StemmingTOPIC 'ClusterContest'

DeletedUser

Guest
Misschien. maar dit is geen spam, ik geef GK de datum en die is bij mijn weten 22 november :) Alleen de verwoording is spam :)
 
Reactiescore
1.577
Iedereen moet een zoomniveau hebben tussen de 300 en 400 dus dat mag iedereen zelf weten.

Personen met een minder uitgezoomd kaartje zullen een clusterweergave hebben waarbij het dichter lijkt. Zo kan je bij Hedzer bvb wel zien dat hij een mooi cluster heeft, maar de dichtheid ervan is onduidelijker dan bij Fedei Defensor. Ik denk persoonlijk dat beide clusters aan elkaar gewaagd zijn, maar je kan die van Hedzer niet zo goed op dichtheid beoordelen als die van Fedei en zo krijg je dus een vertekend beeld. Geen verkeerd beeld, lees dat goed.

Maar Yero, blij dat je dit meeneemt :).
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Personen met een minder uitgezoomd kaartje zullen een clusterweergave hebben waarbij het dichter lijkt. Zo kan je bij Hedzer bvb wel zien dat hij een mooi cluster heeft, maar de dichtheid ervan is onduidelijker dan bij Fedei Defensor. Ik denk persoonlijk dat beide clusters aan elkaar gewaagd zijn, maar je kan die van Hedzer niet zo goed op dichtheid beoordelen als die van Fedei en zo krijg je dus een vertekend beeld. Geen verkeerd beeld, lees dat goed.

Maar Yero, blij dat je dit meeneemt :).

Jij zeurt ook altijd over alles hé:p
 

DeletedUser

Guest
Personen met een minder uitgezoomd kaartje zullen een clusterweergave hebben waarbij het dichter lijkt. Zo kan je bij Hedzer bvb wel zien dat hij een mooi cluster heeft, maar de dichtheid ervan is onduidelijker dan bij Fedei Defensor. Ik denk persoonlijk dat beide clusters aan elkaar gewaagd zijn, maar je kan die van Hedzer niet zo goed op dichtheid beoordelen als die van Fedei en zo krijg je dus een vertekend beeld. Geen verkeerd beeld, lees dat goed.

Maar Yero, blij dat je dit meeneemt :).

Die van mij is dichterdan die van hem;)
 
Reactiescore
539
Hedzer heeft gewoon een own-cluster :D

Dus ik stem op Hedzer als dat nog kan ;)


Ro1997
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
539
:eek: Dat ben jij op dat forumaccie... Nooit geweten man xD

Hehe, een daarmee zit ik in de stam :D <3

Was eerst Kapitein Haak geloof ik.

Jup, en daarvoor Ro1997. :)

Hij is of was de co van camaro666, dat account heeft hier ook gespeeld en speelt(/de) hier Ro1997 zelf ook.

Was zijn co op wereld 19 ja ;)
Nja nog steeds maar speel niet zo actief daar meer, aangezien we terug zijn gevallen na een massa van Fitum, toen ik een dag terug was van vakantie en L*rs zijn internet eruit lag. Had Camaro ook 2a3 maanden alleen bespeeld aangezien L*rs pfeifer had.

Ik speel hier inderdaad op wereld 16, met ene ***ligging tussen Nilva en FUL in :D
Met een probleempje toch Lou :D
 
Bovenaan