Swel mooi... voor een Utrechtenaar vs. Natural Selection

DeletedUser

Guest
voorlopig pakt het goed uit ;)

binnekort komt er natuurlijk weer een grote verandering haha






is ook zeker waar, wij hebben aan charles spelers aangegeven dat wij wel wat meer zagen zitten als een NAP een botte reactie van

Eerlijk gezegd was ZO ook wss snel opgeruimd geweest, als er geen miscommunicatie tussen CRD en DYKG geweest was.
Verder zorgden Bruce en Lucky ook voor 200+ incs per dag op Mr.Fortune, wat de situatie voor .Click redelijk onmogelijk maakt. Met het boerderijlimiet is de aanvaller al in het voordeel, en dat verschil is natuurlijk nog groter als meerdere spelers zich storten op 1 vijandige speler.

De samenwerking met Bruce was volgens mij al in bespreking tijdens de NAP tussen .Click en ZO en dat is ook niet echt een positief punt te noemen.

De bespreking tussen ZO en Bruce was er al voor de nap;). Dus niet echt een verwijt. Wat toen werd stopgezet door Bruce omdat ze liever SV als bg hadden en graag zagen dat *??* en SV ZO backstabde. Vandaar dat ik het enigsinds raar vond dat ZO een bg met Bruce aanging, maarja het zal ze wel goed uitpakken.
 

DeletedUser

Guest
mwah, je kan hoog van de toren blazen shc, zoals het er nu uitziet. is fortune al vast klaar (speler2 die bij jullie weg is)

verder moet je ons niet steeds zo laag inschatten, is voor ons niet erg. want wij hoeven ons dan nergens druk over te maken. het is voor jou alleen zo jammer als blijkt dat je er niet "zo maar even doorheen komt"
dykg en crd hadden snachts een leuke aanval op gezet op mij en rudral, jammer voor hun, ging rudral in de retour stand. en ging ik in deffmodus.

niet voor niks een odd boost dankzij crd.

volgensjou al in bespreking? waaruit denk je dat? dat we met elkaar in gesprek waren ja. waarom? kennisen van andere werelden zitten niet altijd bij jou in de stam.
en stel dat het zou was. ik zie niet in waarom dat geen positief punt is. het is niet positief voor jullie, maar dat hadden jullie zelf gedaan. jullie wilden overigens niks met ons.
dat wij dat wel wilden werd afgekat. dus zijn we een andere partner gaan zoeken. en WAUW wat voor 1 ;)
 

DeletedUser

Guest
De bespreking tussen ZO en Bruce was er al voor de nap;). Dus niet echt een verwijt. Wat toen werd stopgezet door Bruce omdat ze liever SV als bg hadden en graag zagen dat *??* en SV ZO backstabde. Vandaar dat ik het enigsinds raar vond dat ZO een bg met Bruce aanging, maarja het zal ze wel goed uitpakken.


Uiteindelijk ben je er niet minder op geworden ;)
 

DeletedUser

Guest
mwah, je kan hoog van de toren blazen shc, zoals het er nu uitziet. is fortune al vast klaar (speler2 die bij jullie weg is)

verder moet je ons niet steeds zo laag inschatten, is voor ons niet erg. want wij hoeven ons dan nergens druk over te maken. het is voor jou alleen zo jammer als blijkt dat je er niet "zo maar even doorheen komt"
dykg en crd hadden snachts een leuke aanval op gezet op mij en rudral, jammer voor hun, ging rudral in de retour stand. en ging ik in deffmodus.

niet voor niks een odd boost dankzij crd.

volgensjou al in bespreking? waaruit denk je dat? dat we met elkaar in gesprek waren ja. waarom? kennisen van andere werelden zitten niet altijd bij jou in de stam.
en stel dat het zou was. ik zie niet in waarom dat geen positief punt is. het is niet positief voor jullie, maar dat hadden jullie zelf gedaan. jullie wilden overigens niks met ons.
dat wij dat wel wilden werd afgekat. dus zijn we een andere partner gaan zoeken. en WAUW wat voor 1 ;)

Ik blaas helemaal niet hoog van de toren...
Die inschatting was gebaseerd op het verschil in punten toen en niet op jouw kwaliteiten als speler, je moet je niet zo aangevallen voelen ;)

Ik ben persoonlijk meer fan van een wereld waar je met een ledenlimiet zit om dan ook effectief met dat aantal leden te strijden. Helaas krijg je dan stammen zoals SV en SK, 3LC en 3LC2 wat er voor zorgt dat die stammen in het voordeel zijn. Ik zou het dus leuker vinden als elke stam met 6 of minder leden tegen elkaar vecht.

We gingen er van uit dat er een BG tussen Bruce en ZO was, wat de groeiruimte van DYKG en CRD al helemaal vastzette.
Als er geen sprake was van die BG dan was er zeker meer kans geweest op een NAP/BG tussen .Click en ZO.
Bruce komt bij ons niet over als een stam van sterke spelers, aangezien ze al vaak twijfelachtige acties ondernamen tegen ons en anderen.
 

DeletedUser10875

Guest
Dacht ik na het werk 2 pagina's te lezen over de oorlog.
Kom ik van een koude kermis thuis.:(

Zoek het praattopic maar op. Dit gaat tussen Thuglife en Bruce. Terwijl het hoort te gaan over Smooi en Bruce
 

DeletedUser

Guest
Ik blaas helemaal niet hoog van de toren...
Die inschatting was gebaseerd op het verschil in punten toen en niet op jouw kwaliteiten als speler, je moet je niet zo aangevallen voelen ;)

Ik ben persoonlijk meer fan van een wereld waar je met een ledenlimiet zit om dan ook effectief met dat aantal leden te strijden. Helaas krijg je dan stammen zoals SV en SK, 3LC en 3LC2 wat er voor zorgt dat die stammen in het voordeel zijn. Ik zou het dus leuker vinden als elke stam met 6 of minder leden tegen elkaar vecht.

We gingen er van uit dat er een BG tussen Bruce en ZO was, wat de groeiruimte van DYKG en CRD al helemaal vastzette.
Als er geen sprake was van die BG dan was er zeker meer kans geweest op een NAP/BG tussen .Click en ZO.
Bruce komt bij ons niet over als een stam van sterke spelers, aangezien ze al vaak twijfelachtige acties ondernamen tegen ons en anderen.



ik vind het wel fijn dat je steeds je uitspraken aan mij aanpast, maar echt, zo vriendelijk hoef je niet te zijn voor me.
mensen vinden jou erg goed. ik nu niet zo. gezien het feit dat jij denkt dat je aan iemand zijn punten kan zien hoe goed hij/zij is. geloof me, dan zit je bij onze stam erg mis :D

eerst wist je dat er een gesprek op gang was, en nu ga je er voor het gemak vanuit. een gesprek is een gesprek. als jullie toendertijd met een gesprek waren gekomen, ipv ruben botweg. een week is een week, te laten antwoorden. hadden we nu misschien samen met height de rest kunnen pakken.
zal nu anders lopen ben ik bang.

tot slot snap ik dan niet waarom je ons zo laag inschat, gezien wij toch maar een stam met 6 leden zijn, en buiten een BG geen aanhangsels hebben?
 

DeletedUser

Guest
Dan moet Smooi maar wat informatie vrijgeven over de oorlog...
 

DeletedUser

Guest
Dacht ik na het werk 2 pagina's te lezen over de oorlog.
Kom ik van een koude kermis thuis.:(

Zoek het praattopic maar op. Dit gaat tussen Thuglife en Bruce. Terwijl het hoort te gaan over Smooi en Bruce

sorry, je hebt helemaal gelijk, beetje TE oftopic
 

DeletedUser72526

Guest
he dawn ik heb hier niks mee te maken laat mij er dan ook buiten.
ZO is er ondertussen wel achter wie van ons de viezerik was ,
en het terug halen van een valse beschuldiging heeft dus geen zin.

het was nooit mijn idee om ZO te backstabben , ook al liet jij dat wel zo lijken.
dat wat ik met jou deed was ook geen backstab want een bg of nap bestond niet tussen ons.

enigste reden dat jij nu boven de 1 mil zit is omdat ik als respect voor ZO mijn account verlaten had.
het zijn aardige jongens die van ZO en ik wou niet gezien worden als backstabber ,
dit was de beste oplossing die ik toen kon bedenken.
goed contact nu met deze jongens ;)

tw is niet joun spel david , zonder je co's kan je niks ,
beste voor het account the dawn is jou eruit schoppen en je co's verder laten spelen,
want hun weten wel hoe het werkt.

verder ben ik niet boos over je zielige actie om mij te naaien
ik snap best dat als on ervaren speler je alles uit de kast wilt halen om te winnen.
helaas dat het zo liep , maar om die leugen steeds weer terug te halen helpt je echt niet.
 

DeletedUser72526

Guest
wij van bruce zijn niet zo van het AF , beetje onnodig vanuit ons.
word veel gezeurt en gezeikt hier :p
tenzij je graag een topic wilt natuurlijk kan dat geregeld worden :)
pm's zijn ook altijd welkom ben een hele kletskous en zeer actief :D
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel fijn dat je steeds je uitspraken aan mij aanpast, maar echt, zo vriendelijk hoef je niet te zijn voor me.
mensen vinden jou erg goed. ik nu niet zo. gezien het feit dat jij denkt dat je aan iemand zijn punten kan zien hoe goed hij/zij is. geloof me, dan zit je bij onze stam erg mis :D

eerst wist je dat er een gesprek op gang was, en nu ga je er voor het gemak vanuit. een gesprek is een gesprek. als jullie toendertijd met een gesprek waren gekomen, ipv ruben botweg. een week is een week, te laten antwoorden. hadden we nu misschien samen met height de rest kunnen pakken.
zal nu anders lopen ben ik bang.

tot slot snap ik dan niet waarom je ons zo laag inschat, gezien wij toch maar een stam met 6 leden zijn, en buiten een BG geen aanhangsels hebben?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bot heb gedaan, zoals Ambrose zegt ben ik daar helemaal geen fan van en houd ik bovendien van een lekker potje kletsen (wat je hopelijk toch wel hebt gemerkt). Overigens vind ik het wel heel mooi dat je nu zegt dat wij de aanval hebben geopend en dat we anders wel vriendjes hadden kunnen blijven. Ik heb anders toch echt uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat het jullie plan was om diezelfde dag te beginnen met DidYouKnowGaming? Het is puur toeval dat wij net de nacht ervoor de aanval openden, anders had je zulke beschuldigingen niet kunnen uiten. Vind ik een beetje jammer van je normaal gesproken toch mooie voordoen.
 

DeletedUser

Guest
jha, het gesprek an zich liep wel lekker. maar op dat moment, was je gewoon bot. verder niks op aan te merken, even goede vrienden hoor.
mwah, nu ga je niet doen of het aan ons ligt dat we geen BG's zijn geworden.

tijdens de NAP was voor ons allang duidelijk dat charles de aanval op mij zou openen (is zelfs in het skype gesprek besproken) onze antwoord daarop was, zorgen dat wij het eerst aanvallen, jammer voor ons. begon in de nacht voordat wij dykg konden aanvallen al de teller bij ons te stijgen, en bij rudral ook. gelukkig konden we alles opvangen.

het feit dat jullie als eerste hebben aangevallen, betekend dan toch dat jullie de aanval hadden geopend?
 

DeletedUser

Guest
Het is niet dat je zegt dat wij de aanval hebben geopend dat mij irriteert. Wat mij irriteert is dat je het laat overkomen alsof je anders niet van plan was geweest ons aan te vallen, en jij weet even goed als mij dat jullie dat wel zeker van plan waren.

mwah, nu ga je niet doen of het aan ons ligt dat we geen BG's zijn geworden.

En wat bedoel je hiermee? Ik impliceer nergens dat het jullie schuld is? :D
 

DeletedUser

Guest
je hele manier van posten impliceert dat.


het is dat we te weten kwamen dat jullie ons na de NAP zouden aanvallen, anders ja, was het niet ons plan geweest.
na dat wij op de hoogte waren van jullie plannen, zijn we natuurlijk ook gaan beginnen
 

DeletedUser

Guest
Nou dan is er sprake van een misverstand, het is niet mijn bedoeling je daarvan te beschuldigen.
Zoals Ambrose al eerder hier ergens in dit topic zei: wij zagen geen toekomst in een samenwerking aangezien ZO niet echt fijn lag ten opzichte van ons, ik neem aan dat je dat ook wel in kan zien. Zoals je wel kunt zien als je even je kaartje opent zijn wij zowat geheel omsingeld door jullie of Bruce.

ambrose zei:
Jullie van ZO/Bruce moeten maar eens een oorlog topicje aanmaken, aangezien de winnende kant dat normaler wijze doet.
Dan kunnen we stoppen met hier offtopic te gaan.

Dit vind ik overigens wel en mooie suggestie :)

@ Click....beetje tevreden over de door jullie verklaarde oorlog ?
De stats zien er goed uit hoor ( voor ons)
Da s pech....dorpjes weg....

Een mening hebben zonder voldoende info is roepen in een lege (boven) kamer.......

Na het debacle met DYBG en nu Mr Fortune zou ik wat minder hoog van de toren blazen en meer presteren :p

En r3po, beetje late reactie, maar die oorlog is alleen maar door mij verklaard omdat jullie het zelf niet deden, de clears van jullie waren al overuren aan het draaien. En die naam Da s pech....dorpjes weg.... was geen hoog van de toren blazen maar een droge opmerking over onze eigen dorpen die we waren verloren ten tijde van het plaatsen van de oorlogsverklaring. Niet meteen zulke negatieve conclusies over ons trekken :D
 
Reactiescore
2.039
he dawn ik heb hier niks mee te maken laat mij er dan ook buiten.
ZO is er ondertussen wel achter wie van ons de viezerik was ,
en het terug halen van een valse beschuldiging heeft dus geen zin.

het was nooit mijn idee om ZO te backstabben , ook al liet jij dat wel zo lijken.
dat wat ik met jou deed was ook geen backstab want een bg of nap bestond niet tussen ons.

enigste reden dat jij nu boven de 1 mil zit is omdat ik als respect voor ZO mijn account verlaten had.
het zijn aardige jongens die van ZO en ik wou niet gezien worden als backstabber ,
dit was de beste oplossing die ik toen kon bedenken.
goed contact nu met deze jongens ;)

tw is niet joun spel david , zonder je co's kan je niks ,
beste voor het account the dawn is jou eruit schoppen en je co's verder laten spelen,
want hun weten wel hoe het werkt.

verder ben ik niet boos over je zielige actie om mij te naaien
ik snap best dat als on ervaren speler je alles uit de kast wilt halen om te winnen.
helaas dat het zo liep , maar om die leugen steeds weer terug te halen helpt je echt niet.

We weten idd wie de viezerik is: jij. :D
 

DeletedUser72526

Guest
ja ik dawn blijven dromen ;).

en ik ben de poetsvrouw , nachtjes zijn van mij
geen vast speel account.
 

DeletedUser

Guest
ja ik dawn blijven dromen ;).

en ik ben de poetsvrouw , nachtjes zijn van mij
geen vast speel account.

Je moet hier niet de schijnheiligaard blijven uithangen hoor, je bent gewoon het laagste wat er op TW rond loopt, en wat je ook zegt die mening zal niet snel veranderen.
 
Bovenaan