Stelling van de dag

Reactiescore
1.893
En toch 50 velden front in totaal voor ons drieën ;)
3*5*3 = 45, dus is toch bijna hetzelfde? Aan z’n math- en rekenvaardigheden zou je ondertussen niet meer mogen twijfelen na vanochtend.

Denk overigens dat een bepaalde forumtitel wel erg naar je hoofd gaat stijgen als je in een P&P post je eigen poststijl gaat complimenteren en jezelf genuanceerd noemen :biggrin:

Toevallig familie van ene jeroen?
Doet me denken aan je grote vriend Calitrio Del Sinco ofzoiets. :biggrin:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Blijf vooral in die belevingswereld dan. Voor mij zullen het appels en peren blijven. Enige overeenkomst tussen QQ en deze twee knapen is voor mij dat ze vanaf 0 begonnen en rimaccounts waren. Positie, manier waarop, wereld van verschil. Appels en peren zijn ook beide fruit dus toepasselijk zullen we maar zeggen?

En toch 50 velden front in totaal voor ons drieën ;)

Nou geweldig. Het gemiddelde front in de core van W73 heeft ook zo'n 15/20 velden front en we zien hoeveel actie dat opgeleverd heeft zonder toren.


Denk overigens dat een bepaalde forumtitel wel erg naar je hoofd gaat stijgen als je in een P&P post je eigen poststijl gaat complimenteren en jezelf genuanceerd noemen :biggrin:

Toevallig familie van ene jeroen?

Opmerking van de dag.

Joachim kan het beter bij memes houden, want die zeggen inderdaad meer dan duizend van zijn woorden. Uiteraard zal hij zelf een andere mening toebedeeld zijn, welke hij in zijn hoofd zal onderbouwen met benoeming van de verkregen likes van zijn kontknalvrienden onder aanvoering van Meister.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nou geweldig. Het gemiddelde front in de core van W73 heeft ook zo'n 15/20 velden front en we zien hoeveel actie dat opgeleverd heeft zonder toren.

Net hoe je het bekijkt he. Vind het persoonlijk wel wat leuker om actief te moeten strijden voor een paar CF's dan keihard accounts te slopen. Tuurlijk is het genieten, maar de aanvallende uitdaging was er W73 wel vanaf als je zag dat elke Spread massa raak was en accounts 50+ dorpen verlies moesten incasseren omdat er in de rim geen phalanxen waren. :tongue: Ik heb zelf een andere ervaring opgedaan op W69, waar er gaten in phalanxen geboord konden worden. Ging inderdaad soms net te moeizaam, maar daar is snelheid 2 weer voor hier :biggrin:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Cabbage beste account trouwens
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Opmerking van de dag.

Joachim kan het beter bij memes houden, want die zeggen inderdaad meer dan duizend van zijn woorden. Uiteraard zal hij zelf een andere mening toebedeeld zijn, welke hij in zijn hoofd zal onderbouwen met benoeming van de verkregen likes van zijn kontknalvrienden onder aanvoering van Meister.

niet offtopic gaan aub?
 
Reactiescore
447
Nou geweldig. Het gemiddelde front in de core van W73 heeft ook zo'n 15/20 velden front en we zien hoeveel actie dat opgeleverd heeft zonder toren.




Opmerking van de dag.

Joachim kan het beter bij memes houden, want die zeggen inderdaad meer dan duizend van zijn woorden. Uiteraard zal hij zelf een andere mening toebedeeld zijn, welke hij in zijn hoofd zal onderbouwen met benoeming van de verkregen likes van zijn kontknalvrienden onder aanvoering van Meister.

Bedankt voor de vermelding!

Edit: stuur ook nog eens een rondje op 73
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
calamietje
 
Reactiescore
1.167
Iemand nog een uitdagende stelling?
 
Reactiescore
864
Stelling: Huidige Tribalwars werelden zijn te klein om nog een driestrijd te kunnen faciliteren.

Oneens, dit is gewoon geheel afhankelijk van de instelling van de spelers en stammen op de wereld. Op wereld 71 was er sprake van een driestrijd bijvoorbeeld, waarbij stammen wel een GAP afsloten uiteindelijk en er een tweestrijd kwam.. Maar er waren zeker drie kampen ;). W76 had ook een driestrijd kunnen worden indien Baken en Salt niet gefuseerd waren, alleen had Tyrant dan een overmacht gehad dus ik begrijp de fusie tussen hen zeker.
 
Reactiescore
1.167
W76 had ook een driestrijd kunnen worden indien Baken en Salt niet gefuseerd waren, alleen had Tyrant dan een overmacht gehad dus ik begrijp de fusie tussen hen zeker.

Is dat zo? Ik denk dat het redelijk mee valt namelijk. Tyrant had ook maar zes accounts: Noire, DoTN, REOL, Kyuka, Murus & ATL.
 
Reactiescore
1.037
Stelling: Een lager stamlimiet zorgt eerder voor meer boosts dan dat het een drie- of meervoudige strijd oplevert tussen verschillende kampen.
 
Bovenaan