Stelling van de dag

Reactiescore
1.168
Reactiescore
1.590
Reactiescore
2.477
Niet omdat ik er per definitie op tegen ben, of omdat ik het niet begrijp. Maar omdat ik denk dat het een leuke discussie kan aanwakkeren

Stelling: De fusie van de stammen Dei en Ballie zou de toekomst van de wereld minder leuk maken.
Moest dit kloppen vrees ik dat de midgame dan zoals gewoonlijk weer gaat geskipt/doodgemaakt worden. Chaos gaat dan (moeten) compenseren en andere partijen kapot recruiten. En plots is het dan een 1v1, terwijl er nu nog zoveel leuke partijen met potentie op de wereld rondlopen
 
Reactiescore
444
We weten toch allemaal al dat we lekker gaan fuseren en dan 1 tegen 1 tussen de twee grootste maagdstammen gaan????
 
Reactiescore
550
Moest dit kloppen vrees ik dat de midgame dan zoals gewoonlijk weer gaat geskipt/doodgemaakt worden. Chaos gaat dan (moeten) compenseren en andere partijen kapot recruiten. En plots is het dan een 1v1, terwijl er nu nog zoveel leuke partijen met potentie op de wereld rondlopen
Mag Chaos bij VFsnip in dit hypothetische geval?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Dat zou pas een stam zijn, chaos, dei en ballie allemaal onder hoede van vfsnip
 
Reactiescore
1.736
Spieder krijgt nu de kans. Ik had VFsnip op w75 onder mijn hoede. Nu is het aan spieder. Als blond niet zo zeurt moet het goedkomen
 
Reactiescore
3.586
Stelling: Het is treurig een wereld nog geen 4 simpele continenten gevuld krijgt.
 
Reactiescore
246
Spieder krijgt nu de kans. Ik had VFsnip op w75 onder mijn hoede. Nu is het aan spieder. Als blond niet zo zeurt moet het goedkomen
Moh jij bent onze echte leider by heart, Ik leer de echte waardes van het leven van jou (bier drinken en uitgaan)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Niet omdat ik er per definitie op tegen ben, of omdat ik het niet begrijp. Maar omdat ik denk dat het een leuke discussie kan aanwakkeren

Stelling: De fusie van de stammen Chaos en Legal zou de toekomst van de wereld minder leuk maken.
 
Bovenaan