Sweet vs Acro.

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd of Acro bij mekaar blijft... Het zou natuurlijk dom zijn om op te splitsen maar je weet nooit hoe alle leden nu gaan reageren..

Heb eigenlijk wel respect voor Acro. Spelers als Teutonic Order spelen verder ( het account althans) en proberen dapper door te doen :).

Succes !

De gene die het TO account heeft opgericht is na een ernstig ongeluk gestopt omdat spelen vanuit het ziekenhuis nou eenmaal niet zo fijn is. Dit was rond de tijd van 500K punten en voor de tijd van Crows. De speler die het daarna heeft opgevolgd die speelt nog steeds. Wel met een extra co'tje tegenwoordig ^^
 

DeletedUser

Guest
Hoezo siert jullie dat? Hebben jullie beide oorlogsverklaringen verstuurd dan? ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik trouwens iets lachwekkend vind is het dit.

philips de goede vandaag om 20:16 uur
je weet goed genoeg dat het niet persoonlijk is hé. is gewoon het spel. door de verandering van stam moet ik terug een uitweg zoeken en je lag iets te dicht bij mij om me echt "safe te voelen". Verder hoop ik op een leuk gevechtje tussen ons
Ridder Keuter vandaag om 20:08 uur
en bedankt he

Moet je hem horen, net alsof hij niet weet dat we hem niet zouden aanvallen, al is het enkel omdat we dan een 2e front kregen, zwakke smoesjes jongens.
 

DeletedUser

Guest
Het werd wel eens tijd dat sweet de strijdbijl op zou pakken...

Succes aan beide!
 
Bovenaan