Stelling van de dag

DeletedUser79704

Guest
Tis inderdaad nog erger, dat imago van kak. Maar dat weet je zelf ook wel.
Maandenlang treiteren via dubbel accounts, accounts van vijanden te koop zetten met gefakete screenshots en de vijand infiltreren.
Om maar even wat te noemen :)

PS. Ik weet dat het niet iedereen is gebeurd, maar toch zeker wel door prominente leden gedaan
Dat was w63 eh danny :)
Ik zat bij jullie kan op w67 tegen kakaka en moest zien hoe jullie via neutrale vv's kata's gooide op kakaka alsook vv's pakte in hun rim en kleine spelers ging os'en binnen kakaka clusters. Jij deed dat niet maar jouw stamgenoten hadden er geen probleem mee. Alsook heeft kakaka niet op iedereen katta's gegooid, het account die ik bespeelde werd gewoon weggespeeld( terwijl ik op vakantie was) zonder enige katta te ontvangen.
 
Reactiescore
1.367
Een domme post van jou, waarom verbaast mij dat nou niet. Nogmaals, ik heb het over het KaKaKa van W67, zoals eerder benoemd. Als jij het over het andere KaKaKa wilt hebben, ga je gang, maar ik en vele anderen leden van W67 hebben daar totaal niks mee te maken.
Waarom moet het nu altijd zo agressief bij jou? Heb ik je wat misdaan?

Maar ik geloof wel dat er veel nieuwe leden waren bij W67, en van deze versie heb ik ook een hogere dunk, maar zelfde naam, zelfde mentaliteit etc. doet het imago voor mij niet verbeteren


Dat was w63 eh danny :)

Ik zat bij jullie kan op w67 tegen kakaka en moest zien hoe jullie via neutrale vv's kata's gooide op kakaka alsook vv's pakte in hun rim en kleine spelers ging os'en binnen kakaka clusters. Jij deed dat niet maar jouw stamgenoten hadden er geen probleem mee. Alsook heeft kakaka niet op iedereen katta's gegooid, het account die ik bespeelde werd gewoon weggespeeld( terwijl ik op vakantie was) zonder enige katta te ontvangen.

Zal zeker gebeurt zijn, weet ik inderdaad niets van af, maar zou me ook niet verbazen want begon kak niet iedereen als "stabber" te bestempelen en daar direct kata's op te gooien? Als de wereld niet te snel verloren was geweest door ego's had ik ook gewoon kata's gegooid op kak.

Edit: Maar amuseer je, ik heb mn zegje gedaan :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Ik ga in op je eigen uitspraak, iets wat geen toepassing had op de discussie die je eerder met anderen gevoerd hebt.

"Wel absurd dat kakaka als zijnde goede stam wordt gepercipieerd terwijl ze ook met kata worden gelinkt. Een gegeven dat in de tijden van de echte topwerelden ondenkbaar was."

Verder zeg ik dat het gekscherende imago over KaKaKa wat je zelf probeert neer te schetsen, niet klopt. Dat jij die mening over ons "imago" hebt, prima, maar ik spreek enkel van feiten. Feit is dat een deel van KaKaKa, waaronder ik zelf, ruim kata-gebruik verafschuwen en enkel tegen stabbers en andere simpele zielen "licht kata-gebruik" (lees: kata-gebruik op VZ, muur, UTK en AH) honoreren. Volgens mij zijn dat tevens kata-afspraken die door topstammen uit het verleden (zoals je zelf schetst) werden toegepast.
Dan heb je toch echt een imago probleem.
Wat je zegt is zeker normaal kata gebruik. Maar je kan nagaan waarom je dan dat imago probleem hebt. En dan moet je dus niet zo gebeten reageren op iemand die enkel verder bouwt op de perceptie/imago.

Niet fijn als het niet waar is. Maar vanwaar komt het dan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
w63 KaKaKa was echt lachen ja. Mijn leukste wereld tot hier toe!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Niet fijn als het niet waar is. Maar vanwaar komt het dan?
Het gros van de tw schapen redeneert als volgt; KaKaKa --> katapulten --> noob unit --> noobstam. En dan alles wat foutloopt voor de tegenstander, blameshiften ze direct op KaKaKa. Een geband account? Nou die heeft KaKaKa aangesmeerd, misschien zelf het wachtwoord verkregen! Een random speler die me aanvalt? Nou die heeft KaKaKa op mij afgestuurd. Een kleine intern? Pfoe KaKaKa stabt nu ook al mensen waarmee ze samenwerkten. Ga zo maar door
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser81766

Guest
Ik vind het eerder interessant en vraag mij dan ook af waarvoor jullie op W67 onder de naam KaKaKa speelde, wetende dat dit in W63 (als ik het goed heb) een stam was die met afschuw de wereld uitspeelde voor de community.

Waarvoor was er voor deze stamnaam gekozen, is dit niet enig zins vragen voor problemen? @.MortuaMemoria

Dit is geen aanval of iets, gewoon interesse achter de keuzes van KaKaKa W67.
 
Reactiescore
972
Waarom moet het nu altijd zo agressief bij jou? Heb ik je wat misdaan?

Maar ik geloof wel dat er veel nieuwe leden waren bij W67, en van deze versie heb ik ook een hogere dunk, maar zelfde naam, zelfde mentaliteit etc. doet het imago voor mij niet verbeteren

Ik hou er niet van om in de herhaling te treden, en aangezien je vaker mijn posts niet goed leest en je ongefundeerde mening zomaar neerkwakt, wekt dat bij mij frustratie op.

Dan heb je toch echt een imago probleem.
Wat je zegt is zeker normaal kata gebruik. Maar je kan nagaan waarom je dan dat imago probleem hebt. En dan moet je dus niet zo gebeten reageren op iemand die enkel verder bouwt op de perceptie/imago.

Niet fijn als het niet waar is. Maar vanwaar komt het dan?

Het komt van mensen die erbij gebaat zijn goede spelers zwart te maken om hiermee hun eigen wanprestaties te verbloemen. Dit wordt door veel minder kritische lezers klakkeloos overgenomen en ik ben er om dit schijnimago recht te trekken. Ik respecteer je mening, maar ga graag in discussie om onjuiste feiten te bediscussiëren.

Verder snap ik geen reet van je eerste alinea. Misschien kan je hier een duidelijkere toelichting bij geven.

Ik vind het eerder interessant en vraag mij dan ook af waarvoor jullie op W67 onder de naam KaKaKa speelde, wetende dat dit in W63 (als ik het goed heb) een stam was die met afschuw de wereld uitspeelde voor de community.

Waarvoor was er voor deze stamnaam gekozen, is dit niet enig zins vragen voor problemen? @.MortuaMemoria

Dit is geen aanval of iets, gewoon interesse achter de keuzes van KaKaKa W67.

Ik weet niet precies waarom die naam opnieuw is gebruikt. Volgens mij heeft het weinig te maken met wat er op W63 gebeurd is, aangezien de spelersbasis op W67 dusdanig veranderd is ten opzichte van W63, dat dat weinig verband houdt. Ik denk eerder dat het cynische karakter van de stamnaam doorslag gaf, maar ik moet dit antwoord je schuldig blijven.
 

DeletedUser79340

Guest
mr,dead omdat je hem niet weg kreeg? potn? ryker? jullie proberen net zo goed vriendjes te maken als wij dat deden :)


wij beloven mensen geen stam plek om ze daarna uit de boot te gooien en een plek aan te bieden in inni2 ;))
 
Reactiescore
1.367
Ik hou er niet van om in de herhaling te treden, en aangezien je vaker mijn posts niet goed leest en je ongefundeerde mening zomaar neerkwakt, wekt dat bij mij frustratie op.

Grapjas

Je bent gewoon pissig dat ik de waarheid kenbaar maak.

Is laf spel trouwens typisch voor al je stammen? Want w37 deed jou stam ook ongure dingen, om maar te winnen.
 
Reactiescore
972
Grapjas

Je bent gewoon pissig dat ik de waarheid kenbaar maak.

Is laf spel trouwens typisch voor al je stammen? Want w37 deed jou stam ook ongure dingen, om maar te winnen.

Onguur? Dat is mooi, want de stammen die ik in het verleden heb geleid stonden garant voor sportief en eerlijk spel. Zoals je zelf al zegt, niet guur. Als je me toch probeert zwart te maken, nodig ik je uit wat bewijs aan te leveren. Heb zelden zo’n kansloze poging gezien.

Maar goed, in het verleden heb jij bewezen een uiterst matige speler te zijn, iemand tegenover wie ik me allesbehalve hoef te verantwoorden. Zeker jouw subjectieve waarheden, waar je bekend om staat, zijn voor mij totaal onbelangrijk.
 
Reactiescore
1.367
Onguur? Dat is mooi, want de stammen die ik in het verleden heb geleid stonden garant voor sportief en eerlijk spel. Zoals je zelf al zegt, niet guur. Als je me toch probeert zwart te maken, nodig ik je uit wat bewijs aan te leveren. Heb zelden zo’n kansloze poging gezien.

Maar goed, in het verleden heb jij bewezen een uiterst matige speler te zijn, iemand tegenover wie ik me allesbehalve hoef te verantwoorden. Zeker jouw subjectieve waarheden, waar je bekend om staat, zijn voor mij totaal onbelangrijk.

Op het W37 forum is jaren terug al bewezen dat jou stam zich niet hield aan sportief en eerlijk spel. Maar ja, als jij daar leider was weet jij dat zelf ook wel.
Maar ben jij niet diegene die begint met persoonlijke verwijten en zwart maken, nadat iemand slecht praat over een stam die het als motto had om heel TW te verneuken voor buitenstaanders?

En ik ben inderdaad een matige speler, maar wat kan mij dat schelen, ik heb er plezier aan. Tevens hoef jij je niet voor mij te verantwoorden, maar blijf je het toch doen. iedere. keer. weer. Ben ik toch belangrijker voor je dan dat je zelf denkt?
 

DeletedUser81766

Guest
Ik weet niet precies waarom die naam opnieuw is gebruikt. Volgens mij heeft het weinig te maken met wat er op W63 gebeurd is, aangezien de spelersbasis op W67 dusdanig veranderd is ten opzichte van W63, dat dat weinig verband houdt. Ik denk eerder dat het cynische karakter van de stamnaam doorslag gaf, maar ik moet dit antwoord je schuldig blijven.

Geeft niet, ik weet vrij weinig van de hele situatie. Enige wat ik kan zeggen is dat elke wereld anders is en anders gespeeld word, dat betreft vind ik het eigenlijk een beetje scheef dat spelers op vorige werelden afrekenen. Vooral spelers die het spel voor langere duur spelen, leren en ontwikkelen vaak van hun speelstijl.
 
Reactiescore
972
Op het W37 forum is jaren terug al bewezen dat jou stam zich niet hield aan sportief en eerlijk spel. Maar ja, als jij daar leider was weet jij dat zelf ook wel.
Maar ben jij niet diegene die begint met persoonlijke verwijten en zwart maken, nadat iemand slecht praat over een stam die het als motto had om heel TW te verneuken voor buitenstaanders?

En ik ben inderdaad een matige speler, maar wat kan mij dat schelen, ik heb er plezier aan. Tevens hoef jij je niet voor mij te verantwoorden, maar blijf je het toch doen. iedere. keer. weer. Ben ik toch belangrijker voor je dan dat je zelf denkt?

Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb totaal geen idee waar je het over hebt, wat betreft wereld 37. Fris mijn geheugen anders even op, het zou kunnen dat je (zoals zo vaak) een totaal andere "waarheid" voor ogen hebt.

Jij komt je mengen in een discussie betreffende een stam waar ik in heb gespeeld. Er worden onwaarheden verkondigd, ook door jou, die ik met feiten ontkracht. Dat heeft niets met verantwoording te maken. Nogmaals, kom met feiten, anders laat ik je posts weer lekker links liggen, zoals ik zo vaak heb moeten doen. Het is, alweer, op totaal niks gebaseerd.
 
Reactiescore
1.367
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb totaal geen idee waar je het over hebt, wat betreft wereld 37. Fris mijn geheugen anders even op, het zou kunnen dat je (zoals zo vaak) een totaal andere "waarheid" voor ogen hebt.

Jij komt je mengen in een discussie betreffende een stam waar ik in heb gespeeld. Er worden onwaarheden verkondigd, ook door jou, die ik met feiten ontkracht. Dat heeft niets met verantwoording te maken. Nogmaals, kom met feiten, anders laat ik je posts weer lekker links liggen, zoals ik zo vaak heb moeten doen. Het is, alweer, op totaal niks gebaseerd.

Staat genoeg in om jou geheugen op te frissen: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-mental-autobiografie.190961/


Maar ja, inderdaad jij, ziet vaak een andere waarheid dan normale spelers, maar dat komt omdat jij vaak een bende AF bandieten hebt die anderen direct persoonlijk aanvallen waardoor er geen discussie word aangegaan. Eigenlijk zoals jij nu ook post, maar dan vaak nog een stapje erger.
Maar voel je vrij om mijn posts links te laten liggen, je hebt inmiddels het imago van kak alweer waar gemaakt.
 
Reactiescore
972
Staat genoeg in om jou geheugen op te frissen: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-mental-autobiografie.190961/


Maar ja, inderdaad jij, ziet vaak een andere waarheid dan normale spelers, maar dat komt omdat jij vaak een bende AF bandieten hebt die anderen direct persoonlijk aanvallen waardoor er geen discussie word aangegaan. Eigenlijk zoals jij nu ook post, maar dan vaak nog een stapje erger.
Maar voel je vrij om mijn posts links te laten liggen, je hebt inmiddels het imago van kak alweer waar gemaakt.

Haha, wat blijf je toch een heerlijk selectief ventje. Ik zie in geen enkele post iets belastends over mijn tijdelijke leiderschap in Cyan. In ieder geval geen vuil of oneerlijk spel. Blijf lekker in je eigen waan, ik weet in ieder geval dat ik een stuk serieuzer wordt genomen dan jij. Mooi dat je ook de helft van mijn post negeert, ik zal wel wéér gelijk hebben.
 
Reactiescore
1.367
Haha, wat blijf je toch een heerlijk selectief ventje. Ik zie in geen enkele post iets belastends over mijn tijdelijke leiderschap in Cyan. In ieder geval geen vuil of oneerlijk spel. Blijf lekker in je eigen waan, ik weet in ieder geval dat ik een stuk serieuzer wordt genomen dan jij. Mooi dat je ook de helft van mijn post negeert, ik zal wel wéér gelijk hebben.

Benoem ik jou leiderschap? Nee, inderdaad dat doe ik niet. Volgens mij ben jij nu precies aan het doen waar je mij van beticht.
Selectieve kijk, subjectieve waarheden en niet kunnen lezen. Maar zoals je eerder al over jezelf zei, je bent gewoon een gefrustreerd kereltje en daarom moet je steeds met beledigingen/persoonlijk aanvallen komen. Maar zo was je op W37 ook al... Of niet soms?

Iedereen waar ik bij in een stam gezeten heb weet dat ze wel wat aan me hebben. Maar als jij je zelf zo serieus neemt kun je denk ik beter op houden met jezelf belachelijk te maken.
 
Bovenaan