StemmingTOPIC 'ClusterContest'

DeletedUser

Guest
Omdat op jezelf stemmen niet kon:p

Dat zou ik zowiezo niet doen?

maar Met veduki hadden jullie toen de winst.
Terwijl mijn cluster toen ook mooier was.
Dus ik weet niet wat jij erkenning noemt?

En mijn cluster is nog zwaar verbeterd hoor;)
Veel beter dan de vorige keer;)

Bedankt voor je felicitaties
 

DeletedUser

Guest
Keer het eens om. Dan zouden Astra leden winnen omdat ze meer leden hebben die op hun kunnen stemmen. En het is niet alsof alleen Astra op FUL kan stemmen en Ful alleen op Astra. Er vanuit gaand dat Astra op andere mensen stemt, kunnen High5, Curam, nilva, 40+, FUL etc. allemaal wel op Astra stemmen.

Ik doel op dit: Stel er zijn 100 spelers die stemmen, 30 van stam A, 20 van stam B, 15 van stam C en 35 van stam D. Als 1 speler uit stam D zich aanmeld voor het contest en 1 speler uit stam C. Dan kunnen er 100-35=65 spelers stemmen op de speler uit stam D, omdat zijn eigen stamleden niet op hem mogen stemmen. Op de speler uit stam C kunnen 100-15=85 mensen stemmen.

Dit zou betekenen dat er meer mensen op de speler uit stam C zouden kunnen stemmen als op de stam D-speler, wat het dus unfair maakt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik doel op dit: Stel er zijn 100 spelers die stemmen, 30 van stam A, 20 van stam B, 15 van stam C en 35 van stam D. Als 1 speler uit stam D zich aanmeld voor het contest en 1 speler uit stam C. Dan kunnen er 100-35=65 spelers stemmen op de speler uit stam D, omdat zijn eigen stamleden niet op hem mogen stemmen. Op de speler uit stam C kunnen 100-15=85 mensen stemmen.

Dit zou betekenen dat er meer mensen op de speler uit stam C zouden kunnen stemmen als op de stam D-speler, wat het dus unfair maakt. ;)

Als je het zo bekijkt, dan wel.
Maar realistische gezien zal dat het geval niet wezen.
 
Bovenaan