Strijd der Titanen!

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Jochie, begin eerst nou maar eens met wat vijanden edelen in plaats van zoveel mogelijk gebied proberen te edelen en tot farmruimte maken. God wat moest ik er om lachen toen ik zag dat Carnationwhale je totaal clusterfuckt - moet maar niet zo gulzig zijn. Verder bevind jij je helemaal niet in de rechterkant van continent 63 waar BoB geplaatst word. Voorlopig heb je zat ruimte, 4/5 keer zoveel als vlemis, pacman, pingu of ik. Ik kan je alvast vertellen, dat wanneer er weer iemand wilt jumpen, ik die weer gewoon ''jouw gebied'' in stuur. En bij BoB zijn jump heb ik camaro nog gevraagd om het met jou af te stellen, gezien ik geen contact met je wil. Misschien is dit er bij ingeschoten, deert niet, goedkeuring of geen goedkeuring, het maakt geen verschil.

Overigens ben jij in tegenstelling tot ieder ander de enige perse een eigen gebied wilt. Ik wil gewoon procentjes halen en dus vijanden edelen, waar ik dat doe maakt me geen zak uit. Als je daar problemen mee hebt, is dat jouw probleem. Klaag gerust, we weten allemaal dat je momenteel niet in de positie bent om ook maar iets te kunnen eisen. En ik kan je gerust Tyron, er is zat ruimte voor jou om lekker te blijven groeien tot het einde. Immers word defect nooit groter dan 75%/85%, genoeg voor jou dus. ''de manier waarop defect met mij gaat klooien'' - heb je je eigen afgedrag wel eens bekeken. Wij kloten niet met jou, jij komt steeds een vuurtje op stoken en elke keer dat je dat doet word je kans op samenwerking en laat staan toelating steeds kleiner.

Tevens heb jij volgens je kaartje je edelrichting zo een 5 keer breder genomen? Waarom zou ik het kaartje uberhaupt nog moeten eren? :eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51839

Guest
Jochie, begin eerst nou maar eens met wat vijanden edelen in plaats van zoveel mogelijk gebied proberen te edelen en tot farmruimte maken. God wat moest ik er om lachen toen ik zag dat Carnationwhale je totaal clusterfuckt - moet maar niet zo gulzig zijn. Verder bevind jij je helemaal niet in de rechterkant van continent 63 waar BoB geplaatst word. Voorlopig heb je zat ruimte, 4/5 keer zoveel als vlemis, pacman, pingu of ik. Ik kan je alvast vertellen, dat wanneer er weer iemand wilt jumpen, ik die weer gewoon ''jouw gebied'' in stuur. En bij BoB zijn jump heb ik camaro nog gevraagd om het met jou af te stellen, gezien ik geen contact met je wil. Misschien is dit er bij ingeschoten, deert niet, goedkeuring of geen goedkeuring, het maakt geen verschil.

Overigens ben jij in tegenstelling tot ieder ander de enige perse een eigen gebied wilt. Ik wil gewoon procentjes halen en dus vijanden edelen, waar ik dat doe maakt me geen zak uit. Als je daar problemen mee hebt, is dat jouw probleem. Klaag gerust, we weten allemaal dat je momenteel niet in de positie bent om ook maar iets te kunnen eisen. En ik kan je gerust Tyron, er is zat ruimte voor jou om lekker te blijven groeien tot het einde. Immers word defect nooit groter dan 75%/85%, genoeg voor jou dus. ''de manier waarop defect met mij gaat klooien'' - heb je je eigen afgedrag wel eens bekeken. Wij kloten niet met jou, jij komt steeds een vuurtje op stoken en elke keer dat je dat doet word je kans op samenwerking en laat staan toelating steeds kleiner.

Tevens heb jij volgens je kaartje je edelrichting zo een 5 keer breder genomen? Waarom zou ik het kaartje uberhaupt nog moeten eren? :eek:

Oh goddekes. Waarom zou ik inzitten met die percentages en vijanden edelen? Wie zijn mijn vijanden? Carna of Defect? Want de vijandigheid is evengroot....

En die edelrichting 5 keer breder genomen heb ik niet. En dan nog, pak het beter zelf dan Carna. Wat dat van Carnationwhale betreft was ik voorzien op recaps. Heb alleen niet de zin meer in deze w en zou eigenlijk zelf liever acc deleten.
 

DeletedUser

Guest
Misschien maar eens AF op andere werelden gaan bekijken want hier niet meer denk ik.. Gaat steeds over hetzelfde! Tijd om de wereldwinst op 38 aan Defect te geven en de wereld lekker te eindigen
 

DeletedUser

Guest
Ja ga eens actief AF'en op w42 buurtje, daar zijn dagelijks wel boeiende discussie e.d.
Meest actieve forum dat er momenteel is :eek:

Heb je de spelers gezocht forum wel eens bekeken. Schijnt DET nogal ouwe koeien uit de sloot te halen op de speler-gezocht topic van woutertje :D
 
Reactiescore
972
Heb je de spelers gezocht forum wel eens bekeken. Schijnt DET nogal ouwe koeien uit de sloot te halen op de speler-gezocht topic van woutertje :D

Wij geven gewoon onze eerlijke rating, wat ons goed recht is. Barely Busy begint met onjuiste informatie te verkondigen, waardoor je inderdaad een discussie aanzwengeld.

Iemand nog iets gezelligs te melden?

Wordt eens actief op ANC jij :mad:
 

DeletedUser67517

Guest
Heb je de spelers gezocht forum wel eens bekeken. Schijnt DET nogal ouwe koeien uit de sloot te halen op de speler-gezocht topic van woutertje :D

Wouter is ook gewoon een noob. Daar kan je niet omheen, dat sommige mensen zoals Barely ''Ik stuur 150 clears in NB'' Busy dan zeggen dat ze bazen zijn is wel een reden om keihard te moeten poepen van het lachen:D
 

DeletedUser

Guest
er kwam 1 clear om kwart over 1 ofzo aan :rolleyes:

Maargoed misschien moet je anders samen maar even met de oma van maks naar de oogarts gaan :eek:
 

DeletedUser71655

Guest
Oh god, wat een schaamte dat DET van dit zooitje verloren heeft eigenlijk:rolleyes:

Gelukkig was het vooral inactiviteit die ons parten speelde, en niet de skills van de vijand.
 

DeletedUser

Guest
Als jij het zo ziet is het prima toch :). Jullie hadden een dikke voorsprong, gaat het een tijd wat minder quitten jullie meteen, nee dan ben je pas een goede speler wil je zeggen :D.

Daarnaast konden jullie alleen huilen over edlecleartjes :(.

Doordat wij hebben doorgezet en jullie totaal geen doorzettingskracht hebben als het minder gaat en dan meteen stoppen, hebben we gewonnen;)
Daarnaast is het 2x zo grappig omdat jullie altijd op het AF elkaar zaten af te lebberen over hoe goed het wel niet ging met DET :D:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Barely Busy. Zit jij echt op elk AF te communiceren als nu? Schandelijk man, je zou beter gewoon zwijgen. Noobje :eek:
 
Bovenaan