Je blijft aanhalen dat Kidnatio en Kevinknip gelijk zouden zijn. In dit geval zal ik hypothetisch de situatie dan even voorleggen en aangeven waarom jij dan in dit geval hypocriet bent;
Ahh ja dan is alles vergeven en vergeten natuurlijk.. my bad. Lul toch niet zo slap man, jullie hebben er ziek voordeel uitgetroken en die cf van emm is daaruit tot stand gekomen. Als dat niet hypocriet is of geen fout is heb je geen enkel recht van oordelen over kidnatio. Ik had beter van je verwacht..
Wij hebben actie ondernomen (niet zelf. maar goed), Kevinknip is geen MB meer van Murus. Dat er voordeel uitgehaald is, is dan zeker waar. Aan de andere kant hebben we echter meneer Kidnatio, hier is ook immens voordeel uitgehaald, hier is meerdere malen een discussie over geweest, hier blijft Red met allemaal argumenten die van geen kant kloppen dit verdedigen.
Vervolgens komt Red janken op het AF, dat wij een CF situatie moeten oplossen tussen Adios en Koets, ik wil dan ten eerste even vragen, waar bemoeien jullie je mee? Dit is tussen Adios en Koets, de reden dat er geen oplossing is, is omdat er blijkbaar geen bewijs (meer) is. Dat verandert echter niet het feit dat twee van de spelers van NUA van NUA af zijn gegaan, wisten van deze MB, en degene die doorspeelde heeft aangegeven dat deze speler dus geedeld mocht worden. Meer bewijs is niet nodig, gezien het feit dat ik zelf op NUA gespeeld heb. Dat de 1k pms tussen NUA en Harry dan op magische wijze zijn verdwenen kan ik niets aan doen. Een outsider hoeft zich hier dus ook totaal niet mee te bemoeien gezien het feit dat het gaat over kennis die enkel binnen team NUA bekend was, en dus enkel NUA over zou kunnen oordelen. Vandaar trek ik mij niets aan van de algemene mening en blijf ik bij het feit dat ik de pms tussen Harry en NUA wil zien voordat ik actie onderneem, gezien het feit dat ik 100% zeker ben dat Harry een MB van NUA was.
Daarbovenop durft jij (Macnate) te beweren dat ik hypocriet ben, prima mij maakt het niet uit wat je over me zegt. Maar nu even de situatie (op chronologische volgorde) schetsen;
*
Red rekruteert een MB in het cluster van een Adios speler, halen hier immens voordeel uit en lullen het via allemaal rare manieren goed. Een van de leiders geeft toe dat deze MB eigenlijk niet kan en gewoon niet netjes is, maar weigert hier iets aan te doen. De afspraak tussen Red en Adios is, "op geen enkele manier CFen", hier wordt geCFd via rekruut (iets wat niet specifiek beschreven staat, MAAR) wel degelijk CFen dus.
*Adios heeft pogingen gedaan hierover te discussiëren zonder successen aangezien Red niets wilde toegeven, cava.
*
Adios rekruteert een MB in het cluster van Koets, profiteert,(praten het goed aan de hand van informatie die binnen team NUA bekend was).
*
Red (macnate) beweert dat Adios hypocriet is gezien het feit dat ze Kidnatio een probleem vinden maar nu Kevinknip niet oplossen.
Nou sorry hoor, maar wie is hier dan de hypocriet? Wij hebben talloze discussies gevoerd omtrent Kidnatio, hier wilde Red niets meedoen, dan kun je ons hier nu niet verwijten dat er geen actie ondernomen wordt gezien jullie die partij zijn die dit blijkbaar geoorloofd vinden? Elke post waarin Red dus aanhaalt dat de CFs van Kevinknip opgelost moeten worden zijn hypocriet, aangezien zij zelf nooit iets hebben gedaan en hebben willen doen aan de situatie Kidnatio.
Ik vind het hypocriet dat jullie nu nog oordelen over kidnatio terwijl jullie dezelfde actie hebben gebruikt (die nogsteeds niet wordt toegegeven) maar er zelf groot en dan ook echt groot voordeel uit proberen te halen tov koets. Als jij dat niet hypocriet vind wil ik graag wel is uitleg zien hierover.
Zie stuk hierboven, als jullie ook maar iets willen zeggen over Kevinknip los dan eerst Kidnatio even op? Je geeft zelf niet echt het goede voorbeeld om hierover mee te praten. Hypocriet?
Jullie zeggen dat omdat harry mb is van nua geen fout hebben gemaakt op basis van jou woord want bewijs heb je niet
Bewijs heb ik niet nodig aangezien ik zelf op NUA gespeeld heb, ik weet dat het een MB was en daarom wil ik ook bewijs vanuit Koets zien dat dit niet het geval was. Hierbij neem ik enkel genoegen met de pms die ik gelezen heb in de tijd dat ik op NUA speelde aangezien ik weet wat daarin stond. Dat deze PMs zijn verdwenen is niet mijn schuld. Maar ik ben ook niet degene die hier moet bewijzen dat ik de regels heb gebroken. Koets wil dorpen terug, dan mogen zij ook aantonen dat wij schuld hebben door te bewijzen dat Harry geen MB was.