Stelling van de dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jezus wat is jouw manier van posten veranderd van de ene op de andere wereld (om dan toch maar een mening te hebben).

Zal ik zeker niet ontkennen hoor, ik ben hier wat meer betrokken bij discussies ipv memes, dan zoek je ook sneller de confrontatie op he :tongue:
 
Reactiescore
1.242
Na afgelopen massa werd er gezegd prima massa vanuit Salt nu merk je dat hun ervaring met torenwerelden hoger ligt dan Tyrant.

Stelling: Door Tyrant is een tendens ingezet om torendorpen te verdelen over heel de frontlinie om zo sneller massa's te doorzien en dat er creatieve toren massa's moeten opgezet worden. Salt zal dit ook doen en zo zal je een voordeel creëren voor de stam met de meeste toren ervaring.

Heeft tyrant zichzelf hiermee in de voet geschoten?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik heb toren ervaring en ben beter dan geheel Salt. Gr
 

Deleted User - 487971525

Guest
Na afgelopen massa werd er gezegd prima massa vanuit Salt nu merk je dat hun ervaring met torenwerelden hoger ligt dan Tyrant.

Stelling: Door Tyrant is een tendens ingezet om torendorpen te verdelen over heel de frontlinie om zo sneller massa's te doorzien en dat er creatieve toren massa's moeten opgezet worden. Salt zal dit ook doen en zo zal je een voordeel creëren voor de stam met de meeste toren ervaring.

Heeft tyrant zichzelf hiermee in de voet geschoten?

1,2,3 ik denk het nie
 
Reactiescore
2.064
Ik denk dat het hiermee gewoon weer een gelijke situatie word inderdaad. Denk dat het weinig uitmaakt of die toren er wel of niet staat. Uit ervaring van vorige torenwerelden, is wat er nu gebeurd ook wel extreem.

Gok dat het minder leuk zijn voor het aanvallend niveau, maar we gaan het zien.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Na afgelopen massa werd er gezegd prima massa vanuit Salt nu merk je dat hun ervaring met torenwerelden hoger ligt dan Tyrant.

Stelling: Door Tyrant is een tendens ingezet om torendorpen te verdelen over heel de frontlinie om zo sneller massa's te doorzien en dat er creatieve toren massa's moeten opgezet worden. Salt zal dit ook doen en zo zal je een voordeel creëren voor de stam met de meeste toren ervaring.

Heeft tyrant zichzelf hiermee in de voet geschoten?

Wij wisselen geen torens uit, maar bouwen Turken fronten. W49 spelers begrijpen wel waar ik het over heb.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Voor geen miljoen euro kruip ik terug bij Sem op het account.

Ik doe het namelijk gratis
Goedemorgen Robert maak er een mooie dag van op de werf en alvast eetsmakelijk
 
Reactiescore
864
Na afgelopen massa werd er gezegd prima massa vanuit Salt nu merk je dat hun ervaring met torenwerelden hoger ligt dan Tyrant.

Stelling: Door Tyrant is een tendens ingezet om torendorpen te verdelen over heel de frontlinie om zo sneller massa's te doorzien en dat er creatieve toren massa's moeten opgezet worden. Salt zal dit ook doen en zo zal je een voordeel creëren voor de stam met de meeste toren ervaring.

Heeft tyrant zichzelf hiermee in de voet geschoten?

Dus die torendorpen van TNP, Snow & Schedel in andermans cluster moeten wij compleet negeren?
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
1.918
rekt
 
Reactiescore
2.878
Stelling:

Het massaal opzetten van torens binnen het cluster van je buurman maakt het spel saaier/voorspelbaarder en komt het spelplezier niet ten goede.
 
Reactiescore
1.226
Stelling:

Het massaal opzetten van torens binnen het cluster van je buurman maakt het spel saaier/voorspelbaarder en komt het spelplezier niet ten goede.

Maakt een toren het niet per definitie voorspelbaarder? Of dat dan saaier is zal een ieder voorzichzelf moeten invullen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stelling:

Het massaal opzetten van torens binnen het cluster van je buurman maakt het spel saaier/voorspelbaarder en komt het spelplezier niet ten goede.

Alles voor de winst. Vind het ronduit triest dat je zo wilt spelen.
 
Reactiescore
260
Maakt een toren het niet per definitie voorspelbaarder? Of dat dan saaier is zal een ieder voorzichzelf moeten invullen.

Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen een torentje aan je eigen front hebben, en daardoor bijltjes een paar uur voor aankomst te zien of het hele front van Noord tot Zuid vol te zetten met je torens en bijna tijdens het versturen de bijltjes al te zien.
 
Reactiescore
864
Reactiescore
1.226
Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen een torentje aan je eigen front hebben, en daardoor bijltjes een paar uur voor aankomst te zien of het hele front van Noord tot Zuid vol te zetten met je torens en bijna tijdens het versturen de bijltjes al te zien.

Beide gevallen draagt het bij aan de voorspelbaarheid, dat is het hele idee van de toren :tongue:
 
Bovenaan