Stelling van de dag

Reactiescore
57
Ja, Grizzly had alleen Gaatje kunnen joinen of op intern kunnen gaan. Als ze per se bij Maai wouden spelen konden ze daar gewoon een account joinen.

Maar goed, zoals Calamus al aangaf, volgens mij begrijp je het allemaal niet helemaal want ik zeg hier letterlijk al 8 keer hetzelfde ofzo.

Leuk dat je nu het verwijt gooit naar mij dat ik jou niet begrijp, vgm al meerdere keren aangegeven dat ik je begrijp en dat mijn vraag er totaal los van stond. Dat jij niet uit kan wijken van je standaard antwoord kan ik niets aan doen he haha ;)

En nogmaals het was ook nog steeds geen verwijt naar jou maar gewoon een interesse vraag. Die je nu eindelijk met je eerste zit tot aan de eerste punt hebt beantwoord, want daarna begin je weer over de join naar maai terwijl ik daar helemaal niet heen wil (met mijn vraag). De vraag was namelijk waar anders heen dan maai, zodat het geen cf werd :)
 
Reactiescore
57
Tis trouwens wel leuk om te zien dat jullie het geheel al niet eens meer los van elkaar kunnen zien haha. @materlotti en @Calamus Incendium. Want ik begrijp heel goed wat jullie zeggen hoor en ik ben het er ook mee eens. Maar zal dan nog 1x de vraag anders in steken om te proberen om jullie te laten zien wat ik precies bedoel, want we praten lichtelijk langs elkaar heen.

Dit is dus totaal los van alles wat er al gebeurt is

Stel: We gaan terug naar het punt dat orde leden leavede en grizzly achter werd gelaten en niet mee mocht/wilde naar gaatje. Wat hadden zij voor stap moeten zetten om geen CF te maken? (gaatje telt dus even niet mee)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Tis trouwens wel leuk om te zien dat jullie het geheel al niet eens meer los van elkaar kunnen zien haha. @materlotti en @Calamus Incendium. Want ik begrijp heel goed wat jullie zeggen hoor en ik ben het er ook mee eens. Maar zal dan nog 1x de vraag anders in steken om te proberen om jullie te laten zien wat ik precies bedoel, want we praten lichtelijk langs elkaar heen.

Dit is dus totaal los van alles wat er al gebeurt is

Stel: We gaan terug naar het punt dat orde leden leavede en grizzly achter werd gelaten en niet mee mocht/wilde naar gaatje. Wat hadden zij voor stap moeten zetten om geen CF te maken? (gaatje telt dus even niet mee)

Mr Grizzly zelf valt denk ik weinig aan te rekenen.

(ligt er een beetje aan hoe de gesprekken intern zijn verlopen op dat moment en ik ben niet overal van op de hoogte wat dat betreft).
 
Reactiescore
493
Tis trouwens wel leuk om te zien dat jullie het geheel al niet eens meer los van elkaar kunnen zien haha. @materlotti en @Calamus Incendium. Want ik begrijp heel goed wat jullie zeggen hoor en ik ben het er ook mee eens. Maar zal dan nog 1x de vraag anders in steken om te proberen om jullie te laten zien wat ik precies bedoel, want we praten lichtelijk langs elkaar heen.

Dit is dus totaal los van alles wat er al gebeurt is

Stel: We gaan terug naar het punt dat orde leden leavede en grizzly achter werd gelaten en niet mee mocht/wilde naar gaatje. Wat hadden zij voor stap moeten zetten om geen CF te maken? (gaatje telt dus even niet mee)

Die is er niet (denk ik)
Maar vanwaar deze vraag? Er is niemand die grizzly zelf iets verwijt? (Toch)

de verwijten zijn richting de stam TRUMP, als ik het goed begrijp
 
Reactiescore
999
Tis trouwens wel leuk om te zien dat jullie het geheel al niet eens meer los van elkaar kunnen zien haha. @materlotti en @Calamus Incendium. Want ik begrijp heel goed wat jullie zeggen hoor en ik ben het er ook mee eens. Maar zal dan nog 1x de vraag anders in steken om te proberen om jullie te laten zien wat ik precies bedoel, want we praten lichtelijk langs elkaar heen.

Dit is dus totaal los van alles wat er al gebeurt is

Stel: We gaan terug naar het punt dat orde leden leavede en grizzly achter werd gelaten en niet mee mocht/wilde naar gaatje. Wat hadden zij voor stap moeten zetten om geen CF te maken? (gaatje telt dus even niet mee)

Mr Grizzly zelf valt denk ik weinig aan te rekenen.

(ligt er een beetje aan hoe de gesprekken intern zijn verlopen op dat moment en ik ben niet overal van op de hoogte wat dat betreft).

Inderdaad, Grizzly valt heel weinig te verwijten. Als hij effectief wel mee mocht, maar dit niet wou, is dat zijn goed recht. Het is echter wel een beetje flauw om dan bij de vijand te gaan solliciteren, maar goed, ook dat is zijn goed recht. Als je ruzie hebt met je stamgenoten mag je ze altijd een hak proberen te zetten. Daar heb ik allemaal totaal geen problemen mee. Het enige waar ik problemen mee heb is dat Maai als opvangcentrum speelt en een account opneemt bij hun in de stam waar ze gewoon geen bal aan hebben behalve de vijand irriteren.

Dus om op je vraag te antwoorden. Als Grizzly niet naar Gaatje mag/wil, dan moest hij ofwel proberen Maai binnen te geraken, wat hem gelukt is, ofwel gewoon strijdend ten onder gaan, ofwel een andere stam kiezen.

Stel dat bij ons nu plots Tuurz iedereen beu is en hij de stam verlaat. Oke, dat is zijn goed recht. Stel dat hij vriendjes heeft bij Maai en hij solliciteert daar, ook dat is zijn goed recht. Maar als Maai hem dan effectief accepteert is dat een heel laffe daad. Lijkt mij toch logisch?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Helemaal eens met bovenstaande post inderdaad.
 
Reactiescore
57
Die is er niet (denk ik)
Maar vanwaar deze vraag? Er is niemand die grizzly zelf iets verwijt? (Toch)

de verwijten zijn richting de stam TRUMP, als ik het goed begrijp

Verwijt ook grizzly niet hoor, maar er wordt telkens idd gegooid van ik snap het van grizzly maar echt een naai van Trump. Dus ik was gewoon benieuwd na wat materlotti dan voor een optie had gekozen. Dus het staat er echt allemaal los van zoals ik probeer te zeggen telkens. Gewoon benieuwd naar wat hij dan wel zou doen haha
 
Reactiescore
57
Inderdaad, Grizzly valt heel weinig te verwijten. Als hij effectief wel mee mocht, maar dit niet wou, is dat zijn goed recht. Het is echter wel een beetje flauw om dan bij de vijand te gaan solliciteren, maar goed, ook dat is zijn goed recht. Als je ruzie hebt met je stamgenoten mag je ze altijd een hak proberen te zetten. Daar heb ik allemaal totaal geen problemen mee. Het enige waar ik problemen mee heb is dat Maai als opvangcentrum speelt en een account opneemt bij hun in de stam waar ze gewoon geen bal aan hebben behalve de vijand irriteren.

Dus om op je vraag te antwoorden. Als Grizzly niet naar Gaatje mag/wil, dan moest hij ofwel proberen Maai binnen te geraken, wat hem gelukt is, ofwel gewoon strijdend ten onder gaan, ofwel een andere stam kiezen.

Stel dat bij ons nu plots Tuurz iedereen beu is en hij de stam verlaat. Oke, dat is zijn goed recht. Stel dat hij vriendjes heeft bij Maai en hij solliciteert daar, ook dat is zijn goed recht. Maar als Maai hem dan effectief accepteert is dat een heel laffe daad. Lijkt mij toch logisch?

Voordat ik inhoudelijk reageer vind ik het wel echt weer prachtig dat je je post weer zo draait en eindigt met een sneer naar maai, terwijl ik hun gewoon eens buiten me vraag wou houden haha.

Deel 1. Jammer dat je toch weer over maai begint, maar het is sinds de leave van orde wel zo dat je of bij kamp house/gaatje hoort of bij kamp maai. Er zit geen tussenweg meer in als je mee wilt spelen. Dus we kunnen uit eerdere berichten wel stellen dat de enige keuze dan nog kamp maai is., dus zo heel flauw is het niet van grizzly. Eerder flauw van LLM, MM om grizzly niet mee te nemen.

Deel 2. Dus om mijn vraag te beantwoorden, doe je dus niet want dat waren idd de opties die ik zelf al schreef maar wou dus van jou horen welke stap ze hadden moeten zetten om geen CF te maken.

Deel 3. Het is inderdaad niet netjes, maar ik zou het niet meteen een laffe daad vinden. Natuurlijk is je situatie hier ook anders omdat Tuurz er dan zelf voor zou kiezen om weg te gaan. Bij grizzly werd de keuze voor hen gemaakt.

@materlotti niets tegen jou hé, gewoon even een leuke discussie!
 
Reactiescore
1.365
Ik heb serieus echt alles al 10000x uitgelegd waarom ik grizzly recruite, lopen mensen nog steeds daarover te janken echtwaar.
Lijken wel een stel oude wijven hier.
En dat wat thomas zei, was toch ook al een speler van ons naar lvl up gegaan?
Maakt mij niet uit, maar is wel weer een raar iets.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Jullie hebben jullie kant uitgelegd en house heeft uitgelegd waarom ze kiezen voor bgn

Iedereen tevreden? :)
 
Reactiescore
12
Jullie hebben jullie kant uitgelegd en house heeft uitgelegd waarom ze kiezen voor bgn

Iedereen tevreden? :)

Niet echt want de BG vind ik nog steeds een jammere zaak. Hoe je het ook draait of keert, de bg zal betekenen dat deze wereld een zoveelste einde in mineur zal kennen. Dit nadat eigenlijk het hele wereldverloop al niet echt veel voorstelde. De kans om toch een mooi einde te maken wordt volledig de nek om gewrongen.
 
Reactiescore
157
Niet echt want de BG vind ik nog steeds een jammere zaak. Hoe je het ook draait of keert, de bg zal betekenen dat deze wereld een zoveelste einde in mineur zal kennen. Dit nadat eigenlijk het hele wereldverloop al niet echt veel voorstelde. De kans om toch een mooi einde te maken wordt volledig de nek om gewrongen.

De bg kan misschien jammer zijn maar is niet zomaar ontstaan. Er zijn voldoende redenen gegeven waarom de bg stand blijft houden. Maai/trump hebben dit zelf veroorzaakt(bepaalde spelers).
 
Reactiescore
206
Niet echt want de BG vind ik nog steeds een jammere zaak. Hoe je het ook draait of keert, de bg zal betekenen dat deze wereld een zoveelste einde in mineur zal kennen. Dit nadat eigenlijk het hele wereldverloop al niet echt veel voorstelde. De kans om toch een mooi einde te maken wordt volledig de nek om gewrongen.

Allemaal mooi en aardig hoor, maar dat heeft Maai dan ook volledig aan zichzelf te danken en over zichzelf heen geroepen.
Tot op heden heb ik ook geen enkele daadwerkelijke actie gezien die getuigd dat Maai voor een leuke of eerlijke strijd wil gaan. Dat komt pas ter spraken wanneer het Maai zelf gunstiger uit zou komen. Pas nu zij beseffen dat zij zichzelf in hun voet hebben geschoten met een dusdanig smakeloze speelwijze, is plots alles niet meer leuk en niets meer eerlijk. Zo zit de wereld niet in elkaar.

De hele wereld lang zijn de meest excessieve speelstijlen gebruikt om een zo groot mogelijke voorsprong te creëren. Het is echt niet zo dat hier enige skills aan te pas zijn gekomen, want met een LH zo'n voorsprong eruit slepen is een kwestie van heel achterbaks of simpelweg laf spelen. Maai heeft hier vooral laten zien de meest efficiënte boost & intern strategie te kunnen uitvoeren. Hierdoor werden overgebleven stammen gedwongen te fuseren om kwantitatief bij te blijven, kijkend naar Mad en Clowns en Orde en Gaatje.

Overigens zijn door jullie speelwijze en pre-made, meerdere stammen kansloos kapot gerecruit (lezen we mee Jason Stratham?) iets waar jullie Gaatje nu met hand en tand over willen veroordelen betreft de situatie met Grizzly, nog los van jullie daadwerkelijk achterbakse recruit van dat account.
Hoe ironisch en hypocriet wil je het hebben :redface:
 
Reactiescore
363
De bg kan misschien jammer zijn maar is niet zomaar ontstaan. Er zijn voldoende redenen gegeven waarom de bg stand blijft houden. Maai/trump hebben dit zelf veroorzaakt(bepaalde spelers).
Zo kun je eindeloos doorredeneren. Wij hoorde na de 2x2 fusies van topstammen dat er een bg was en dat deze ‘misschien’ werd ingezien. Alles wat maai gedaan heeft is terug te relativeren aan de oppositie. Dus niet heel zielig hier komen doen van ‘de grote jongens van maai/trump’ hebben zo erg vervelend gedaan.

Ook wordt continu (nogsteeds) over grizzly gepraat. Ben de noobjes een beetje zat die butthurt zijn dat ze niet grizzly met 1 wave weg konden spelen? Geen andere reden schiet me te binnen. Helaas is het een eindeloos spel, maar op voorhand maai de schuld geven? Dan heb je chronologisch je rijtje niet op orde en ontkracht je dus alles wat iedereen hier ooit gezegd heeft. Het ging volgens de meeste om de kracht/snelheid waarmee maai oprukte. Nu ineens zijn het reacties. Als je als 0 punt onze groei aanhoudt betekent het dat jullie reageerde niet maai.
 
Reactiescore
1.365
Allemaal mooi en aardig hoor, maar dat heeft Maai dan ook volledig aan zichzelf te danken en over zichzelf heen geroepen.
Tot op heden heb ik ook geen enkele daadwerkelijke actie gezien die getuigd dat Maai voor een leuke of eerlijke strijd wil gaan. Dat komt pas ter spraken wanneer het Maai zelf gunstiger uit zou komen. Pas nu zij beseffen dat zij zichzelf in hun voet hebben geschoten met een dusdanig smakeloze speelwijze, is plots alles niet meer leuk en niets meer eerlijk. Zo zit de wereld niet in elkaar.

De hele wereld lang zijn de meest excessieve speelstijlen gebruikt om een zo groot mogelijke voorsprong te creëren. Het is echt niet zo dat hier enige skills aan te pas zijn gekomen, want met een LH zo'n voorsprong eruit slepen is een kwestie van heel achterbaks of simpelweg laf spelen. Maai heeft hier vooral laten zien de meest efficiënte boost & intern strategie te kunnen uitvoeren. Hierdoor werden overgebleven stammen gedwongen te fuseren om kwantitatief bij te blijven, kijkend naar Mad en Clowns en Orde en Gaatje.

Overigens zijn door jullie speelwijze en pre-made, meerdere stammen kansloos kapot gerecruit (lezen we mee Jason Stratham?) iets waar jullie Gaatje nu met hand en tand over willen veroordelen betreft de situatie met Grizzly, nog los van jullie daadwerkelijk achterbakse recruit van dat account.
Hoe ironisch en hypocriet wil je het hebben :redface:
Leg eens uut Jorntje, wat zijn die speelstijlen dan? :)
Denk dat jullie juist hypocriet zijn imo.
Wij gaan toch ook geen bg aan, omdat we ene gozer of wie dan ook niet mogen? Komop maat..
Voor klachten en vragen kun jij me altijd berichten he, ipv dat gepiep hier, ik bijt niet. xx
 
Reactiescore
363
Overigens zijn door jullie speelwijze en pre-made, meerdere stammen kansloos kapot gerecruit (lezen we mee Jason Stratham?) iets waar jullie Gaatje nu met hand en tand over willen veroordelen betreft de situatie met Grizzly, nog los van jullie daadwerkelijk achterbakse recruit van dat account.
Hoe ironisch en hypocriet wil je het hebben :redface:
allereerst ga aan je scriptie jij.
heb zo’n vermoeden dat jij een plekje in gaatje hebt, aangezien privé de gesprekken een andere ondertoon hadden. De toon dat je genaaid was en direct door de fusies geen perspectief meer hebt. Als je dit simpelweg aan de kant schuift om p&p te voeren tegen maai denk ik dat je een nieuw perspectief gevonden hebt? Spelen in gaatje. Afin prima als je zo nog plezier uit deze W kan halen.
Momenteel betrek ik enkel jouw account, nieteens VI of de beer. denk dat je stukje beter uitkomt als je niet over hypocriet spreekt.
 
Reactiescore
57
Bovenaan