Swel mooi... voor een Utrechtenaar vs. Natural Selection

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
he dawn ik heb hier niks mee te maken laat mij er dan ook buiten.
ZO is er ondertussen wel achter wie van ons de viezerik was ,
en het terug halen van een valse beschuldiging heeft dus geen zin.

het was nooit mijn idee om ZO te backstabben , ook al liet jij dat wel zo lijken.
dat wat ik met jou deed was ook geen backstab want een bg of nap bestond niet tussen ons.

enigste reden dat jij nu boven de 1 mil zit is omdat ik als respect voor ZO mijn account verlaten had.
het zijn aardige jongens die van ZO en ik wou niet gezien worden als backstabber ,
dit was de beste oplossing die ik toen kon bedenken.
goed contact nu met deze jongens ;)

tw is niet joun spel david , zonder je co's kan je niks ,
beste voor het account the dawn is jou eruit schoppen en je co's verder laten spelen,
want hun weten wel hoe het werkt.

verder ben ik niet boos over je zielige actie om mij te naaien
ik snap best dat als on ervaren speler je alles uit de kast wilt halen om te winnen.
helaas dat het zo liep , maar om die leugen steeds weer terug te halen helpt je echt niet.
Ja jij doe maar alsof jij de goeie bent, laat me niet lachen...


verder go smooi, 2 oorlogen op hetzelfde moment doen we niet moeilijk over >.<
 

DeletedUser62269

Guest
Die Dawn is makkelijk te pakken,,
Succes

Die Dawn is makkelijk te pakken,,
Succes
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een bende nubs zijn jullie. Jezusminna. Niveau van propaganda hier is echt om van te janken.:(
 

DeletedUser10875

Guest
Natural Selection bestaat al niet meer. De oorlog is dus al gewonnen door Smooi.
 

DeletedUser60654

Guest
Saaie oorlog voor de mensen buiten de twee stammen. Heb geen bericht voorbij zien komen.

Topic = Flop
 

DeletedUser51666

Guest
he dawn ik heb hier niks mee te maken laat mij er dan ook buiten.
ZO is er ondertussen wel achter wie van ons de viezerik was ,
en het terug halen van een valse beschuldiging heeft dus geen zin.

het was nooit mijn idee om ZO te backstabben , ook al liet jij dat wel zo lijken.
dat wat ik met jou deed was ook geen backstab want een bg of nap bestond niet tussen ons.

enigste reden dat jij nu boven de 1 mil zit is omdat ik als respect voor ZO mijn account verlaten had.
het zijn aardige jongens die van ZO en ik wou niet gezien worden als backstabber ,
dit was de beste oplossing die ik toen kon bedenken.
goed contact nu met deze jongens ;)

tw is niet joun spel david , zonder je co's kan je niks ,
beste voor het account the dawn is jou eruit schoppen en je co's verder laten spelen,
want hun weten wel hoe het werkt.

verder ben ik niet boos over je zielige actie om mij te naaien
ik snap best dat als on ervaren speler je alles uit de kast wilt halen om te winnen.
helaas dat het zo liep , maar om die leugen steeds weer terug te halen helpt je echt niet.

Ik voel mij wel gevleid. Dat jij ons meer ziet of David :D. maar de waarheid is dat wij niet zonder hem kunnen. En jij gaf het op. In het begin was er nog weerstand dus je wou wel nog verder spelen. Dat ZO blind is voor jou actie geweest is hun visie. Mss zijn ze anders ingesteld of ons maar dat is ieder persoon op zich. Voor de rest succes tot we weer eens botsen :D

Die Dawn is makkelijk te pakken,,
Succes

Die Dawn is makkelijk te pakken,,
Succes
Waar al die haat plots jongeman?
 

DeletedUser

Guest
Niemand neemt Pascal serieus dus zou jij ook niet moeten doen.

Waarschijnlijk een vraag om aandacht.
Toch wel zielig voor hem :(
 

DeletedUser66217

Guest
Saaie oorlog voor de mensen buiten de twee stammen. Heb geen bericht voorbij zien komen.

Topic = Flop

Maken berichten het een stuk spannender dan?

Ze zijn binnen no-time van de kaart geveegd, daar draait het om.
 

DeletedUser66217

Guest
Smooi doet het zo traag... Als ze aan dit tempo de wereld willen gaan winnen, vrees ik dat ze zichzelf een beetje te hoog in schatten.

In te hoog inschatten zal het hem niet zitten, maar de weerstand t.o.v. andere stammen lag zeker in de kritische beginfase wat hoger.

De enige die het echt te hoog in z'n bol heeft zitten is detlef, maar hem moet je het maar vergeven. Iedereen zo zijn handicap hè? :D
 

DeletedUser

Guest
Smooi doet het zo traag... Als ze aan dit tempo de wereld willen gaan winnen, vrees ik dat ze zichzelf een beetje te hoog in schatten.

Traag? Ik vind wel dat ze lekker op dreef zijn, ze zijn van ver gekomen zijn... De andere stammen edelen allemaal in de rim, of staan zo hoog door recruits...

Smooi krijgt de meeste dorpen niet cadeau die ze pakken
 

Deleted User - 487960736

Guest
Vind het wel geinig die mensen die zeggen dat de oorlog gewonnen is door Smooi... is gewoon nog aan de gang, stammen zijn enkel wat omgegooid maar vgm staan dezelfde spelers er nog steeds
 
Bovenaan