Stelling van de dag

Reactiescore
1.893
Als een CbC speler zulke uitspraken had gedaan was die linea recta van het acc gevlogen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tegen wie denk jij dat je praat? Runescape? Leer eerst maar eens een fatsoenlijke alinea typen vooraleer je tracht mij te ‘dissen’. Kneus.
 
Reactiescore
1.478
Wild idee hoor: spelers op een wereld worden automatisch in één van zes stammen gezet (paars, oranje, groen, etc.), er zijn geen manieren om dit te beïnvloeden. Wisselen van stam is onmogelijk en er kan maar één kleur winnen (ongeacht hoeveel accounts dat zijn). Dat doorbreekt alle bestaande connecties, doorbreekt premades en zorgt ervoor dat pro's en noobs weer moeten samenwerken.

Nadeel is alleen dat ook dat weer te omzeilen is; grote teams op 10 accounts kunnen starten en vervolgens starten op accounts in een gunstige kleur wellicht.
Het grote probleem hiermee is, dat veel mensen direct stoppen met loggen zodra ze incs krijgen. Ik snap dat mensen liever met bekende accs met veel co's spelen zodat die kans kleiner is.

Al heb je op de werelden van tegenwoordig max 3 van zulke stammen per wereld, waar de rest niet bij mag horen zonder extra co spelers te accepteren. #noobstiaan.

Ik denk dat de persoonlijke instelling het grootste verschil is tussen de top accs en de 'noob' accs. Bij top accs worden taken verdeeld en in overleg alles zo efficient mogelijk gedaan om zo snel en effectief mogelijk te groeien. Veel farmen, minten, timen op 10 ms, scripts, mb's, een premade met phalanx uiteraard. 24/7 bezetting. De solo noobs zijn maar wat aan het aankloten in vergelijking. Er wordt een compleet ander spel gespeeld.

Wat martijn betreft: Ik ben voor tweede kansen. Aan elk verhaal zitten twee kanten. En het verleden wordt vaak overdreven. Maar martijn zit ondertussen aan de 6e of 7e kans sinds ik het AF volg. Ik denk ook dat sukke hier spijt van gaat krijgen, maar feel free to prove me wrong.
 
Reactiescore
255
Reactiescore
14
Waarom post jij op het account Perfect by Nature? Jij bent verre van de originele speler op W18. Zonde van de reputatie van het account.
Iedereen weet dat de originele speler(s) hier al jaren geen voet meer zetten. Ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik er ‘maar’ co was.
 
Reactiescore
560
€360 voor Inno...
Ongetwijfeld nog vele personen die dachten 'maat, koop mijn account dan heb je veel meer vlaggen voor dat geld'
 
Reactiescore
540
Iedereen weet dat de originele speler(s) hier al jaren geen voet meer zetten. Ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik er ‘maar’ co was.
Ik moet eerlijk zeggen dat je dan beter een ander AF acc kan nemen. AF naam is doorgaans gebonden aan de hoofdspeler.
 
Bovenaan