STEM TEGEN DE SLEEPWET

Reactiescore
770
  • Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers.
Huh? :D :D

Jongens wat is dit ineens. Het is wel ver gekomen hier he. Dit krijg ik automatisch als ik een linkje plaats, zijn jullie nou zo bang @Poo @Duckje ? Het maakt toch niks meer uit jongens, WvW gaat echt niet meer actief worden op dit forum dus neem gewoon je verlies. Jullie hebben dit aan jullie eigen beleid te danken dus ga nou niet zo zielig symptomen proberen te bestrijden, dat is gewoon lachwekkend.

En dit forum blijft nog altijd toegankelijk voor niet WvW gerelateerde zaken dus ga nou niet paniekeren en domme dingen doen. Anders vervangen we straks nog alle wereldfora en verliezen jullie nog meer macht.

Past ook wel goed in dit topic trouwens. De mods zijn hun machts en informatie monopolie kwijt en gaan nu ook hun 'sleepwetten' en intimidatie methoden proberen te introduceren! Maar dan op slechts 1 forumpje in plaats van op grote schaal, wat de overheid wil. Ik wed dat Joris watertandend naar president Xi kijkt, of nog beter Kim Jong Un! In tegenstelling tot Joris controleert Kimmetje een heel land, en wie niet luistert gaat naar een strafkamp. Jaloers op zoveel macht? Je mag eerlijk antwoorden.

deze post zal evenhard genegeerd worden als @Lytho zijn post gericht naar Poo indertijd over de ban van sander14 en co.
 
Bovenaan