Stelling van de dag

Reactiescore
467
Voordat er vanuit POV duidelijkheid kwam over de gezamenlijke aanval met Spread op Pit wel inderdaad, na de verklaring van Hoo Lee Foek waren de meningen binnen Pit vanzelfsprekend wat veranderd ;).

Dus de meningen waren niet verdeeld ten tijden van het besluit. En je bent vooraf nog door ons geïnformeerd over de aanval tijdens de gesprekken he..
 

Deleted User - 487957763

Guest
Das achteraf makkelijk lullen ja. Feit blijft ten tijde van overstappen niemand er iets om gaf en er wel wat meer Pitjes wouden komen. Dat achteraf er wat Pitties niet blij zijn maakt niet dat de recruit niet met goedkeuring gebeurd is.
 
Reactiescore
18
Das achteraf makkelijk lullen ja. Feit blijft ten tijde van overstappen niemand er iets om gaf en er wel wat meer Pitjes wouden komen. Dat achteraf er wat Pitties niet blij zijn maakt niet dat de recruit niet met goedkeuring gebeurd is.

Vraag aan de heren van TFB eventjes hoe ze de Pit groep verlaten hebben.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ten tijde van die recruit waren pit en spread gematigd neutraal. Werd zelfs nog gesproken om met Pit en Spread geheel te fuseren. Dus dat. Dat na het feestjebouwen debacle uiteindelijk er anders naar gekeken wordt begrijp ik maar veranderd niet gek veel. Van vijandigheid tussen Pit en Spread kan je pas eigenlijk echt spreken sinds de fusie van Spread en Rots.
 
Reactiescore
18
Het is inderdaad allemaal gebeurd en ik was het er zeker niet mee eens, maar dat is zo gegaan en so be it. Alleen dan mogen ze daar nu niet spreken over een recruit bij de vijand, want dat hebben ze toen der tijd zelf ook gedaan.
 
Reactiescore
2.444
Dus de meningen waren niet verdeeld ten tijden van het besluit. En je bent vooraf nog door ons geïnformeerd over de aanval tijdens de gesprekken he..

Wij zijn niet geïnformeerd over het feit dat je tijdens de gesprekken tussen Pit en Spread, achter onze rug om een aanval aan het plannen was met POV. Toen dat uitkwam veranderde de perceptie van Spread binnen Pit aanzienlijk. Ik verwijs je weer door naar de post van Maarten waarin ook hij aangeeft dat hij gevraagd werd dit stil te houden door Spread:

Of je bent schijnheilig aan het doen, ik ben klaar met alle BS en baal als een stekker hoe dingen zijn gegaan. Ik kan niet bewijzen of er met de verkeerde intentie is gehandeld en/of mijn stam daadwerkelijk het slachtoffer is geweest van het doorspelen van informatie. Echter maakt Absurds claim het wel verdomd ingewikkeld om het te ontkennen als ik straks even de feiten voor iedereen op een rijtje zet. @The Alcoholic Dream onze gesprekken zijn grotendeels prive en gaan over dagelijkse dingen in ons leven, ik haal nu alleen hetgeen eruit dat relevant is voor de leugen die hier neer wordt gezet waar ik niet langer meer naar kan kijken.



Dit is een bevestiging van een vermoeden die ik al had, en eentje waardoor duidelijk betere successen behaald zijn bij de tweede en derde massa omdat er een bepaalde partij niet meer meegenomen is in de informatiedeling. Ja Pit is een waardige tegenstander, en ondanks een paar kleine botsingen rondom de gemaakte afspraken ben ik van mening dat wij aan elkaar gewaagd zijn en wij er op een respectvolle manier (en sportief) mee omgaan. Dus geen wrok naar jou Abs, en je team. Maar het is compleet verzonnen dat Spread niet op de hoogte was van de aanval, en het is een enorme leugen (die ik overigens ook op verzoek van anderen in stand heb gehouden in eerdere posts hier op het AF en daarvoor nu mijn welgemeende excuses) dat Spread niet gecoördineerd aan het werk is gegaan. Ik wist dat ze zouden aanvallen want dat hadden we dagen van tevoren al afgesproken, en ja ik zag het als een voordeel om de risico's te spreiden over twee stammen die een front met jullie delen.

Bekijk bijlage 20783
Timestamp 13-mei

Het zou spannend worden gezien de opzegging van de NAP (die in gang gezet was NADAT wij openlijk gesprekken gevoerd hebben over een gezamenlijk offensief. Daarom kwam het als muziek in de oren dat wij door een organisatorische fout het een dag moesten verzetten. De landtijd (en zelfs later in het gesprek welk deel van jullie cluster door ons aangepakt werd) was gewoon vanaf het begin bekend bij Spread.

Bekijk bijlage 20784



Ja die zondag kwam je goed uit he? Zeker aangezien de informatie over onze aanval al lang en breed gedeeld was met Pit en ze de nodige voorbereidingen konden maken en zo voor jullie de poort compleet open hebben gezet.



Niet alleen voorkennis, je kwam zelfs vragen om meer!
Bekijk bijlage 20785

Gelukkig vermoede ik al onraad en zijn jullie na de eerste massa niet meer op de hoogte gesteld, dat heeft ook duidelijk meer opgeleverd voor ons.



Als je je vriendjes bij Pit uitnodigt om verhaal te komen doen, waarom hebben wij die vraag niet gehad? dus...nogmaals, ik help je even aan de feitjes die mogelijk bent vergeten.



Kyle, ik had je tot nu toe behoorlijk hoog zitten, en vind dat je ons wel iets meer credit mag geven. Ongeacht de informatie die je al van tevoren had staan wij er goed voor en zullen we niet snel ophouden. Ik vermoed sterk dat je het van een rimstam hebt gewoon niet waar is.


Bekijk bijlage 20787
Misschien moet je nog even wat langer met je vrienden jullie story straight krijgen, Fabian, Jeroen en Dick hebben namelijk heeeeeeel andere gesprekken gevoerd (en ja DICK KAN JE HET BEVESTIGEN ZELFS!) als er het ff goed lezen =/

Tis dat Dick mij dit op de dag zelf netjes kwam melden dat hij het gedeeld had, echter was het alleen jammer dat hij dit deed in de context van "ik heb per ongeluk bevestigd dat wij mogelijk samen gecoördineerd hebben" en niet in de context van "ik heb mogelijk Pit al voor de massa ingelicht dat jullie gingen aanvallen"

Klein nuanceverschil, maar grote gevolgen en niet de gehele waarheid (Maar dat wist je natuurlijk al he) ;)



Tjonge jonge jonge, pot en ketel, pot en ketel zeg.

Overigens zitten jullie al maanden te vissen of POV iets met Amen/Amigo of whatever te maken heeft. Antwoord was altijd eerlijk nee, maar jullie maken het mij nu wel podverdomme ingewikkeld om niet aan te kloppen gezien de vertrouwensband met jullie compleet gesloopt is zo he.

Iets minder arrogantie en iets meer nadenken over de mensen die je denkt nodig te hebben voordat je ze naait....

I'm out!


Das achteraf makkelijk lullen ja. Feit blijft ten tijde van overstappen niemand er iets om gaf en er wel wat meer Pitjes wouden komen. Dat achteraf er wat Pitties niet blij zijn maakt niet dat de recruit niet met goedkeuring gebeurd is.

Dit is simpelweg niet waar en dat heb ik hierboven al aangegeven Ezzie. Voor de overstap was een merendeel van Pit het ermee eens en begreep de overstap, ten tijde van de overstap was er een merendeel het er niet mee eens dat ze nog wilden overstapten naar Spread na de onthulling van Hoo Lee Foek.

Ik heb deze discussie al tig keren gevoerd en heb er al tig keren bewijs bijgeleverd, het is enigszins vervelend dat dit nog steeds wordt opgerakeld en er nog steeds onwaarheden over worden benoemd.

Ten tijde van die recruit waren pit en spread gematigd neutraal. Werd zelfs nog gesproken om met Pit en Spread geheel te fuseren. Dus dat. Dat na het feestjebouwen debacle uiteindelijk er anders naar gekeken wordt begrijp ik maar veranderd niet gek veel. Van vijandigheid tussen Pit en Spread kan je pas eigenlijk echt spreken sinds de fusie van Spread en Rots.

Je hebt de tijdlijn hier verkeerd Ezzie, TFB is overgestapt na de gezamenlijke aanval van Spread en POV op Pit. Spread en Pit waren dus wel degelijk vijandelijk. Gesproken over een fusie tussen Pit en Spread werd er inderdaad, zelfs tot de dag voor de gezamenlijke aanval. Maar dit allemaal heeft zich voorgedaan voordat er sprake was over een join van TFB.
 
Reactiescore
1.365
Voordat er vanuit POV duidelijkheid kwam over de gezamenlijke aanval met Spread op Pit wel inderdaad, na de verklaring van Hoo Lee Foek waren de meningen binnen Pit vanzelfsprekend wat veranderd ;).
En dan vallen jullie toch weer terug met pov op hun aan? :p Oja was gebeurd :eek:

-----

Yvotje leeft ook weer, nice :D
 
Reactiescore
2.444
En dan vallen jullie toch weer terug met pov op hun aan? :p Oja was gebeurd :eek:

-----

Yvotje leeft ook weer, nice :D

Klopt helemaal Chris. Wel enigszins uit noodzaak, want Spread probeerde POV weer te strikken voor een tweede gezamenlijke aanval tegen Pit. Gelukkig voor Pit waren ze bij POV niet blij met hoe Spread daar de vorige keer gehandeld heeft en dus klopten die bij Pit aan ;).
 
Reactiescore
735
Aanvallen plannen met POV is gewoon onzin, dat weten jullie ook wel, maak dat er dan nu niet van. Dick was idd op de hoogte van POV zn massa, maar dat maakt het nog niet dat we samen iets gepland hebben. Hou het dus zelf ook bij de waarheden,
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Klopt helemaal Chris. Wel enigszins uit noodzaak, want Spread probeerde POV weer te strikken voor een tweede gezamenlijke aanval tegen Pit. Gelukkig voor Pit waren ze bij POV niet blij met hoe Spread daar de vorige keer gehandeld heeft en dus klopten die bij Pit aan ;).

Heb tbh nog nooit gehoord dat we pov hadden benadert ervoor kerel.. Kan miss n onderonsje/grapje zijn (als t waar is ofc) :)

Edit: fabje zei t al xD
 
Reactiescore
2.444
Aanvallen plannen met POV is gewoon onzin, dat weten jullie ook wel, maak dat er dan nu niet van. Dick was idd op de hoogte van POV zn massa, maar dat maakt het nog niet dat we samen iets gepland hebben.

Van de gezamenlijke aanval heb ik net een link naar de post van Hoo Lee Foek laten zien waar screens zijn over gesprekken tussen Dick en Maarten. Waar Maarten ook aangeeft dat hem gevraagd is die gesprekken geheim te houden.


Heb tbh nog nooit gehoord dat we pov hadden benadert ervoor kerel.. Kan miss n onderonsje/grapje zijn (als t waar is ofc) :)

Edit: fabje zei t al xD

Twee keer benaderd zelfs, de eerste keer werd het een aanval met dezelfde aankomst tijd (als je het geen gezamenlijke aanval wilt noemen), zoals te zien is in de screen's in de post van Hoo Lee Foek die ik een paar posts terug citeer. De tweede benadering was eigenlijk de oorzaak van de gezamenlijke aanval tussen Pit en POV. Maar daarvoor ben ik de persoon niet die het bewijs daarvoor kan delen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wij zijn niet geïnformeerd over het feit dat je tijdens de gesprekken tussen Pit en Spread, achter onze rug om een aanval aan het plannen was met POV. Toen dat uitkwam veranderde de perceptie van Spread binnen Pit aanzienlijk. Ik verwijs je weer door naar de post van Maarten waarin ook hij aangeeft dat hij gevraagd werd dit stil te houden door Spread:






Dit is simpelweg niet waar en dat heb ik hierboven al aangegeven Ezzie. Voor de overstap was een merendeel van Pit het ermee eens en begreep de overstap, ten tijde van de overstap was er een merendeel het er niet mee eens dat ze nog wilden overstapten naar Spread na de onthulling van Hoo Lee Foek.

Ik heb deze discussie al tig keren gevoerd en heb er al tig keren bewijs bijgeleverd, het is enigszins vervelend dat dit nog steeds wordt opgerakeld en er nog steeds onwaarheden over worden benoemd.



Je hebt de tijdlijn hier verkeerd Ezzie, TFB is overgestapt na de gezamenlijke aanval van Spread en POV op Pit. Spread en Pit waren dus wel degelijk vijandelijk. Gesproken over een fusie tussen Pit en Spread werd er inderdaad, zelfs tot de dag voor de gezamenlijke aanval. Maar dit allemaal heeft zich voorgedaan voordat er sprake was over een join van TFB.
Wellicht had ik hem ietwat genuanceerder moeten maken dan niemand. Zoveel weerstand heb ik nooit gezien mbt de Fart overstap vanuit Pit.

Tijdlijn klopt zoals je hem verteld sorry daarvoor Kyle. Echter vond ik zelfs na Feestje er nog niet echt vijandigheid tussen Spread en Pit, gezien Feestje soort van ingecalculeerd was. Ik heb altijd goed contact gehouden met Pit accounts die altijd aangaven nog wel te willen overstappen naar Spread mocht dat op den duur uit komen.

Laurens je trollpost heeft weer veel oud zeer getriggered bedankt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Van de gezamenlijke aanval heb ik net een link naar de post van Hoo Lee Foek laten zien waar screens zijn over gesprekken tussen Dick en Maarten. Waar Maarten ook aangeeft dat hem gevraagd is die gesprekken geheim te houden.




Twee keer benaderd zelfs, de eerste keer werd het een aanval met dezelfde aankomst tijd (als je het geen gezamenlijke aanval wilt noemen), zoals te zien is in de screen's in de post van Hoo Lee Foek die ik een paar posts terug citeer. De tweede benadering was eigenlijk de oorzaak van de gezamenlijke aanval tussen Pit en POV. Maar daarvoor ben ik de persoon niet die het bewijs daarvoor kan delen.
Je kan het allemaal natuurlijk perfect in je eigen straatje gaan interpreteren, maar van gezamenlijk iets plannen is gewoon geen sprake, dat zijn de feiten. Heb het ook zwart op wit in PM overigens dat dat wordt afgewezen vanuit onze kant. Dat Dick er van af wist heeft hij overigens al gezegd met de befaamde woorden, dat kan ik bevestigen, in een gesprek met jullie zelf, dus dat dat ineens achteraf zou zijn uitgekomen snap ik ook niet helemaal.
 
Reactiescore
972
Stelling:

Spread laat de wereldwinst door hun handen glippen, doordat ze op diplomatiek vlak teveel vijandige tegenstanders bij elkaar hebben gekregen en hiermee de te kloppen stam is geworden i.p.v. Imago.

Je kan het allemaal natuurlijk perfect in je eigen straatje geen interpreteren, maar van gezamenlijk iets plannen is gewoon geen sprake, dat zijn de feiten. Heb het ook zwart op wit in PM overigens dat dat wordt afgewezen vanuit onze kant. Dat Dick er van af wist heeft hij overigens al gezegd met de befaamde woorden, dat kan ik bevestigen, in een gesprek met jullie zelf, dus dat dat ineens achteraf zou zijn uitgekomen snap ik ook niet helemaal.

Was het puur toeval dat beide aanvallen op dezelfde datum vielen?
 
Bovenaan