Stil

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
:D komt wel terug goed denk ik. Ik denk dat What met vakantie is, normaal is hij niet van het AF te slaan.
 

DeletedUser25273

Guest
:D komt wel terug goed denk ik. Ik denk dat What met vakantie is, normaal is hij niet van het AF te slaan.

Nee, whatje stond voor de spiegel zichzelf te bewonderen...:rolleyes: Daar zag hij gelijk zijn enige aanhanger en dat is nog een kleine *** ook....:eek::p:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
:D komt wel terug goed denk ik. Ik denk dat What met vakantie is, normaal is hij niet van het AF te slaan.

Nee hij heeft geen vakantie want de King van mijn koninklijke schijthuis moest overwerken want hij had zijn werk niet goed gedaan


Wel leuk steeds meer van die vijandelijke spelers rondom mijn cluster moet wat meer kata,s gaan gebruiken want had wel effect op paar dorpen :D

deze onderstaande spelers kunnen hun borst alvast nat maken want ik wacht de actie van de vijand niet af


Prins of Party
elysium - nl
jakobus64
rsca1
dark rambo
oadhg
merlijn3
jokersoft
 

DeletedUser

Guest
Jij weet ook niet wat je wil he? Eerst wil je in Exe.! om tegen -TaDa- te kunnen strijden en nu moet een deel van Exe.! hun/haar borst(en) nat maken:D
 

DeletedUser

Guest
Jij weet ook niet wat je wil he? Eerst wil je in Exe.! om tegen -TaDa- te kunnen strijden en nu moet een deel van Exe.! hun/haar borst(en) nat maken:D

Dan kan je niet goed lezen helaas

ja ik wil TaDa het liefst aanvallen dat weet iedereen , wat ik echter hierboven zeg is dat er steeds meer vijandelijke spelers van Exe/OAD rondom mij komen te liggen omdat ze zogenaamd het plan hebben om mijn cluster aan te vallen, Dus antwoord ik daarop dat men hun borst nat kan maken want wie mij aanvalt maakt me niet uit dat mag Exe zijn of TaDa men leert mij dan wel goed kennen:D
 

DeletedUser

Guest
Alé, het laatste nieuws: Sterken heeft aan erwin gevraagd of only en Exe! een NAP kunnen regelen. Dat zullen de leden van Exe! in het zuiden graag horen :p.
 

DeletedUser

Guest
Alé, het laatste nieuws: Sterken heeft aan erwin gevraagd of only en Exe! een NAP kunnen regelen. Dat zullen de leden van Exe! in het zuiden graag horen :p.

Dan kan je niet goed lezen op het forum

Dit is niet wat ik gevraagd heb

Ik heb gevraagd om een persoonlijke nap met opzegtermijn zodat ik bepaalde spelers kan aanpakken, ik kan namelijk niet op 2 fronten tegelijk strijden

En jij zal wel 1 van de spelers van TaDa zijn die graag de nap tussen Only en TaDa zien verdwijnen zoals ik al vaker gehoord hebt, eigenl;ijk ben je dus de spy van TaDa
 
Reactiescore
0
Alé, het laatste nieuws: Sterken heeft aan erwin gevraagd of only en Exe! een NAP kunnen regelen. Dat zullen de leden van Exe! in het zuiden graag horen :p.

zoals ik al zei op het forum.
beter leren lezen ppfffff:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
KingRingo, had me aangemeld om hier op jou te reageren.
Ook zal ik verder geen reacties plaatsen...

Mij blokkeer je op TW en spreek me aan wanneer het jou uitkomt!
Eerst was het een verzoek om de "beste" speler van W7 niet in ons stam te willen...
Daarmee doelde je jezelf. Nee je ligt in ons weg, jij valt onder ons route en zie je zelf maar te redden.

Vervolgens kom je met een deal aan (nap) om TaDa aan te vallen.

Dit werd ook afgewezen en begon je zelfs over het verwijderen van je account.

Allemaal onzin waar eXe/Only/TaDa niks aan heeft.
Richt je eigen stam op en sla je eigen weg in.

Een tijd geleden gaf ik al aan, dat jij halverwege April aan de beurt bent.
Kom dan niet met voorstellen of overeenkomsten en vervolgens moeten wij ons borsten nat maken...

Succes en harde tijden toegewenst!
 

DeletedUser38246

Guest
KingRingo, had me aangemeld om hier op jou te reageren.
Ook zal ik verder geen reacties plaatsen...

Mij blokkeer je op TW en spreek me aan wanneer het jou uitkomt!
Eerst was het een verzoek om de "beste" speler van W7 niet in ons stam te willen...
Daarmee doelde je jezelf. Nee je ligt in ons weg, jij valt onder ons route en zie je zelf maar te redden.

Vervolgens kom je met een deal aan (nap) om TaDa aan te vallen.

Dit werd ook afgewezen en begon je zelfs over het verwijderen van je account.

Allemaal onzin waar eXe/Only/TaDa niks aan heeft.
Richt je eigen stam op en sla je eigen weg in.

Een tijd geleden gaf ik al aan, dat jij halverwege April aan de beurt bent.
Kom dan niet met voorstellen of overeenkomsten en vervolgens moeten wij ons borsten nat maken...

Succes en harde tijden toegewenst!

Ik wil wel met je praten:cool:
 

DeletedUser

Guest
KingRingo, had me aangemeld om hier op jou te reageren.
Ook zal ik verder geen reacties plaatsen...

Mij blokkeer je op TW en spreek me aan wanneer het jou uitkomt!
Eerst was het een verzoek om de "beste" speler van W7 niet in ons stam te willen...
Daarmee doelde je jezelf. Nee je ligt in ons weg, jij valt onder ons route en zie je zelf maar te redden.

Vervolgens kom je met een deal aan (nap) om TaDa aan te vallen.

Dit werd ook afgewezen en begon je zelfs over het verwijderen van je account.

Allemaal onzin waar eXe/Only/TaDa niks aan heeft.
Richt je eigen stam op en sla je eigen weg in.

Een tijd geleden gaf ik al aan, dat jij halverwege April aan de beurt bent.
Kom dan niet met voorstellen of overeenkomsten en vervolgens moeten wij ons borsten nat maken...

Succes en harde tijden toegewenst!



Je hebt gelijk ik had je geblokkeerd voor pm en was dat vergeten sorry daarvoor

Maar ik ben niet bang voor die actie van jullie dat heb ik je meerdere malen egzegd ook heb ik geen stamdef en dat weet je want je scout me regelmatig

dus kom maar op met die actie want je bent nog druk aan het plannen hoorde ik, ik dacht dat je je plan al klaar had

dan moet TaDa maar ff wachten tot ik klaar ben met exe
 

DeletedUser50484

Guest
Je hebt jezelf wel hoog zitten hè Sterken :)

We zullen zien of je stand kunt houden ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt jezelf wel hoog zitten hè Sterken :)

We zullen zien of je stand kunt houden ;)

Weet je dat me dat helemaal niet boeit of ik standhoudt of niet

Ik zie dit spel nog steeds als spel niet meer niet minder

Als ik verlies dan zij het zo en dat hoort bij het spel
Als ik win is dat knap want zonder stamdef tegen meerdere exe spelers strijden daar ga ik voor
 

DeletedUser

Guest
Dat mis ik nog het minste van TW...die eeuwige discussies tussen diegene die denken te weten wat de andere partij wil/weet/doet :p

Maar feli p111 op je 1e plek in W7 :p :)

Oh en feli Oriskany met die dorpjes die je van mij hebt...kun je nog verder voor Only wegkruipen...hehe :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43405

Guest
Dat mis ik nog het minste van TW...die eeuwige discussies tussen diegene die denken te weten wat de andere partij wil/weet/doet :p

Maar feli p111 op je 1e plek in W7 :p :)

Oh en feli Oriskany met die dorpjes die je van mij hebt...kun je nog verder voor Only wegkruipen...hehe :)

Royal! :D
 

DeletedUser

Guest
tja, wie heeft er belang bij een verlaging van de muntprijs :
enkel de aktieve aanvallers

wie heeft er geen belang bij een verlaging van de muntprijs :
- spelers die aan het verliezen zijn
- spelers die zelf een edeloverschot hebben en dat voordeel niet willen kwijtspelen
- de puntenspelers ... met goedkopere munten riskeren ze dat de aanvallers (die minder munten kunnen slaan doordat ze steeds troepen moeten heropbouwen) ook meer edels ter beschikking krijgen ... en dan zou hun top-10 plaats wel eens in gevaar kunnen komen ...

't zou me dus sterk verwonderen dat het een 'JA' wordt ...
 
Bovenaan