Stelling van de dag

Reactiescore
1.918
Leuk die sportiviteit! Denk dat er overigens zeer goed en legaal getimed is, een pluimpje voor de noblers!


Daarnaast denk ik ook dat Biden deze verkiezingen wint, hij staat er goed voor
1604658830181.png
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stelling: Het jumpen van spelers naar gebroken gebieden om zo torendorpen/edelspamdorpen te vergaren (in het cluster van de andere partij) zal de nekslag worden van deze wereld.

Uitleg: Nu Salt grote winsten heeft geboekt op het Tyrant account The Holy Crusaders is een groot gedeelte van het front van The Holy Crusaders weg. Aangezien niet alle dorpen zijn veroverd van THC en Why Not wel flink heeft lopen dooredelen heeft het account Why Not nu dikke cf's. Nu heeft de stam Tyrant hier flink gebruik van gemaakt en meerdere andere accounts laten jumpen naar deze CF's van Why Not voor edelspamdorpen/torendorpen. Tactisch natuurlijk slim, maar ik vraag me af of je zo een negatieve tendens op deze wereld wil waar sommige accounts nu onmogelijk te deffen veel edels zullen krijgen door winsten die ze geboekt hebben.
 
Reactiescore
7.944
Wat is dit voor gehuil? Je neemt dorpen van een Tyrant speler over, mag de stam aub zelf bepalen wat het met zijn dorpen doet? The fuck.

THC kon gebroken worden door de aanwezige cf's van Salt. Daar hoor ik je ook niet over. Nu why not straks dat heeft is het fout?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kans dat why not breekt is vrij groot. Dan kunnen jullie hetzelfde doen. De wereldinstellingen verneuken de wereld, niet het internen of jumpen.
 
Reactiescore
1.016
Wat is dit voor gehuil? Je neemt dorpen van een Tyrant speler over, mag de stam aub zelf bepalen wat het met zijn dorpen doet? The fuck.

THC kon gebroken worden door de aanwezige cf's van Salt. Daar hoor ik je ook niet over. Nu why not straks dat heeft is het fout?

Cactus over dwars in je anus zitten? Het is gewoon een vraag hoe mensen hier er over denken. Er wordt toch nergens geroepen dat het niet kan/mag wat gedaan is?
 
Reactiescore
983
Wat is dit voor gehuil? Je neemt dorpen van een Tyrant speler over, mag de stam aub zelf bepalen wat het met zijn dorpen doet? The fuck.

THC kon gebroken worden door de aanwezige cf's van Salt. Daar hoor ik je ook niet over. Nu why not straks dat heeft is het fout?
Als hier iemand nu meteen gaat huilen ben jij het wel, of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?

Kijk eens naar de naam van dit topic? Rik zegt toch nergens dat het niet kan of mag wat jullie doen. Hij geeft alleen een stelling en is benieuwd naar de mening van anderen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat is dit voor gehuil? Je neemt dorpen van een Tyrant speler over, mag de stam aub zelf bepalen wat het met zijn dorpen doet? The fuck.

THC kon gebroken worden door de aanwezige cf's van Salt. Daar hoor ik je ook niet over. Nu why not straks dat heeft is het fout?

Ik huil niet? Ik zeg toch nergens in mijn post dat ik slecht vind, ik vraag me alleen af of je zo een wereld wil hebben. Ik probeer hier gewoon een discussie te starten en ben benieuwd naar de publieke opinie. Daarom dat ik er een uitleg bij geincludeerd heb.
 
Reactiescore
1.918
pfoe GK rustig blijven, eerst bakje koffie en daarna typen
 
Reactiescore
1.226
Ik zeg toch nergens in mijn post dat ik slecht vind, ik vraag me alleen af of je zo een wereld wil hebben

Je noemt het een negatieve tendens, hoe wil je een negatieve tendens dan noemen. Iets goeds? Natuurlijk heb je een bijbedoeling met die stelling en laat je aan de hand van het neerzetten van de stelling met de gekozen voorbeelden doorschijnen wat je er van vindt. Geen probleem natuurlijk, maar dan moet je niet doen alsof het met een "neutrale insteek" gedaan is.

Tactisch natuurlijk slim, maar ik vraag me af of je zo een negatieve tendens op deze wereld wil
 
Reactiescore
2.064
Stelling: Het jumpen van spelers naar gebroken gebieden om zo torendorpen/edelspamdorpen te vergaren (in het cluster van de andere partij) zal de nekslag worden van deze wereld.

Uitleg: Nu Salt grote winsten heeft geboekt op het Tyrant account The Holy Crusaders is een groot gedeelte van het front van The Holy Crusaders weg. Aangezien niet alle dorpen zijn veroverd van THC en Why Not wel flink heeft lopen dooredelen heeft het account Why Not nu dikke cf's. Nu heeft de stam Tyrant hier flink gebruik van gemaakt en meerdere andere accounts laten jumpen naar deze CF's van Why Not voor edelspamdorpen/torendorpen. Tactisch natuurlijk slim, maar ik vraag me af of je zo een negatieve tendens op deze wereld wil waar sommige accounts nu onmogelijk te deffen veel edels zullen krijgen door winsten die ze geboekt hebben.


Door het maken van torens in verschillende andere lijnen + het gebruik van edelspam daar, zal het deffen (erg grootschalige edelspam) + gooien van tactische massa's (aanvallen snel en overal in toren range) inderdaad moeilijk worden. Ik hoop echter dat beide stammen niet overal random edelspam + toren dorpjes gaan maken over heel de wereld. Echter ben ik op dit moment ook met de leiding van Tyrant in gesprek over de afspraken en staat er al een kopje grootschalige edelspam bij.

THC was een weggespeeld account dus ik snap de reden van de 3 overgebleven CF's nu wel. We gaan zien in hoevere Tyrant deze lijn doortrekt.
 
Reactiescore
7.944
Cactus over dwars in je anus zitten? Het is gewoon een vraag hoe mensen hier er over denken. Er wordt toch nergens geroepen dat het niet kan/mag wat gedaan is?

Nou nee, dit is gewoon ongenoegen uiten in de vorm van een stelling. Indirect noemt hij dat wij hierdoor nu de wereld verneuken, dan kun je om mijn part inderdaad de pot op.
 
Reactiescore
864
Stelling: Het jumpen van spelers naar gebroken gebieden om zo torendorpen/edelspamdorpen te vergaren (in het cluster van de andere partij) zal de nekslag worden van deze wereld.

Uitleg: Nu Salt grote winsten heeft geboekt op het Tyrant account The Holy Crusaders is een groot gedeelte van het front van The Holy Crusaders weg. Aangezien niet alle dorpen zijn veroverd van THC en Why Not wel flink heeft lopen dooredelen heeft het account Why Not nu dikke cf's. Nu heeft de stam Tyrant hier flink gebruik van gemaakt en meerdere andere accounts laten jumpen naar deze CF's van Why Not voor edelspamdorpen/torendorpen. Tactisch natuurlijk slim, maar ik vraag me af of je zo een negatieve tendens op deze wereld wil waar sommige accounts nu onmogelijk te deffen veel edels zullen krijgen door winsten die ze geboekt hebben.

Volgens mij is deze trend niet hier begonnen, volgens mij begon het zetten van torens via een intern in het zuidelijke front bij de speler TNP wie de speler MOA heeft geedeld en hiermee al op vroege termijn alle intel vanuit noord kan ontvangen.

Daarnaast vind ik het ook een negatieve trend en is het niet waarvoor een toren is geïntroduceerd op een wereld. Het is voor mij een voorbeeld van een goed initiatief om de druk weg te nemen wat vervolgens wordt uitgebuit door de spelers.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Je noemt het een negatieve tendens, hoe wil je een negatieve tendens dan noemen. Iets goeds? Natuurlijk heb je een bijbedoeling met die stelling en laat je aan de hand van het neerzetten van de stelling met de gekozen voorbeelden doorschijnen wat je er van vindt. Geen probleem natuurlijk, maar dan moet je niet doen alsof het met een "neutrale insteek" gedaan is.

Maar waar ben ik dan aan het huilen zoals Steven zegt. Dat is mij nog steeds niet duidelijk:confused2:
 
Reactiescore
5.701
Door het maken van torens in verschillende andere lijnen + het gebruik van edelspam daar, zal het deffen (erg grootschalige edelspam) + gooien van tactische massa's (aanvallen snel en overal in toren range) inderdaad moeilijk worden. Ik hoop echter dat beide stammen niet overal random edelspam + toren dorpjes gaan maken over heel de wereld. Echter ben ik op dit moment ook met de leiding van Tyrant in gesprek over de afspraken en staat er al een kopje grootschalige edelspam bij.

THC was een weggespeeld account dus ik snap de reden van de 3 overgebleven CF's nu wel. We gaan zien in hoevere Tyrant deze lijn doortrekt.
Het is allemaal toch een doodnormaal verschijnsel? Gebeurt al werelden lang, accounts worden weggeknald en blijven rondhangen op laag moraal als moraalbunker of worden gebruikt als edelspam dorpen. Deze wereld wordt edelspam bizar OP dmv de looptijden o.a.

Verder, als jullie (knap) een account breken, mogen wij toch zeker wel zelf bepalen hoe we de consequenties oppakken. Of moeten wij toe kijken hoe jullie mooi ieder dorpje overnemen en er maar vanaf blijven omdat anders why not met nadelige consequenties zit?
Dan had je of A. tactischer de laatste dorpen moeten edelen. Of B. Zorgen dat je tot 1 lijn edelt alvorens linies verder te edelen uit angst voor cfs. Of C. Zoals je nu lijkt te doen, afspraken maken met de andere partij.

Btw niet alleen naar Rene gericht, meer als algemeen voor de discussie.
 
Reactiescore
1.226
Maar waar ben ik dan aan het huilen zoals Steven zegt. Dat is mij nog steeds niet duidelijk:confused2:

Geen idee of je aan het huilen bent, wellicht even een selfie erbij en dan kunnen we het zien :tongue: . Ik leg alleen 2 uitspraken van jou tegenover elkaar waarin jij eerst iets een negatieve tendens vindt en vervolgens vind je het niet slecht, draaikont als een politicus. Zijn jouw woorden, niet de mijne :wink:
 
Reactiescore
1.278
Het is dan ook een keuze om door te edelen op THC. Heeft zo zijn voordelen en nadelen. Al liggen er nog gestackte dorpen terwijl je aan het dooredelen bent dan weet je wat er gaat komen. Logisch natuurlijk dat Tyrant hierop anticipeert, Salt zorgt zelf voor een zwakke plek in de verdediging.

Snap het niet helemaal alleen. Salt heeft nu een prima winst gepakt en in een uiterst geval ga je een stuk moeten opgeven aan Tyrant. Kost tyrant dan een massa en je heb zelf voldoende gelegenheid om torendorpen of spamcf's te behouden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Geen idee of je aan het huilen bent, wellicht even een selfie erbij en dan kunnen we het zien :tongue: . Ik leg alleen 2 uitspraken van jou tegenover elkaar waarin jij eerst iets een negatieve tendens vindt en vervolgens vind je het niet slecht, draaikont als een politicus. Zijn jouw woorden, niet de mijne :wink:

Ik heb nooit beweerd objectief te zijn? Dit maak je er zelf van, lijkt ook wel op een politicus;)

Als je goed leest, misschien dat een tweede keer mijn posts lezen helpt, dan zie je dat ik gewoon benieuwd ben naar de publieke opinie.
 
Reactiescore
2.064
Het is allemaal toch een doodnormaal verschijnsel? Gebeurt al werelden lang, accounts worden weggeknald en blijven rondhangen op laag moraal als moraalbunker of worden gebruikt als edelspam dorpen. Deze wereld wordt edelspam bizar OP dmv de looptijden o.a.

Verder, als jullie (knap) een account breken, mogen wij toch zeker wel zelf bepalen hoe we de consequenties oppakken. Of moeten wij toe kijken hoe jullie mooi ieder dorpje overnemen en er maar vanaf blijven omdat anders why not met nadelige consequenties zit?
Dan had je of A. tactischer de laatste dorpen moeten edelen. Of B. Zorgen dat je tot 1 lijn edelt alvorens linies verder te edelen uit angst voor cfs. Of C. Zoals je nu lijkt te doen, afspraken maken met de andere partij.

Btw niet alleen naar Rene gericht, meer als algemeen voor de discussie.

Snap je punt.

Op w72 heb ik echter met de vijandelijke stam afspraken gemaakt dat je alleen Torendorpen mocht hebben in je eigencluster, of het cluster van je directe buur in de vorm van een stamgenoot. (tenzij je een dorp van de vijand pakt, dan geld de regel niet). Hiermee werden er niet overal op de wereld toren gespammed. (volgens deze regels zouden dus Noire en Stolz (als buren) wel dorpen mogen pakken, maar een Murus of Kyuka bijv niet)

@Kyuka is ook naar mij toegekomen een aantal weken geleden en wou evt ook afspraken over een moraalbunkers. (nog voor de THC situatie), wat nog veel meer gaat voorkomen op deze wereld ofc. Dit zou de wereld iig veel aantrekkelijker maken, met de OP instellingen die er nu al zijn!
 
Reactiescore
983
Ik vind het niet meer dan logisch dat de stam van het gebroken account wat dorpen pakt die als edelspam of toren gaan dienen, denk dat iedere stam dat in die situatie zou doen. Het is namelijk aan de aanvallende stam om er voor te zorgen dat ze elk dorp opruimen zodat je niet met zulke dorpen blijft zitten.

Er is voor mij wél een verschil met bewust diepere dorpen te pakken van neutrale spelers met hetzelfde doel in wat waarschijnlijk je tegenstander zijn cluster zal zijn. Iets wat bepaalde spelers wel al gedaan hebben en in mijn ogen iets minder netjes of nodig is.
 
Bovenaan