Sweet vs Acro.

DeletedUser

Guest
De keuze is makkelijk.

Als ik erg sterk ben en ik wil Yakari aanvallen die bij mij in de stam zit dan schrijf ik een nette afscheidsbrief.

Als ik dan in een andere stam zit dan zit ik in een andere stam en wat is er dan mis met aanvallen ?.

er zijn geen betrekkingen meer met de oude stam of zie ik dat verkeerd ?.

Wat zou je doen bij Risk, val je dan ook geen familie aan?
WTF wat nou banden hebben met elkaar, t is een spel, aanvallen en verdedigen. Dat je elkaar niet zomaar aanvalt ok, maar stam verlaten en weg zijn is weg zijn.

Aanvallen horen daar bij, ik snap t echt niet dat t niet kan omdat t niet netjes is. Het is een spelletje.
 

DeletedUser35521

Guest
Oh ja klopt, je had alleen me vriendenverzoek afgewezen joh :p
 

DeletedUser

Guest
Benny houdt van ventjes van 12.
Maar mag jij wel over neuken praten? Of ben je nu je mondje aan het spoelen, kwajongen.

ben geen maagd meer dus inderdaad ik mag er over praten :rolleyes: ben trouwens 1.96 lang dus vind het knap dat ik een ventje ben :)
 

DeletedUser

Guest
Op een gekregen account zeker.

nee, als je op TWstats op W14 intypt: Feyerem, dan krijg je zijn hoofdaccount voor je ogen. Hij is naar mijn weten de originele (irritante) feyerem. Ik heb zeker respect voor hem ookal heeft hij soms zn rare acties en is hij een pro backstabber.. Deze 2 dingen nemen niet weg dat het gewoon een goede speler is. Het is ongelooflijk vervelend om tegen hem te moeten vechten;)
 

DeletedUser

Guest
nee, als je op TWstats op W14 intypt: Feyerem, dan krijg je zijn hoofdaccount voor je ogen. Hij is naar mijn weten de originele (irritante) feyerem. Ik heb zeker respect voor hem ookal heeft hij soms zn rare acties en is hij een pro backstabber.. Deze 2 dingen nemen niet weg dat het gewoon een goede speler is. Het is ongelooflijk vervelend om tegen hem te moeten vechten;)

Backstabben neemt wel degelijk weg dat je een goede speler bent. *Zucht*
 
Bovenaan