. Dus val ik in herhalen: 'Dat jullie ditzelfde nu niet doen vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder schandalig en getuigt van een verlies van normen en waarden. '
 
Reactiescore
80
In overweging is ook dat dit de derde keer is voor team pony. Als ook dat er ik tel er zo al 3 ( bv: https://nl.twstats.com/nl70/index.php?page=village&mode=conquers&id=2462 ) werden gepakt. Dit is geen dorp wat cf is dus was niet mocht worden terug gepakt door autis. Dit is puur misbruik maken van de situatie. En dat was ook om een heel andere rede die veel zwaarder bestraft werd. Dus graag al je bedreigingen en mensen opzetten stopzetten jegens inni . Dank u
 

DeletedUser81223

Guest
Er is toen bewust en in overleg met INNI gekozen om Autismal niet aan te vallen, de barbaren dorpen niet door inderdaad de cf afspraken (afspraken die jullie ondertussen al meermaals gebroken hebben) maar ook Autismal zelf is de tijd gegeven om zijn aan de ban verloren dorpen terug te pakken. Dus wat ik zeg klopt wel degelijk, maar wellicht dat je het verhaal niet helemaal helder hebt omdat je nog niet in INNI zat toen der tijd.



Dit is correct er zijn een paar barbaren dorpen gepakt die in het cluster van Pony lagen en door de eerder genoemde CF regeling niet door Autismal zelf gepakt mochten worden.

Laten we met zijn allen alsjeblieft niet hypocriet doen inderdaad, ooit in het begin heeft Pony er al één gehad, we hebben hem daar als stam bovenop geholpen anders was hij ZEKER gestopt, en door ons is hij er nog. Vervolgens toen Autismal er één had moest hij toch even meerdere bbdorpen pakken, en dat die in het cluster van Pony lagen?? Complete Bullshit!! Elk van die bbdorpen lag tegen een dorp van Autismal aan! Leuke actie van hem, die daardoor het respect als dat er was heeft doen wegvagen ten aanzien van zijn account. Niet ten aanzien van SZN, daar zal ik zeker onderscheid in maken want dat is netjes afgehandeld destijds, maar laten we niet gaan doen alsof Pony zo'n lieverdje was.

PS: niet dat ik wat hiermee te maken heb en weet waarvoor hij blocked is, heb me er netjes buiten gehouden ;)
 
Reactiescore
2.444
In overweging is ook dat dit de derde keer is voor team pony. Als ook dat er ik tel er zo al 3 ( bv: https://nl.twstats.com/nl70/index.php?page=village&mode=conquers&id=2462 ) werden gepakt. Dit is geen dorp wat cf is dus was niet mocht worden terug gepakt door autis. Dit is puur misbruik maken van de situatie. En dat was ook om een heel andere rede die veel zwaarder bestraft werd. Dus graag al je bedreigingen en mensen opzetten stopzetten jegens inni . Dank u

Daar zijn we het in ieder geval over eens. En laten we even normaal doen Tidal, dit is een spelletje en P&P voeren op het forum komt absoluut niet overeen met bedreigingen.

Laten we met zijn allen alsjeblieft niet hypocriet doen inderdaad, ooit in het begin heeft Pony er al één gehad, we hebben hem daar als stam bovenop geholpen anders was hij ZEKER gestopt, en door ons is hij er nog. Vervolgens toen Autismal er één had moest hij toch even meerdere bbdorpen pakken, en dat die in het cluster van Pony lagen?? Complete Bullshit!! Elk van die bbdorpen lag tegen een dorp van Autismal aan! Leuke actie van hem, die daardoor het respect als dat er was heeft doen wegvagen ten aanzien van zijn account. Niet ten aanzien van SZN, daar zal ik zeker onderscheid in maken want dat is netjes afgehandeld destijds, maar laten we niet gaan doen alsof Pony zo'n lieverdje was.

PS: niet dat ik wat hiermee te maken heb en weet waarvoor hij blocked is, heb me er netjes buiten gehouden ;)

Vanuit welk kamp je die situatie met de ban van Autismal ook bekijkt. Het feit blijft dat er geen massa of aanvallen zijn gedaan op het account van Autismal zelf en het account de tijd is gegeven om te herstellen. Dat jullie dit nu als stam zelf niet doen vind ik echt waardeloos.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Er waren zat dorpen aan het front die wij prima confirm de cf regels konden pakken, alleen de diepe natuurlijk niet. Wij gingen in gesprek met jullie, tijdens de ban. Jullie sturen 1 minuut na weten al zo’n 100 incs erbij. Leuke en sportieve stam zit je man, past volgens mij totaal niet bij het beeld wat ik geschetst kreeg over je van andere spelers die ervaringen met je hebben op andere wereld. Zou juist denken dat jij hier nog kon inzien dat dit totaal niet fair is, zeker na alle andere overtredingen waar we coulant zijn gweest bij INNI.
 
Reactiescore
80
Daar zijn we het in ieder geval over eens. En laten we even normaal doen Tidal, dit is een spelletje en P&P voeren op het forum komt absoluut niet overeen met bedreigingen.
Ik denk dat jullie wel weten dat ik niet doel op de forum posts ;) Daar wil ik het tot zover bij laten.
Mocht je nog inhoudelijk op die posts willen reageren zal ik er naar kijken.
 
Bovenaan