Stil

DeletedUser38246

Guest
tja, wie heeft er belang bij een verlaging van de muntprijs :
enkel de aktieve aanvallers
interners.

wie heeft er geen belang bij een verlaging van de muntprijs :
- spelers die aan het verliezen zijn
- spelers die zelf een edeloverschot hebben en dat voordeel niet willen kwijtspelen
- de puntenspelers ... met goedkopere munten riskeren ze dat de aanvallers (die minder munten kunnen slaan doordat ze steeds troepen moeten heropbouwen) ook meer edels ter beschikking krijgen ... en dan zou hun top-10 plaats wel eens in gevaar kunnen komen ...

't zou me dus sterk verwonderen dat het een 'JA' wordt ...

Aanvallers hebben er ook niet zo heel veel belang bij hoor. Meestal zijn dorpen toch gestackt, kun je ze nog niet edelen...
 

DeletedUser

Guest
Aanvallers hebben er ook niet zo heel veel belang bij hoor. Meestal zijn dorpen toch gestackt, kun je ze nog niet edelen...

jawel hoor ... ik en enkele andere aanvallende-exe-spelers zijn erg beperkt door een tekort aan edels ... goedkopere munten zou ons erg helpen ... en niet alle dorpen kunnen gestackt zijn ... zit de ene tegenstander te vol, dan val je gewoon zijn buur aan ...
 

DeletedUser38246

Guest
Maar het helpt ook de interners, de voorsprong blijft gewoon evengroot, of breidt mss uit;)
 

DeletedUser

Guest
Maar het helpt ook de interners, de voorsprong blijft gewoon evengroot, of breidt mss uit;)

dat zie je verkeerd ....

de reden dat de aanvallers minder kunnen edelen dan de interners is omdat ze troepen verspelen bij het aanvallen ... troepen heropbouwen kost grondstoffen .... grondstoffen die dan niet aan munten kunnen besteed worden ... interners verspelen praktisch geen troepen en hebben dus meer gs om munten te slaan ...

als de munten minder grondstoffen kosten dan wordt de handicap van de aanvallers tov de interners kleiner ....
 

DeletedUser25273

Guest
Ik stem dus gewoon voor, ondanks dat p1111 als superinterner er meer baat bij heeft.
 

DeletedUser

Guest
dat zie je verkeerd ....

de reden dat de aanvallers minder kunnen edelen dan de interners is omdat ze troepen verspelen bij het aanvallen ... troepen heropbouwen kost grondstoffen .... grondstoffen die dan niet aan munten kunnen besteed worden ... interners verspelen praktisch geen troepen en hebben dus meer gs om munten te slaan ...

als de munten minder grondstoffen kosten dan wordt de handicap van de aanvallers tov de interners kleiner ....

Dat zie jij verkeerd..

Het verschil blijft hetzelfde want de interners kunnen dan gewoon nog meer muntjes slaan.

Aanvallers krijgen wel meer edels, maar meestal is toch alles gestacked. Bij mij tenminste, dus heb vrij weinig aan die edels:(
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen op papier is het een mooie actie die Exe nu op mij uitvoert echter de uitvoering is tot nu toe een onvoldoende;)
 

DeletedUser

Guest
inderdaad, een sterke aktie! .... hoe lang denk je dat je het redt?

5 minuten denk ik;) maar so what het zijn 600 dorpen dan hou ik er nog 3500 over in veiliger gebied


Maar ff serieus ik denk dat ik het langer volhou dan dat jullie van te voren gedacht hebben zeker als er nog meer dezelfde fouten maken als bepaalde spelers nu al gemaakt hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Dat deze wereld nog bezig is zeg, en ik zie nog steeds oude namen!
 

DeletedUser

Guest
Toch langer dat jullie verwacht hadden :D

klopt, dit hadden we niet verwacht .... ter illustratie de statjes van de laatste maand ...

Zijde 1:
Stammen: Exe.!
Zijde 2:
Stammen: Only

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 6,205
Kant 2: 2,679
Verschil: 3,526

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,180
Kant 2: 32
Verschil: 1,148

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 59,965,832
Kant 2: 25,737,288
Verschil: 34,228,544

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,126,704
Kant 2: 298,424
Verschil: 10,828,280

chart

het gaat zelfs veel beter dan gepland ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
niet afdwalen van onderwerp abrikoosje :)

dat er winst gehaald wordt is oud nieuws maar ging mij om de grootpraat omtrent mijn account ff makkelijk wegedelen


en hiermee bewezen dat ik de King ben en niet Watje want die is slechts een slaafje van de real King:D
 
Bovenaan