Stelling van de dag

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Denk ik inderdaad ook. Collationem is ook een slechte aanvaller! Toch pakken we als enige dorpjes. Vergeet daarbij niet dat jullie veel en veel meer deffmogelijkheden hebben hé. Al zou jij dat niet echt begrijpen. Maakt ook niet uit. Ik ben daarnaast ook de eerste die gewoon heeft toegegeven dat Spread het op elk vlak beter heeft gedaan.

Op het moment hebben we inderdaad meer deff mogelijkheden maar dat komt omdat bijna alle stammassa’s van Spread wel lukte terwijl bijna alle stammassa’s van Imago faalde. Daardoor zijn we in de positie gekomen dat we meer deff mogelijkheden hebben.

Overigens ik wil mezelf rectificeren. Slechte aanvaller is wat overdreven. Middelmatig is een betere benaming voor de offensieve kwaliteiten van Colla.
 
Reactiescore
984
@Slave To The Rhythm

Komt wel goed timmie volgende wereld beter...
Oh dat komt wel, 73 is een verloren wereld maar dat is ook helemaal niet erg. Ik heb nu al zin in de einde wereld awards om runners en blaaskaken te bashen. Complimenten te geven naar een aantal van spread en eveneens van imago.

Vreemde wereld dat 73. Snel achter me laten zodra het gespeeld is:biggrin:
 
Reactiescore
1.167
Op het moment hebben we inderdaad meer deff mogelijkheden maar dat komt omdat bijna alle stammassa’s van Spread wel lukte terwijl bijna alle stammassa’s van Imago faalde. Daardoor zijn we in de positie gekomen dat we meer deff mogelijkheden hebben.

Overigens ik wil mezelf rectificeren. Slechte aanvaller is wat overdreven. Middelmatig is een betere benaming voor de offensieve kwaliteiten van Colla.

Juh, ben ik toch ook met je eens? :p

Dankjewel, die had ik even nodig. Een 2 doet toch meer pijn dan een 5.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
984
@Slave To The Rhythm niks tege je als persoon

Alleen door die kick begin game omdat we wat druk waren vind ik dit toch wel mooi zn lose:p
Tsja, het heeft geen nut om niks te doen op een account. We weten beide dat Rene meer deed (een weekje) over een tijdspanne van 2 maanden. Je speelde gewoon niet en daarvoor ben je gekicked, no hard feelings verder ook.

Ik vind het persoonlijk ook niet erg om deze wereld te verliezen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het Offensieve niveau van Collationem is best prima hoor, niet uitzonderlijk hoog ofzo maar gewoon bovengemiddeld op deze wereld.

Daarnaast heeft NTD zich ook best prima herpakt als ik de verliezen zo zie.

Dat imago zo weinig winsten pakt ligt niet aan het uitvoeren van de massa’s, maar meer aan het onvermogen om een massa te kunnen plannen die de wereld kan veranderen.
 

DeletedUser69389

Guest
Mooie actie van Colla en co. Het is alleen treurig dat jullie per saldo alsnog, weer, flinke verliezen leiden door Guided. Maargoed dat Guided een dik naab acc is/was bleek al in de early game met al die rare fratsen zoals dat pp aanbieden en dergelijke.
 
Reactiescore
1.365
Das toch die knakker die er zo trots op was dat die 2 accounts had laten bannen?
Pfoeeee, moet je me ff helpen herinneren wanneer dat was maxie.. Kan zo hoor xD. Weet t niet meer..
 
Reactiescore
742
Mooie actie van Colla en co. Het is alleen treurig dat jullie per saldo alsnog, weer, flinke verliezen leiden door Guided. Maargoed dat Guided een dik naab acc is/was bleek al in de early game met al die rare fratsen zoals dat pp aanbieden en dergelijke.

Word jij zelfs nog door 1 iemand hier gewaardeerd op tw? of praat je tegen jezelf?
 
Bovenaan