Sweet vs Acro.

DeletedUser

Guest
We hadden het al een klein beetje zien aankomen, met het recruiten van de leden die het bij ons erg goed deden (Nyanoworld en Philips de Goede), maar het liet toch nog even op zich wachten. Uiteindelijk is de oorlogsverklaring dan toch daar. Als reden voert Sweet aan om wat dorpjes te veroveren. Natuurlijk zal het feit dat wij momenteel al een oorlog aan het voeren zijn met Crows hen hierbij niet verkeerd uitkomen. Of het afgesproken werk is, laat zich voor ons momenteel gissen.

Afgesproken werk of niet, Sweet hoopt hier natuurlijk te profiteren van de oorlog die het grotere Crows met ons voert. Slim, ongetwijfeld. Dapper, niet echt. We zullen in ieder geval wel zien wat deze oorlog brengt en of we deze topic moeten samenvoegen met de topic van de crows.
 

DeletedUser54934

Guest
We hadden het al een klein beetje zien aankomen, met het recruiten van de leden die het bij ons erg goed deden (Nyanoworld en Philips de Goede), maar het liet toch nog even op zich wachten. Uiteindelijk is de oorlogsverklaring dan toch daar. Als reden voert Sweet aan om wat dorpjes te veroveren. Natuurlijk zal het feit dat wij momenteel al een oorlog aan het voeren zijn met Crows hen hierbij niet verkeerd uitkomen. Of het afgesproken werk is, laat zich voor ons momenteel gissen.

Afgesproken werk of niet, Sweet hoopt hier natuurlijk te profiteren van de oorlog die het grotere Crows met ons voert. Slim, ongetwijfeld. Dapper, niet echt. We zullen in ieder geval wel zien wat deze oorlog brengt en of we deze topic moeten samenvoegen met de topic van de crows.

Wat een leuke dag op TW.

Er zijn vandaag een hoop 'helden' tevoorschijn gekomen.:D
 

DeletedUser

Guest
We hadden het al een klein beetje zien aankomen, met het recruiten van de leden die het bij ons erg goed deden (Nyanoworld en Philips de Goede), maar het liet toch nog even op zich wachten. Uiteindelijk is de oorlogsverklaring dan toch daar. Als reden voert Sweet aan om wat dorpjes te veroveren. Natuurlijk zal het feit dat wij momenteel al een oorlog aan het voeren zijn met Crows hen hierbij niet verkeerd uitkomen. Of het afgesproken werk is, laat zich voor ons momenteel gissen.

Afgesproken werk of niet, Sweet hoopt hier natuurlijk te profiteren van de oorlog die het grotere Crows met ons voert. Slim, ongetwijfeld. Dapper, niet echt. We zullen in ieder geval wel zien wat deze oorlog brengt en of we deze topic moeten samenvoegen met de topic van de crows.

Ben benieuwd of Acro bij mekaar blijft... Het zou natuurlijk dom zijn om op te splitsen maar je weet nooit hoe alle leden nu gaan reageren..

Heb eigenlijk wel respect voor Acro. Spelers als Teutonic Order spelen verder ( het account althans) en proberen dapper door te doen :).

Succes !
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik nu kan zien zijn we nog niet gebroken en zullen we voorlopig proberen stand te houden en te doen wat we kunnen ;). Ik geef toe dat het er niet goed voor ons uit ziet, maar goed... Het is ook weer zo wat om je account meteen op delete te zetten :p. Wat ons te doen staat is in ieder geval om het Crows en Sweet zo moeilijk mogelijk te maken, zodat eventueel aangrenzende stammen hiervan kunnen profiteren. De overmacht van twee stammen zal ons anders uiteindelijk waarschijnlijk wel een keer teveel worden ;).
 

DeletedUser

Guest
Je kan het draaien of keren, maar slim is dit wel. Of het dapper is moet nog blijken.
De oorlogsverklaring is net ietsje te laat de deur uitgestuurt waardoor we al een paar stats missen (ik heb het over een paar dorpen, 10 denk ik).

En indien je dit al zag aankomen had je het kunnen voorkomen...
 

DeletedUser

Guest
Je kan het draaien of keren, maar slim is dit wel. Of het dapper is moet nog blijken.
De oorlogsverklaring is net ietsje te laat de deur uitgestuurt waardoor we al een paar stats missen (ik heb het over een paar dorpen, 10 denk ik).

En indien je dit al zag aankomen had je het kunnen voorkomen...

Dat is inderdaad wat ik zei. Slim, waarschijnlijk wel. Dapper, niet echt (een stam aanvallen die al door een grotere stam onder vuur ligt is niet bepaald dapper te noemen).

Dat we het zagen aankomen betekent niet automatisch dat we het ook kunnen voorkomen. We kunnen sowieso niet voorkomen dat jullie op de oorlog verklaren knop drukken. Daarnaast zijn we nu eenmaal ook al op een ander front bezig met die grotere stam waar jullie van mee willen profiteren. De middelen zijn nu eenmaal beperkt (10k dorpen van crows en sweet tegenover 4.5k dorpen van ons).
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik vind het slim, maar niet dapper vind ik het niet

mogen ze ons niet aanvallen omdat we al in oorlog zijn dan? kop op we zijn geen mietjes in acro.

Wel raar, want nu moeten phillip enco ons aanvallen, terwijl phillip weekje geleden nog een stam genoot was en ons toch echt beloofde in aanvallend opzicht samen te kunnen werken, nou ik zal hem vragen om zn clears op sweet te gooien.
 

DeletedUser

Guest
Deden jullie niet hetzelfde met ICE?:)

Nop. Bovendien doelde ik met mijn opmerking daar niet op. Ik doelde er meer op dat nyanoworld een speler is die op de makkelijkste manier mogelijk dorpjes probeert te verkrijgen en deze actie vind ik dan ook zeer goed bij zijn persoon passen.
 

DeletedUser54934

Guest
Nop. Bovendien doelde ik met mijn opmerking daar niet op. Ik doelde er meer op dat nyanoworld een speler is die op de makkelijkste manier mogelijk dorpjes probeert te verkrijgen en deze actie vind ik dan ook zeer goed bij zijn persoon passen.

Oh-ja hij is heel goed in fuseren en aan het eind zeggen dat hij niet meer wil.
 

DeletedUser

Guest
Nop. Bovendien doelde ik met mijn opmerking daar niet op. Ik doelde er meer op dat nyanoworld een speler is die op de makkelijkste manier mogelijk dorpjes probeert te verkrijgen en deze actie vind ik dan ook zeer goed bij zijn persoon passen.

Ach nyan zal een goede speler zijn, maar de wijze waarop hij dit doet vind ik wat minder, aangezien ook hij aangaf altijd paraat te blijven. de standaard shit als je uit een stam gaat.
 

DeletedUser1527

Guest
het is geen samenwerking met het grote " crows", deze oorlogsverklaring staat daar dus los van.
 
Bovenaan