Stelling van de dag

Deleted User - 487957763

Guest
Ezziee ik bedoel alleen, wij zijn niet de enige die geprobeerd hebben wat vriendjes te maken :)
Ja snap je punt, maar ik vind een 10de lid rekruteren wel een wereld van verschil dan een samenwerking tussen 6 stammen :p

@k1sho voor jouw stelling, lekker rustig hier inderdaad zonder die Fries nu nog oppassen dat die geen snelweg gaat blokkeren uit protest.
 
Reactiescore
1.367
Ja snap je punt, maar ik vind een 10de lid rekruteren wel een wereld van verschil dan een samenwerking tussen 6 stammen :p

@k1sho voor jouw stelling, lekker rustig hier inderdaad zonder die Fries nu nog oppassen dat die geen snelweg gaat blokkeren uit protest.

Hij had een trekker moeten gebruiken, dan was die nu ook niet gebannen geweest
 
Reactiescore
581
Wat een kansloze discusie weer. Maar ik denk dat @Tidal doelt op het feit dat sommige Accounts zonder problemen honderden euro's aan pp er doorheen jagen...
FF checken hoor... er is een evenement gaande, halen we die PP abusers er zo tussenuit... wie het meest gespendeerd heeft staat het hoogste in de rankings:

Event beloning
#NaamFasen voltooidBeloning
1When Hope Is Over17
icon_currency.png
12.000
2Sequa Quare.11
icon_currency.png
10.000
3.Psychedelic Nurse10
icon_currency.png
8.000
 
Reactiescore
29
Die zal ook wel edels nodig hebben :engel: maar het is misschien nog vroeg om conclusies te trekken, ik wil nog wel zien wat het verdere verloop gaat geven ;)
 
Reactiescore
300
FF checken hoor... er is een evenement gaande, halen we die PP abusers er zo tussenuit... wie het meest gespendeerd heeft staat het hoogste in de rankings:

Event beloning
#NaamFasen voltooidBeloning
1When Hope Is Over17
icon_currency.png
12.000
2Sequa Quare.11
icon_currency.png
10.000
3.Psychedelic Nurse10
icon_currency.png
8.000

Weer een vrij kansloze post he, dacht dat we wel klaar waren met die discussie. Maar ey het lijstje waar jij bovenaan staat staat er niet bij natuurlijk.... En dit event duurt ook nog een poosje dus denk dat de ranking nog wel wat gaat veranderen.

En wellicht dat dit weer een event is waarbij je aan het einde pp koopt je de muntjes er gratis bij krijgt. Kunnen jullie ook weer even boosten he :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dat was ene miscommunicatie tussen mijn co en ik dat had nooit moeten gebeuren. Ik dacht dat het over inni ging en hij bedoelde szn. Heb dat ook gelijk laten afblazen toen die miscommunicatie duidelijk was.
Aha duidelijk :)
 
Reactiescore
69
Weer een vrij kansloze post he, dacht dat we wel klaar waren met die discussie. Maar ey het lijstje waar jij bovenaan staat staat er niet bij natuurlijk.... En dit event duurt ook nog een poosje dus denk dat de ranking nog wel wat gaat veranderen.

En wellicht dat dit weer een event is waarbij je aan het einde pp koopt je de muntjes er gratis bij krijgt. Kunnen jullie ook weer even boosten he :)


Het is sowieso dom om nu al pp te gebruiken, aan het begin van dit event. Heb je namelijk veel minder aan dan aan het einde van het event XP
 

Deleted User - 697374

Guest
Aha duidelijk :)
Anders had pielemuis er wss bij gezeten, want zo ver ik hoorde achteraf was alles rond. Is inni of pion wel de echte r2w stam op deze wereld terwijl szn accounts met strategische ligging bij de stam we recruit?
 
Reactiescore
967
Anders had pielemuis er wss bij gezeten, want zo ver ik hoorde achteraf was alles rond. Is inni of pion wel de echte r2w stam op deze wereld terwijl szn accounts met strategische ligging bij de stam we recruit?


Dit is echt verre van waar. Van wat ik heb meegekregen is het in de wapp groep gegooid, dat Piele interesse had in een join. Waarop al direct gezegd werd dat een join er niet inzat ivm het volledig vast leggen van meerdere accounts, wel werd gezegd dat het goede spelers zijn dus dat er misschien andere opties besproken kunnen worden. Maar nice try.
 

Deleted User - 697374

Guest
Dit is echt verre van waar. Van wat ik heb meegekregen is het in de wapp groep gegooid, dat Piele interesse had in een join. Waarop al direct gezegd werd dat een join er niet inzat ivm het volledig vast leggen van meerdere accounts, wel werd gezegd dat het goede spelers zijn dus dat er misschien andere opties besproken kunnen worden. Maar nice try.
Zoals ik zeg ik heb alleen maar van horen hoe ver de onderhandelingen waren. Daarnaast waren jullie al bezig met eventuele lijnen. Dus er werd zeker moeite gedaan. Maar nog steeds 2 accounts bij de vijand weg gerecruit.
 
Bovenaan