Stelling van de dag

Reactiescore
1.478
Leg eens uut Jorntje, wat zijn die speelstijlen dan? :)
Denk dat jullie juist hypocriet zijn imo.
Wij gaan toch ook geen bg aan, omdat we ene gozer of wie dan ook niet mogen? Komop maat..
Voor klachten en vragen kun jij me altijd berichten he, ipv dat gepiep hier, ik bijt niet. xx
Starten met een premade plus allerhande mb's en du's die eerst helpen en dan gratis geïnternd worden. Dat deed je w65 met One, die tenonder gegaan is aan Walk en Cave (Walk deed dat nog erger overigens), w73 heb je ook op die manier met een kwantitatieve voorsprong gespeeld met Noo-Noo in die premade tegenover Imago (die ook met flink veel accs gestart is). Daarbij zit je dan met 8 man en genoeg pp op 1 acc. Dat kunnen eenzame noobjes nooit bijbenen. Dit is niet per sé een verwijt naar jou, meer een observatie over hoe de werelden van tegenwoordig in elkaar zitten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Even geduld dan kan je weer een kerstenveloppe aan de oma vragen voor w87 te kunnen boosten
Ik steek geen euro in dit spel tho.

Verder praat je niet over familieleden van andere mensen als je die mensen niet kent. Dat is een kwestie van normen en waarden. Je bent een kleuter.
 
Reactiescore
1.365
Starten met een premade plus allerhande mb's en du's die eerst helpen en dan gratis geïnternd worden. Dat deed je w65 met One, die tenonder gegaan is aan Walk en Cave (Walk deed dat nog erger overigens), w73 heb je ook op die manier met een kwantitatieve voorsprong gespeeld met Noo-Noo in die premade tegenover Imago (die ook met flink veel accs gestart is). Daarbij zit je dan met 8 man en genoeg pp op 1 acc. Dat kunnen eenzame noobjes nooit bijbenen. Dit is niet per sé een verwijt naar jou, meer een observatie over hoe de werelden van tegenwoordig in elkaar zitten.
69 ipv 65. Daar heb ik 0 geboost. Dat is ook weer bs. Walk moest n ban krijgen voor die kinderachtige boosts int begin van die gozer. W73 ook met 1 hele mb gestart, omdat hij graag wilt helpen.. poh 1 hele mb!! Komop man. Dat was trouwens niet eens n premade. Waren met 3 accs gestart en de rest kwam er later bij. Hoe kom je aan 8 man op 1 acc? Snap dat tbh niet, maarja. W77 ben ik idd met een groepje maten gestart om nog 1x leuk te twen :). Mbs die ik had, heb ik daar op de wereld leren kennen. Heb ook 0 boosts gehad hoor ;). Mensen houden van overdrijven en lekker mensen af te zeiken die wss het beter voor elkaar hebben. En dan echt ballen excuses verzinnen, omdat ze niet goed genoeg zijn. Komop zeg! Ga je met ze in overleg, gaan ze jankend de gesprekken uit, omdat je met goeie feiten komt, dat ze zwaar de regels overtreden en het willen ontwijken? Wies hier dan dom? Wacht bijv nu al 3 dagen op een antwoord van house hoor. Vieze cfers. Gaat lvlup ook lekker kinderachtig cfen en regels overtreden. Hebben ze n bg en dan nog zo kinderachtig doen. Dacht dat ik noob was, maar deze lui spannen echt de kroon. Tis maar hoe je wilt spelen. Lekker hypocriet doen jongens! Gaatje die grizzly heerlijk naait/stabt met recruits, lekker bezig! Stabbers reunite! Dus, wat heb je nog meer aan te geven Jonannetje? :)
 
Reactiescore
195
Ik steek geen euro in dit spel tho.

Verder praat je niet over familieleden van andere mensen als je die mensen niet kent. Dat is een kwestie van normen en waarden. Je bent een kleuter.
Plots de moraalridder proberen te spelen, dit komt niet echt geloofwaardig over uit jouw mond, noobje
 
Reactiescore
195
Weinig met moraalridder te maken, meer met respect.
Ik snap dat het voor debielen zoals jij moeilijk is om respect of normen en waarden te hebben. Je bent tenslotte niets meer dan een toekomstig vuilnisman. Nu je bek houden en wegwezen.
Normen en waarden omdat je een kerstenveloppe van de oma krijgt? Wat een bullshit brabbel jij toch allemaal, moest ik een familielid uitschelden had je een punt nu draai je weer volop door zoals in al je posts.

Laat die fles nou toch eens met rust man.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Je bent de eerste die ik zal negeren op dit AF in de 13 jaar datk dit spel speel. Gefeliciteerd!
 
Reactiescore
12
Allemaal mooi en aardig hoor, maar dat heeft Maai dan ook volledig aan zichzelf te danken en over zichzelf heen geroepen.
Tot op heden heb ik ook geen enkele daadwerkelijke actie gezien die getuigd dat Maai voor een leuke of eerlijke strijd wil gaan. Dat komt pas ter spraken wanneer het Maai zelf gunstiger uit zou komen. Pas nu zij beseffen dat zij zichzelf in hun voet hebben geschoten met een dusdanig smakeloze speelwijze, is plots alles niet meer leuk en niets meer eerlijk. Zo zit de wereld niet in elkaar.

De hele wereld lang zijn de meest excessieve speelstijlen gebruikt om een zo groot mogelijke voorsprong te creëren. Het is echt niet zo dat hier enige skills aan te pas zijn gekomen, want met een LH zo'n voorsprong eruit slepen is een kwestie van heel achterbaks of simpelweg laf spelen. Maai heeft hier vooral laten zien de meest efficiënte boost & intern strategie te kunnen uitvoeren. Hierdoor werden overgebleven stammen gedwongen te fuseren om kwantitatief bij te blijven, kijkend naar Mad en Clowns en Orde en Gaatje.

Overigens zijn door jullie speelwijze en pre-made, meerdere stammen kansloos kapot gerecruit (lezen we mee Jason Stratham?) iets waar jullie Gaatje nu met hand en tand over willen veroordelen betreft de situatie met Grizzly, nog los van jullie daadwerkelijk achterbakse recruit van dat account.
Hoe ironisch en hypocriet wil je het hebben :redface:

Het constante roepen dat Maai alles aan zichzelf te danken heeft is trouwens ook maar wat belachelijk, ben je dan zo bekrompen dat je niet zelf je keuzes meer maakt? Kan er gerust bijkomen dat er irritatie of zelfs haat is tegen Maai maar het blijft jullie keuze om een BG op te starten dus moeten jullie jezelf daar ook eens degelijk voor verantwoorden. Maai kreeg een hele lading kritiek toen er gesprekken liepen met Gaatje (die minder van een kwantitatief voordeel zouden opleveren dan de bg die nu loopt), dus nu mogen jullie ook wel eens zelf in de spiegel kijken. Vanuit Maai en Gaatje is toen nog de kar gekeerd door het hebben van wat moraliteit en het willen van een leuke strijd maar dat is nu wel allemaal overboord gegooid precies.

Het janken over boosts en dergelijke is ook achterhaald, ja tuurlijk wordt er gebruik gemaakt van hulp. Maar doet iedereen en al zeker sinds er niet meer heel strikt wordt opgetreden.
Actie-reactie vind ik toch ook wel het meest kortzichtige argument, eerst een ander veroordelen voor zijn acties en dan die acties gebruiken om exact hetzelfde te doen en beargumenteren? Toch wel heel scheef
 
Reactiescore
1.365
Dus omdat je normaal over iemand praat heb je geen respect? Volgens mij heb jij geen logica en weet je niet wat je hier neerpent. Het is te zien dat bij de geboorte een stukje is blijven hangen aan het hoofd van je siamese zusje @We Like Hot Chicks, dit verklaart jullie gedrag.

Sorry wij toekomstige vuilnismannen krijgen geen afstandsonderwijs dat zou zo’n slimme joekel als jij toch moeten weten?!
Hoe erg word jij onderdrukt thuis/opt werk/op de gesloten afdeling? Sta je al zo lang droog ofzo? Jouw manier van communiceren is nog lager dan die puntenlijn van jou ging op deze wereld.
 
Reactiescore
5.686
Je bent de eerste die ik zal negeren op dit AF in de 13 jaar datk dit spel speel. Gefeliciteerd!
Nu pas? Die clown staat allang op negeer. Je zou maar zo dom zijn én niet kunnen twen.
 
Reactiescore
1.478
69 ipv 65. Daar heb ik 0 geboost. Dat is ook weer bs. Walk moest n ban krijgen voor die kinderachtige boosts int begin van die gozer. W73 ook met 1 hele mb gestart, omdat hij graag wilt helpen.. poh 1 hele mb!! Komop man. Dat was trouwens niet eens n premade. Waren met 3 accs gestart en de rest kwam er later bij. Hoe kom je aan 8 man op 1 acc? Snap dat tbh niet, maarja. W77 ben ik idd met een groepje maten gestart om nog 1x leuk te twen :). Mbs die ik had, heb ik daar op de wereld leren kennen. Heb ook 0 boosts gehad hoor ;). Mensen houden van overdrijven en lekker mensen af te zeiken die wss het beter voor elkaar hebben. En dan echt ballen excuses verzinnen, omdat ze niet goed genoeg zijn. Komop zeg! Ga je met ze in overleg, gaan ze jankend de gesprekken uit, omdat je met goeie feiten komt, dat ze zwaar de regels overtreden en het willen ontwijken? Wies hier dan dom? Wacht bijv nu al 3 dagen op een antwoord van house hoor. Vieze cfers. Gaat lvlup ook lekker kinderachtig cfen en regels overtreden. Hebben ze n bg en dan nog zo kinderachtig doen. Dacht dat ik noob was, maar deze lui spannen echt de kroon. Tis maar hoe je wilt spelen. Lekker hypocriet doen jongens! Gaatje die grizzly heerlijk naait/stabt met recruits, lekker bezig! Stabbers reunite! Dus, wat heb je nog meer aan te geven Jonannetje? :)
69 idd. Lekker lang verhaal, maar ik zei al dat het niet naar jou gericht was. Dan kun jij wellicht met weinig mb's starten maar je weet zelf ook wel dat niet iedereen dat doet en er genoeg interns bij komen als je de mensen om je heen een beetje kent. Ik speel deze wereld verder niet dus geen idee hoe dat hier gegaan is. Ik ben wel blij dat je mijn naam onthoud, dat lukt zelfs mijn eigen moeder niet.
 
Reactiescore
1.365
69 idd. Lekker lang verhaal, maar ik zei al dat het niet naar jou gericht was. Dan kun jij wellicht met weinig mb's starten maar je weet zelf ook wel dat niet iedereen dat doet en er genoeg interns bij komen als je de mensen om je heen een beetje kent. Ik speel deze wereld verder niet dus geen idee hoe dat hier gegaan is. Ik ben wel blij dat je mijn naam onthoud, dat lukt zelfs mijn eigen moeder niet.
Ben n autist, dus die onthouden weer alles.. En ik weet dat t niet persoonlijk is hoor dw. Maar er zijn veel lui die graag op mij proberen te bashen om dat soort redenen. :p
Dusja, als leider leg ik liever alles netjes uit toch :). Soms kan ik ook wel wat langer typen dan die "oneliners" of wat die noobs altijd zeiden wat ik deed xD.
Tja, dat mensen kennen kun je ook weinig aan doen man. Als ze er liggen, liggen ze er. Of als ze je pmen, pmen ze je. De mbs die ik heb leren kennen deze wereld zijn echt topgozers! :) Mag ook eens gezegd worden ^^.
 
Reactiescore
363
Ben n autist, dus die onthouden weer alles.. En ik weet dat t niet persoonlijk is hoor dw. Maar er zijn veel lui die graag op mij proberen te bashen om dat soort redenen. :p
Dusja, als leider leg ik liever alles netjes uit toch :). Soms kan ik ook wel wat langer typen dan die "oneliners" of wat die noobs altijd zeiden wat ik deed xD.
Tja, dat mensen kennen kun je ook weinig aan doen man. Als ze er liggen, liggen ze er. Of als ze je pmen, pmen ze je. De mbs die ik heb leren kennen deze wereld zijn echt topgozers! :) Mag ook eens gezegd worden ^^.
Noob
 
Reactiescore
1.478
Ben n autist, dus die onthouden weer alles.. En ik weet dat t niet persoonlijk is hoor dw. Maar er zijn veel lui die graag op mij proberen te bashen om dat soort redenen. :p
Dusja, als leider leg ik liever alles netjes uit toch :). Soms kan ik ook wel wat langer typen dan die "oneliners" of wat die noobs altijd zeiden wat ik deed xD.
Tja, dat mensen kennen kun je ook weinig aan doen man. Als ze er liggen, liggen ze er. Of als ze je pmen, pmen ze je. De mbs die ik heb leren kennen deze wereld zijn echt topgozers! :) Mag ook eens gezegd worden ^^.
Ik ben ook een autist maar ik vergeet alles. Behalve dat jij n noobje bent natuurlijk. ;)
Sinds wanneer ben jij leider dan? Dat werkt toch nooit als je vooral snachts speelt.
 
Reactiescore
1.365
Ik ben ook een autist maar ik vergeet alles. Behalve dat jij n noobje bent natuurlijk. ;)
Sinds wanneer ben jij leider dan? Dat werkt toch nooit als je vooral snachts speelt.
Sinds het begin al, is mijn stam :) En t werkt perfecto.
 
Reactiescore
55
Weinig met moraalridder te maken, meer met respect.
Ik snap dat het voor debielen zoals jij moeilijk is om respect of normen en waarden te hebben. Je bent tenslotte niets meer dan een toekomstig vuilnisman. Nu je bek houden en wegwezen.

Oei, je gunt hem vuilnisman te worden? Is erg goed betaald in vergelijking met Pakket of postbezorger.
Je moet wel bijhouden wat de huidige laaggeschoolden van de samenleving zijn hè.

Zo'n vuilniswagen bedienen is heel wat hoger gegrepen dan iemand die pakketjes aan vreemden op straat geven als ze beweren je buren te zijn. (al 7 PS5's gratis gekregen op die manier)


Je bent de eerste die ik zal negeren op dit AF in de 13 jaar datk dit spel speel. Gefeliciteerd!
Dit is een leugen!
 
Reactiescore
23
Oei, je gunt hem vuilnisman te worden? Is erg goed betaald in vergelijking met Pakket of postbezorger.
Je moet wel bijhouden wat de huidige laaggeschoolden van de samenleving zijn hè.

Zo'n vuilniswagen bedienen is heel wat hoger gegrepen dan iemand die pakketjes aan vreemden op straat geven als ze beweren je buren te zijn. (al 7 PS5's gratis gekregen op die manier)



Dit is een leugen!

Goeie toevoeging aan dit topic man :like:
 
Bovenaan