Stelling van de dag

Reactiescore
80
Het was dus toch duidelijk dat we aan het farmen waren? Nu volg ik je niet meer hoor.
Ja iedereen behalve interdictum account. Die bleef groeien en edelen. Hij internde daarna ook al snel de rest.
Volgens mij nog best lang hoog in de rankings gestaan.
 
Reactiescore
972
Ja iedereen behalve interdictum account. Die bleef groeien en edelen. Hij internde daarna ook al snel de rest.
Volgens mij nog best lang hoog in de rankings gestaan.

Je gist een hoop en weet een beetje. Er is één ding dat je echter zeker zou moeten weten: als het account Interdictum met een volledig team start, heb jij geen schijn van kans. En anders help ik wel even mee, om van die omhooggevallen typetjes als jij de mond te snoeren.
 
Reactiescore
470
Ja iedereen behalve interdictum account. Die bleef groeien en edelen. Hij internde daarna ook al snel de rest.
Volgens mij nog best lang hoog in de rankings gestaan.

Het account heeft 10 september rang 10 gestaan volgens TW stats, dat is dus tijdens de start geweest. Als ik dan zie dat de eerste overnamen pas 30 september is geweest ben ik er bijna zeker van dat er dus eerst PP is gefarmed, waarom anders pas zo laat de eerste dorpen overnemen ? Bij de eerste overnamens zitten wat interns die toen dus ook klaar waren met PP farmen. Dus daar heb je gelijk in. Voor zover ik het me kan herinneren is er toen een VB gebruikt en is het account op een leuk edel limiet gekomen. Hiermee zijn enkel wat BB dorpen en kleine spelers overgenomen, kort erna is het account inactief geworden.
 

DeletedUser81766

Guest
Ja iedereen behalve interdictum account. Die bleef groeien en edelen. Hij internde daarna ook al snel de rest.
Volgens mij nog best lang hoog in de rankings gestaan.

Stop gewoon als je niet meer weet hoe je moet reageren, je gaat van verwijten naar excuses naar je verwijten ontkrachten naar weer verwijten. Wat een route om te communiceren.
 
Reactiescore
376
Ik pest je het spijt me, Nicolas was een flop op w70, ligging klopt zoals de rest van je verhaal. Ik ben zga naast hem begonnen maar sta nu ook top 5. Dus het was zeker wel mogelijk geweest. Enkel door koppigheid en smerige tactieken is dit tot een eind gekomen.

Smerige tactieken? Gewoon keihard in het rond stabben heet dat. Jammer dat een co van Interdictum zo hard het account in een slecht daglicht heeft weten te zetten.
 

DeletedUser81766

Guest
Account is fictief, het draait vandaag de dag enkel om de speler. Een goede spelers komt al snel terecht bij elk goed team wat activiteit zoekt. Het is eerder jammer dat spelers zo veel waarde denken te hebben aan een wereld win op eigen account.
 
Reactiescore
1.468
Houd in de gaten dat het bespreken van reeds uitgevoerde bans niet is toegestaan. Bovenstaande posts ballen wel binnen de lijnen uiteraard.
 
Reactiescore
533
moet je nagaan wat een niveau je stammies hebben als er al meerdere een ban te pakken hebben ;)
On topic reageren is best moeilijk voor je he.
 
Reactiescore
533
Voor mij is het duidelijk dat dit inderdaad jammer is voor INNI
Het doel van propaganda is ofwel je eigen stam beter te laten voortonen ofwel een andere stam in slecht daglicht brengen.

Vermits Tidal vaak het tegendeel verwezenlijkt, namelijk zijn eigen stam in een slecht daglicht brengen lijkt me dit zeer nadelig voor de stam INNI.
 

DeletedUser79704

Guest
Stelling: figuren als tidal zorgen voor het verlies van een wereld binnen een stam.

ikzelf speel deze wereld niet maar volg wel overal het AF. Nu is het zo dat geen enkele stam alle accounts gedurende een hele wereld actief kan houden dus moet je plots noodgedwongen op zoek gaan naar spelers, vele mensen (zoals ik) gaan vooraleer ze een wereld bespelen toch eens op het AF gaan kijken hoe de wereld zich beetje gevorderd heeft en wat er zoals gebeurd is in het verleden, en als je dan figuren ziet als tidal krijg je dan ook minder zin/motivatie om in een stam ermee te gaan spelen.
 
Reactiescore
376
Tidal is een prima gast hoor. Maar ik snap dat als jullie blijven happen hij lekker blijft posten ;)
 
Bovenaan