Stelling van de Dag

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Nee dat was het "keizerdom der noobs" geweest
 

DeletedUser79458

Guest
Stelling:

Deze wereld (in tegenstelling tot vele andere werelden) zal uiteindelijk uitmonden tot een 3 strijd bestaande uit: Inf, Ima. en BONKEN in plaats van een 2 strijd.
 
Reactiescore
415
als er een strijd tussen die stammen ontstaat, dan mis je een heel groot gebied in he noorden van de wereld. Ik ben wel benieuwd wat je denkt dat daarmee gebeurt :p.
 
Reactiescore
246
als er een strijd tussen die stammen ontstaat, dan mis je een heel groot gebied in he noorden van de wereld. Ik ben wel benieuwd wat je denkt dat daarmee gebeurt :p.
Het bloed dood en de grotere spelers joinen 1 van de 3 gezegde stammen xp
 
Reactiescore
2.386
1 van de 3 stammen zal of weggespeeld worden door de twee anderen, of uiteenvallen en verdeeld worden onder de andere 2 stammen. Eindfase is een tweestrijd. Vanaf het moment dat 1 van de 3 stammen te groot wordt, zullen de andere 2 gaan samenwerken, zijnde in vorm van BG of van fusie.
Een eindstrijd van 3 lijkt me dus hoogst onwaarschijnlijk, zeker kijkende naar een benodigde dominantie van 65%.

Ik sluit daarnaast niet uit dat een eindstrijd van 3 stammen onmogelijk is. Huidige classic is hier een mooi voorbeeld van, waar een tribelock actief is en een dominantie van 30% vereist is voor minstens 30 dagen.
 
Reactiescore
1.367
Stelling:

Deze wereld (in tegenstelling tot vele andere werelden) zal uiteindelijk uitmonden tot een 3 strijd bestaande uit: Inf, Ima. en BONKEN in plaats van een 2 strijd.

Een tijdelijke 3 strijd kan wel, al word het uiteindelijk toch 2 strijd. Maar het feit dat die 3 stammen slechts in het zuiden van de wereld liggen en er in het noorden ook nog wel kwaliteit te vinden is lijkt me deze stelling niet logisch. Ik verwacht minimaal 1 sterke en wellicht 2 redelijke stammen in het noorden
 
Reactiescore
246
Een tijdelijke 3 strijd kan wel, al word het uiteindelijk toch 2 strijd. Maar het feit dat die 3 stammen slechts in het zuiden van de wereld liggen en er in het noorden ook nog wel kwaliteit te vinden is lijkt me deze stelling niet logisch. Ik verwacht minimaal 1 sterke en wellicht 2 redelijke stammen in het noorden
kan je dat ook beargumenteren welke stammen dat zijn? of heb je die kennis niet over de wereld?
 

DeletedUser79458

Guest
Een tijdelijke 3 strijd kan wel, al word het uiteindelijk toch 2 strijd. Maar het feit dat die 3 stammen slechts in het zuiden van de wereld liggen en er in het noorden ook nog wel kwaliteit te vinden is lijkt me deze stelling niet logisch. Ik verwacht minimaal 1 sterke en wellicht 2 redelijke stammen in het noorden

Res op zichzelf gaat het niet redden. Kwaliteit van Trains is niet goed genoeg om ze voor eeuwig af te stoppen maar dit zal wel de groei van de Res bespelers stagneren. Die gaan of Ima. of BONKEN joinen gok ik zo dus hou er wel zeker rekening mee gok alleen niet dat ze het zelf gaan redden.
 
Reactiescore
1.367
Res op zichzelf gaat het niet redden. Kwaliteit van Trains is niet goed genoeg om ze voor eeuwig af te stoppen maar dit zal wel de groei van de Res bespelers stagneren. Die gaan of Ima. of BONKEN joinen gok ik zo dus hou er wel zeker rekening mee gok alleen niet dat ze het zelf gaan redden.

Geen idee of ze iemand anders joinen, maar er kan in het noorden best een prima stam ontstaan

Dus je denkt dat huidige noordelijke stammen allemaal zouden vallen?

Lijkt me waarschijnlijk, zijn geen geweldige stammen maar wel een aantal prima spelers die in verschillende stammen zitten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
246
Geen idee of ze iemand anders joinen, maar er kan in het noorden best een prima stam ontstaan



Lijkt me waarschijnlijk, zijn geen geweldige stammen maar wel een aantal prima spelers die in verschillende stammen zitten


prima spelers miss wel maar prima leiders zitten die daar?
Of mensen die die rol op zich willen nemen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
prima spelers miss wel maar prima leiders zitten die daar?
Of mensen die die rol op zich willen nemen.

Prima leider is niet eens altijd nodig. Als ze een hechte stam met goede cohesie kunnen opzetten kunnen ze ook zonder af. Kwestie van alle neuzen de goede kant op.
 
Reactiescore
246
Prima leider is niet eens altijd nodig. Als ze een hechte stam met goede cohesie kunnen opzetten kunnen ze ook zonder af. Kwestie van alle neuzen de goede kant op.
Dat weet ik alhoewel dat dat ook niet altijd goed uitdraaide :p
Nu ja mogelijkheden genoeg ik weet het minst over noorden aangezien ik zuiders ben
 
Bovenaan