Stelling van de dag!

Reactiescore
853
Heb nog niet echt harde bewijzen uit het Adios kamp gezien dus vind ik moeilijk om te oordelen en ga ik dus ook niet doen. Als Harry inderdaad een MB van NUA is wat ik zweer betwijfel omdat jullie nooit zn noob MB zouden nemen zou dat inderdaad ook een slechte zaak zijn.

Maar dat Kevinknip alweer CF’t vind ik inderdaad een flinkt dieptepunt van Adios en had zeker meer van jullie verwacht.
Meermaals om de pms met Harry gevraagd, dat iemand die gestopt is op NUA bevestigd dat het een MB was, zonder dat hij wist waar het over ging zou ik toch zeker zwaarder meenemen in een overweging dan wat twee spelers beweren die er zelf voordeel uit halen. Teven zou Red kamp moeten weten hoe snel Adios altijd CFs heeft opgelost en dan toch eens achter de oren moeten krabben waarom dat in dit geval niet gebeurd. Lijkt me vrij duidelijk.
 
Reactiescore
1.542
Waarom wordt heel Adios over één kam geschoren?
Zoals DBA zegt weten wij ook niks van deze actie(s) af en het komt ook zeker niet vanuit een stambesluit.

EDIT: Heb even nagevraagd aan de desbetreffende speler wat er speelt. Onderstaand zijn uitleg.

2eoaan4.png


Tiranu
Luc
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Meermaals om de pms met Harry gevraagd, dat iemand die gestopt is op NUA bevestigd dat het een MB was, zonder dat hij wist waar het over ging zou ik toch zeker zwaarder meenemen in een overweging dan wat twee spelers beweren die er zelf voordeel uit halen. Teven zou Red kamp moeten weten hoe snel Adios altijd CFs heeft opgelost en dan toch eens achter de oren moeten krabben waarom dat in dit geval niet gebeurd. Lijkt me vrij duidelijk.

Wel dezelfde speler die zij dat het geen MB was dus voor mij is het nog een beetje vaag. En op een paar uitzonderingen daar gelaten is je laatste punt zeker correct.
 

DeletedUser76269

Guest
Waarom wordt heel Adios over één kam geschoren?
Zoals DBA zegt weten wij ook niks van deze actie(s) af en het komt ook zeker niet vanuit een stambesluit.

EDIT: Heb even nagevraagd aan de desbetreffende speler wat er speelt. Onderstaand zijn uitleg.

2eoaan4.png


Tiranu
Luc

Dus als ik een Cf maak bij bijv punkere. Jullie gaan klagen en naar de leiding, joa doet er niks aan dan vind jij alleen dat tad aansprakelijk is terwijl heel de stam er niks mee doet?

Volgens mij is het team spel waarbij als 1 iemand de fout maakt en hij het niet oplost, vervolgens er niks aan gedaan word door leiding ect. Is naar mijn mening heel de stam aansprakelijk. Dus jullie hebben er niet direct mee te maken maar indirect wel naar mijn menimg.

Het is lullig dat er terug geCFt word maar bij sommige mensen is het nu actie=reactie en daar hebben jullie nu mee te maken. Jullie zijn echt niet schuldig aan de Cf van EMM maar wel allemaal even schuldig aan het feit dat er niks gedaan word.

En Jeremy, we moeten dus jou woord geloven dat die speler huer niks vanaf wist voor hij antwoord gaf? Die sceen geeft voor mij geen toevoeging. Dit kan afgesprokeb zijn ect. Nu vind ik wel dat nua best mee mag werken aan pm's delen.. Anders komt er nooit een eind aan dit gezeik en ik denk dat zowel adios, koets en red het ook wel een keer ergens anders over wikt hebben als deze CF's
 
Reactiescore
310
Waarom wordt heel Adios over één kam geschoren?
Zoals DBA zegt weten wij ook niks van deze actie(s) af en het komt ook zeker niet vanuit een stambesluit.

EDIT: Heb even nagevraagd aan de desbetreffende speler wat er speelt. Onderstaand zijn uitleg.

2eoaan4.png


Tiranu
Luc


Dit doet het vermoeden alleen maar verhogen dat het account onder VV ligt en er bewijs gewoon wordt vervalst en gesimuleerd alsof het er ooit is geweest in het voordeel van Adios. Kennelijk kent de speler zijn eigen verleden dus niet:

2cwsawo.png


Te zien hier is de spelersakte van kevin, waarin duidelijk te zien is dat wij als NUA nog nooit een dorp van hem hebben gepakt, dit heeft enkel murus gedaan, juist de persoon met wie die nu samenwerkt. Echter geeft hij aan de mensen die dorpen afhandig hebben gemaakt terug te willen pakken, heel dubieus.

Hij zegt dat toen die maar 1 dorp had hij begon met dorpen over te nemen van KOETS, echter was het murus en niet KOETS die hem dorpen afhandig maakte, hierbij komt kijken voordat hij ons aanviel hij eerst nog eens een clusterfuckje of 30 pakte:

f5asna.png


Zorgwekkend dat de speler met zijn verhaal zijn eigen geschiedenis niet eens kent. Hierboven op komt eens dat mensen niet kunnen lezen, of harry nu MB is of niet maakt niet uit, dat had het wel gedaan als hij dorpen had gepakt, maar dit is niet zo.

Adios praat lekker over de regelovertreding heen daar waar enkel hun schuld hebben, en dat brengt mij bij een punt dat meermaals hier aangehaald is, en dat is dat jullie slechte, lage, vieze stabbende Tribalwars spelers zijn die geen enkele vorm van fairplay of gezag hebben om regels en beleid af te dwingen wat laat zien dat jullie geen ruggegraat hebben en incapabel zijn om te bestaan als stam, iets wat ook in de statistieken nu terug komt :D

Blijf er maar overheen lullen, blijf alles er maar bij betrekken en andere dingen de schuld geven, uiteindelijk zijn jullie toch verdwenen en gaan jullie op deze manier herinnert worden, daar zorg ik persoonlijk met Ruben wel voor.

dus nu, hop, hop ,hop, stabbers in galop!
 
Reactiescore
1.367
Meermaals om de pms met Harry gevraagd, dat iemand die gestopt is op NUA bevestigd dat het een MB was, zonder dat hij wist waar het over ging zou ik toch zeker zwaarder meenemen in een overweging dan wat twee spelers beweren die er zelf voordeel uit halen. Teven zou Red kamp moeten weten hoe snel Adios altijd CFs heeft opgelost en dan toch eens achter de oren moeten krabben waarom dat in dit geval niet gebeurd. Lijkt me vrij duidelijk.

Ik zou het zwaarder meerekenen dat 2 vrij eerlijke spelers zeggen dat hij geen MB dan het woord van jou. Iemand die er zelf nog meer voordeel uit halen en niet in gaat op de andere CF's van adios :)

Dus als ik een Cf maak bij bijv punkere. Jullie gaan klagen en naar de leiding, joa doet er niks aan dan vind jij alleen dat tad aansprakelijk is terwijl heel de stam er niks mee doet?

Volgens mij is het team spel waarbij als 1 iemand de fout maakt en hij het niet oplost, vervolgens er niks aan gedaan word door leiding ect. Is naar mijn mening heel de stam aansprakelijk. Dus jullie hebben er niet direct mee te maken maar indirect wel naar mijn menimg.

Het is lullig dat er terug geCFt word maar bij sommige mensen is het nu actie=reactie en daar hebben jullie nu mee te maken. Jullie zijn echt niet schuldig aan de Cf van EMM maar wel allemaal even schuldig aan het feit dat er niks gedaan word.

En Jeremy, we moeten dus jou woord geloven dat die speler huer niks vanaf wist voor hij antwoord gaf? Die sceen geeft voor mij geen toevoeging. Dit kan afgesprokeb zijn ect. Nu vind ik wel dat nua best mee mag werken aan pm's delen.. Anders komt er nooit een eind aan dit gezeik en ik denk dat zowel adios, koets en red het ook wel een keer ergens anders over wikt hebben als deze CF's

Pm's delen is lastig als die er niet zijn :p
 
Reactiescore
853
Ik zou het zwaarder meerekenen dat 2 vrij eerlijke spelers zeggen dat hij geen MB dan het woord van jou. Iemand die er zelf nog meer voordeel uit halen en niet in gaat op de andere CF's van adios
Twee vrij eerlijke spelers? Heb je het hier over dezelfde Mikey als ik? Degeen die beweerde niets te weten van een nieuwe stam, maar wel in die whatsapp zat? Dat terzijde heeft Adios CFs altijd keurig opgelost, dat jij anders beweert is lachwekkend.

Als de PMs er niet meer zijn zal dat vast een reden hebben gezien er ruim 1000 pms uitgewisseld zijn tussen NUA en Harry. Maarja als ik zou liegen over een MB om er voordeel uit te halen, zou ik ook het bewijs vernietigen m.b.t. een MB.

Is ronduit lachwekkend dat mensen hier Adios op durven aankijken. Het zijn twee co's die beweren dat er sprake was van een MB (waarvan één niet meer speelt en hier dus op geen enkele manier profijt uit haalt). Dat dit dan zo in twijfel getrokken wordt en dat NUA op hun woord geloofd wordt zonder deze claim te ontkrachten is gewoon idioot. Er waren PMs waarin bewijs stond dat Harry een mb was, die zijn echt niet zomaar weg.
 
Reactiescore
1.367
Twee vrij eerlijke spelers? Heb je het hier over dezelfde Mikey als ik? Degeen die beweerde niets te weten van een nieuwe stam, maar wel in die whatsapp zat? Dat terzijde heeft Adios CFs altijd keurig opgelost, dat jij anders beweert is lachwekkend.

Ach, jij beweerde hetzelfde en sprak nog leuk met me over Adios joinen/spelers halen terwijl je bezig was met je plannetje.
Bij red heeft adios dit keurig opgelost, bij koets nooit en ik kan het weten met 20 dorpjes van adios slaafjes in mijn cluster ;)
En zeker met louisiana die in de rim van koets nu barbs pakt.

Als de PMs er niet meer zijn zal dat vast een reden hebben gezien er ruim 1000 pms uitgewisseld zijn tussen NUA en Harry. Maarja als ik zou liegen over een MB om er voordeel uit te halen, zou ik ook het bewijs vernietigen m.b.t. een MB.

Jullie woord tegen dat van NUA. Jij en NUA hebben er beide voordeel bij om er over te liegen.

Is ronduit lachwekkend dat mensen hier Adios op durven aankijken. Het zijn twee co's die beweren dat er sprake was van een MB (waarvan één niet meer speelt en hier dus op geen enkele manier profijt uit haalt). Dat dit dan zo in twijfel getrokken wordt en dat NUA op hun woord geloofd wordt zonder deze claim te ontkrachten is gewoon idioot. Er waren PMs waarin bewijs stond dat Harry een mb was, die zijn echt niet zomaar weg.

Als ik me niet vergis heeft nicky een hekel aan mickey, dus die heeft er zeker profijt van om te liegen. Net als dat jij ook profijt hebt om er over te liegen.
 
Reactiescore
310
Ach, jij beweerde hetzelfde en sprak nog leuk met me over Adios joinen/spelers halen terwijl je bezig was met je plannetje.
Bij red heeft adios dit keurig opgelost, bij koets nooit en ik kan het weten met 20 dorpjes van adios slaafjes in mijn cluster ;)
En zeker met louisiana die in de rim van koets nu barbs pakt.



Jullie woord tegen dat van NUA. Jij en NUA hebben er beide voordeel bij om er over te liegen.



Als ik me niet vergis heeft nicky een hekel aan mickey, dus die heeft er zeker profijt van om te liegen. Net als dat jij ook profijt hebt om er over te liegen.

waarom zouden wij liegen als het toch niets uitmaakt of hij het al dan niet is, maar hier:
256z61c.jpg


Weet ook niet echt wat het is of wel?

Toen we vroegen (in dit geval ruben) gaf hij aan dat hij hem niet aLS DU/MB wilde
 

DeletedUser76269

Guest
waarom zouden wij liegen als het toch niets uitmaakt of hij het al dan niet is, maar hier:
256z61c.jpg


Weet ook niet echt wat het is of wel?

Toen we vroegen (in dit geval ruben) gaf hij aan dat hij hem niet aLS DU/MB wilde

Kijk deze screen heb ik ook eerder gezien, min dat je niet kan zien welke dag het is (ik tenminste) is dit al meer bewijs dat harry geen mb is als wat jij allemaal beweerd. Naast het feit dat jij beweerd dat niky (dacht ik) zegt dat harry wel mb zou zijn, staat in deze screen duidelijk dat hij zegt van niet. Hoe wil je beweren dat hij meer te vertrouwen is als de spelers van nua als hij 2 verschillende antwoorden heeft?

Daarnaast mocht kevin nog geen mb zijn en hij is later mb geworden midden in het cluster van koets kunnen jullie ook meteen ophouden met zeiken over kidnatio. Dat verhaal ken ik niet helemaal maar heb het adios meerdere keren zien mentionen. Dus volgens mij heb je in welke versie ook waar is geen recht om daarover te oordelen.

Nu wil ik niet weer het gezeik over kidnatio ophalen, dat lees ik vanacht zelf wel terug maar anyways zou het erg hypocriet zijn als kevin mb werd na de cf's ;). Dus hoe je het ook wil bekijken is er een fout gemaakt volgens mij?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dat terzijde heeft Adios CFs altijd keurig opgelost, dat jij anders beweert is lachwekkend.

Adios heeft nooit de situatie rondom Featherlight correct afgehandeld;). En werd zelfs weggewuifd door de leiding van Adios destijds.
 

DeletedUser79150

Guest
Hey ik zie dat ik aardig wat besproken op het forum. Ik sta niet onder vv van iemand maar speel gewoon zelf. Dat ik mijn geschiedenis niet ken klopt ook niet omdat ik op een ander account speelde (taitais) die overgenomen was door murus en nua van koets vandaar mijn comment. Na een paar weken had ik weer zin om te spelen op kevinknip want die had nog 1 dorp en toen heb ik wat bb dorpjes gepakt om mijn oude stam adten te deffen. Toen begon ik met nua aanvallen omdat die naast mijn enige goede dorp lag (had murus ook aangevallen maar alleen gescout voor info). Toen ik wel lekker ging kwam ik in contact met murus om miss wat samen aan te vallen enz. Ik speel nu gewoon solo verder en edel dorpen omdat ik dat leuk vind en ja dat is toevallig in het cluster van een grote speler maar daar lig ik nu eenmaal. Ik speel ook niet meer voor adios dus misschien moet ik maar uit die stam gaan om die verwarring te voorkomen?

Goed verhaal lekker kort!

(ik zit nu voor het eerst op het forum n.a.v. een bericht dat ik van tiranu kreeg over ophef die er was en ik even wil zorgen dat er geen onwaarheden worden verkondigd :p)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
De oplossing lijkt er toch niet te komen. Beide partijen gaan niets toegeven, als 1 vd 2 partijen dat zou doen zetten ze zichzelf ook best enorm voor schut en dat willen ze natuurlijk niet.

Adios heeft wel nog twee CF kwesties open staan bij Koets, die horen ze uiteraard af te handelen dus ik hoop voor ze dat het zsm gedaan wordt.
En dat er geen kinderachtige streken worden uitgehaald, we hoeven het niveau van de wereld niet nog verder te verlagen.

Adios heeft nooit de situatie rondom Featherlight correct afgehandeld;). En werd zelfs weggewuifd door de leiding van Adios destijds.

Nuja.. Er waren toen enkel regels wat wel en niet mocht, de consequenties waren toen nog niet vastgesteld. Feather had heel bewust een CF gepakt en een extra compensatie werd niet gegeven. Het hoefde ook niet volgens de regels, maar het was natuurlijk wel netjes geweest.

Uiteindelijk had RBC me ook wat moois beloofd maar hebben ze nooit nagekomen wat natuurlijk jammer is.
 
Reactiescore
310
Twee vrij eerlijke spelers? Heb je het hier over dezelfde Mikey als ik? Degeen die beweerde niets te weten van een nieuwe stam, maar wel in die whatsapp zat? Dat terzijde heeft Adios CFs altijd keurig opgelost, dat jij anders beweert is lachwekkend.

Als de PMs er niet meer zijn zal dat vast een reden hebben gezien er ruim 1000 pms uitgewisseld zijn tussen NUA en Harry. Maarja als ik zou liegen over een MB om er voordeel uit te halen, zou ik ook het bewijs vernietigen m.b.t. een MB.

Is ronduit lachwekkend dat mensen hier Adios op durven aankijken. Het zijn twee co's die beweren dat er sprake was van een MB (waarvan één niet meer speelt en hier dus op geen enkele manier profijt uit haalt). Dat dit dan zo in twijfel getrokken wordt en dat NUA op hun woord geloofd wordt zonder deze claim te ontkrachten is gewoon idioot. Er waren PMs waarin bewijs stond dat Harry een mb was, die zijn echt niet zomaar weg.

Ga je nog is een keer stoppen met jouzelf nog meer te diskwalificeren? qua spelen en skills hebben we het al gezien, maar ook nog is opnemen voor je stam waar je beperkte kennis over hebt man man man.

Eroverheen lullen is leuk, het feit dat er overtredingen zijn gemaakt in welk scenario dan ook dat hier geschetst is vanuit de kant van adios is niet uit te sluiten. Je doet er niks aan omdat jij niet de lakens uitdeelt binnen adios of mensen gewoon schijt aan je hebben, ik snap wel dat jij op mensen in adios flammed en andersom :p

Eerlijk spelen is alles binnen de grenzen van TW en het nakomen van afspraken voor mij, dat jij een nieuwe stam wilt maken en leden wilt stabben zoals je eigen Real life mate rise against aka danny, shake, saphira etc is jou probleem. We zien trouwens hoe dat heeft uitgepakt :p ik wist zeker van de plannen net als bijna elk betrokken lid, ik was het er enkel niet mee eens, ik doe niet aan naaien en stabben danku.

Hey ik zie dat ik aardig wat besproken op het forum. Ik sta niet onder vv van iemand maar speel gewoon zelf. Dat ik mijn geschiedenis niet ken klopt ook niet omdat ik op een ander account speelde (taitais) die overgenomen was door murus en nua van koets vandaar mijn comment. Na een paar weken had ik weer zin om te spelen op kevinknip want die had nog 1 dorp en toen heb ik wat bb dorpjes gepakt om mijn oude stam adten te deffen. Toen begon ik met nua aanvallen omdat die naast mijn enige goede dorp lag (had murus ook aangevallen maar alleen gescout voor info). Toen ik wel lekker ging kwam ik in contact met murus om miss wat samen aan te vallen enz. Ik speel nu gewoon solo verder en edel dorpen omdat ik dat leuk vind en ja dat is toevallig in het cluster van een grote speler maar daar lig ik nu eenmaal. Ik speel ook niet meer voor adios dus misschien moet ik maar uit die stam gaan om die verwarring te voorkomen?

Goed verhaal lekker kort!

(ik zit nu voor het eerst op het forum n.a.v. een bericht dat ik van tiranu kreeg over ophef die er was en ik even wil zorgen dat er geen onwaarheden worden verkondigd :p)

Wie liegt er nu dan? jij die zegt solo te spelen of murus die zegt dat je wel MB bent?
Als je in het verleden met hem samenwerkte zijn al die dorpen toch in overtreding met de regels? dus dien je ze af te staan, wat je nu doet staat los van wat heeft plaatsgevonden, verder ben je dus niet de originele speler van kevinknip maar een weg gespeeld persoon uit adten die in dienst speelt voor adios, interessant om te weten.

Plus dat murus jullie dus benaderd heeft om mee aan te vallen zegt genoeg over hun, stabbers, clusterfuckers en runners :D

Adios be like v2.0 , hop hop hop stabbers in galop
 

DeletedUser79150

Guest
Ik ben de enige echt kevin knip himself ;). Dit is mijn eigen account waar een vriend van mij tijdelijk (max. 3 weken) op gespeeld heeft toen ik zelf een mislukte fusie in ging (dat account werd overgenomen). Ik heb even actief samengewerkt met murus ja toen ik allang in jouw cluster lag. Ik val nua nu toch ook al een tijdje niet meer aan of lastig dus er is niet echt een probleem volgens mij.
 
Reactiescore
310
alle dorpen die je van mij overgenomen hebt plus die je hebt afgestaan aan murus gedurende jullie samenwerking en gezamelijke aanvallen zijn een probleem op de regels,

goed dat je normaal communiceert, je hebt een fantastische kans om dit zelf op te lossen kevin voor adios :D
 
Reactiescore
853
Adios heeft wel nog twee CF kwesties open staan bij Koets, die horen ze uiteraard af te handelen dus ik hoop voor ze dat het zsm gedaan wordt.
Voordat Red Adios wilt vertellen wat te doen hebben zij zelf na weet ik hoeveel maanden nog steeds Kidnatio niet opgelost. Zou graag zien dat jij je daar eens mee bezig gaat houden i.p.v. constant te focussen op wat Adios moet doen.

Eroverheen lullen is leuk, het feit dat er overtredingen zijn gemaakt in welk scenario dan ook dat hier geschetst is vanuit de kant van adios is niet uit te sluiten. Je doet er niks aan omdat jij niet de lakens uitdeelt binnen adios of mensen gewoon schijt aan je hebben
De enige fout die Adios in dit geval gemaakt heeft is het niet opnemen van Kevinknip in de MB stam, elk andere verwijt richting Adios is onzin, gezien het feit dat er blijkbaar pms verdwenen zijn om te bewijzen dat Harry wel of geen MB is. Aangezien ik zeker van mijn zaak ben dat het een MB is ga ik dus zeker geen dorpen laten afstaan. Dit heeft niets te maken met het feit dat ik niets te zeggen heb of dat mensen schijt aan mij hebben (kan je namelijk verzekeren dat dit onzin is), maar het principe dat ik zeker niets ga toegeven tegenover een partij die mij niet kan overtuigen dat ik fout zit (aangezien dit niet zo is). Mocht Harry daadwerkelijk geen MB zijn wens ik je veel plezier dit te bewijzen, in dat geval zal ik je namelijk steunen en de dorpen alsnog laten afstaan.

ik snap wel dat jij op mensen in adios flammed en andersom
Ik heb enkel de runners/afkers "geflamed", wat ik in elke stam zou doen. Verder is er niemand in Adios (die nu nog speelt), die iets tegen mij heeft aangezien ik een zeer gezellig persoon ben (al zeg ik het zelf :D )

alle dorpen die je van mij overgenomen hebt plus die je hebt afgestaan aan murus gedurende jullie samenwerking en gezamelijke aanvallen zijn een probleem op de regels,

goed dat je normaal communiceert, je hebt een fantastische kans om dit zelf op te lossen kevin voor adios
Blablabla, geen dorpen afstaan Kevin, laat deze jongen maar lekker huilen.
 

DeletedUser76269

Guest
Voordat Red Adios wilt vertellen wat te doen hebben zij zelf na weet ik hoeveel maanden nog steeds Kidnatio niet opgelost. Zou graag zien dat jij je daar eens mee bezig gaat houden i.p.v. constant te focussen op wat Adios moet doen.

Beetje hypocriet vind je niet? ;) Voor het geval dat je eroverheen hebt gelezen lees mn vorige post maar ;)
 

DeletedUser78491

Guest
1. Kidnatio hoeft niet opgelost te worden, het is namelijk niet tegen de regels tussen Adios en Koets. Dus hou daar ook maar weer over op.
2. De bewijslast van dat Harry wél een mb is ligt bij Adios en niet bij Koets jeremy, dat weet je zelf ook. Je kan blijkbaar niet bewijzen dat harry een mb is, dus dan zijn er wel degelijk afspraken niet nagekomen. Tenzij die afspraken nergens voor staan?
 
Reactiescore
853
Beetje hypocriet vind je n

Kidnatio hoeft niet opgelost te worden, het is namelijk niet tegen de regels tussen Adios en Koets. Dus hou daar ook maar weer over op.
Hypocriet is Red die Adios wel even wil vertellen wat ze moeten doen terwijl ze zelf hun zaakjes ook niet opgelost hebben. Ga hier geen verdere discussie over voeren gezien het een wellus-nietus-spelletje zal worden en heb wel betere dingen te doen dan dat.

1. Kidnatio hoeft niet opgelost te worden, het is namelijk niet tegen de regels tussen Adios en Koets. Dus hou daar ook maar weer over op.
2. De bewijslast van dat Harry wél een mb is ligt bij Adios en niet bij Koets jeremy, dat weet je zelf ook. Je kan blijkbaar niet bewijzen dat harry een mb is, dus dan zijn er wel degelijk afspraken niet nagekomen. Tenzij die afspraken nergens voor staan?
1. Kidnatio moet zeker wel opgelost worden, het is niet direct tegen de regels gezien het niet expliciet vermeld staat, echter staat er in de regels dat CFen op welke manier dan ook niet toegestaan is. Dus ook CFen door rekruteren niet. Zelfs je leider Joachim vond het niet netjes en keurt het af, dat je dan nog durft te beweren dat er geen probleem is vind ik komisch. Helemaal je dan zelf als stam-zijnde Adios komt verwijten zich niet aan de regels te houden.

2. Ik heb niets te bewijzen, Harry was een MB dit was bij NUA bekend. Dat de pms die dit bewijzen verdwenen zijn en het feit dat ik niet op NUA kan loggen is niet mijn schuld. Het ziet er voor de buitenwereld zeker sketchy uit, echter zal NUA ons moeten overtuigen dat Harry geen MB was voor er actie ondernomen zal worden, gezien wij er 100% zeker van zijn dat NUA de situatie bedonderd om er voordeel uit te halen.

Dat je ook maar durft te beweren dat Adios regels aan z'n laars lapt kan ik al niet serieus nemen. Adios heeft bij Red namelijk altijd gehandeld naar de regels, dit zou hier niets andere zijn mochten de regels overtreden zijn.
 
Bovenaan