Stelling van de dag!

DeletedUser78825

Guest
, volgens mij solliciteer jij naar likes maar sorry als je even goed leest dit topic zie je een poosje geleden iets over cf’s waar wij niks mee te maken hadden en ja dingen waren niet netjes, daar werd massaal over gediscussieerd en geoordeeld maar zodra dit bij ons gebeurd een “buitenstander” dan opeens zoek ik zogenaamde attention??

Als ik het voor de likes deed, had ik er wel een spotprent van gemaakt.
Het gaat er mij over dat - omdat er geen reactie komt - je meteen een kinderachtige post maakt.
 

DeletedUser79415

Guest
Als ik het voor de likes deed, had ik er wel een spotprent van gemaakt.
Het gaat er mij over dat - omdat er geen reactie komt - je meteen een kinderachtige post maakt.

Oké ja misschien was het wat opvliegend gedrag, excuses dan daarvoor. Het ging er mij enkel om dat het voor mijn gevoel niet interessant genoeg is wanneer het een adios lid overkomt.

Gr
 
Reactiescore
310
Beste dude,

Het boeit niemand, adios lapt regels aan zijn laars en de leden ervaren daar de consequenties van, geheel adios zal het voelen, als er nog mensen overblijven tenminste,
Vanaf heden pakken wij elke clusterfuck die wij willen, en elke vv om jullie tegenslag te bieden, als je dit gezeik niet wilt heb je de kans adios te verlaten en je te bekeren tegen het wanbeleid, ook leden hebben daarin hun verantwoordelijkheid.

verder ben je gewoon een gefrustreerd mannetje, en heb me doodgelachen toen ruben zei pak maar, zonder mijn toestemming, tuurlijk zet ik hem dan vol.

volgende keer beter!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ga er dan inhoudelijk op in?

Inge jij weet ook dat dit niet waar is mag ik hopen toch? Of ben je het er mee eens dat alleen Adios problemen worden aangekaart en uitgelicht. Kan me namelijk uit eigen ervaring genoeg Red discussies ook herinneren dus sorry als iemand zo iets plaatst valt dat niet erg serieus te nemen.
 
Reactiescore
3.457
Inge jij weet ook dat dit niet waar is mag ik hopen toch? Of ben je het er mee eens dat alleen Adios problemen worden aangekaart en uitgelicht. Kan me namelijk uit eigen ervaring genoeg Red discussies ook herinneren dus sorry als iemand zo iets plaatst valt dat niet erg serieus te nemen.
Wat is dit voor banale opmerking?:p
Alles wat onder een cf valt moet serieus genomen worden?
Jullie lopen te schreeuwen dat adios een schop onder hun reet nodig heeft zodat de wereld niet saai wordt,maar aan de andere kant demotiveren jullie de boel door zo passief te reageren?

Geloofwaardigheid raakt er behoorlijk af zo.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat is dit voor banale opmerking?:p
Alles wat onder een cf valt moet serieus genomen worden?
Jullie lopen te schreeuwen dat adios een schop onder hun reet nodig heeft zodat de wereld niet saai wordt,maar aan de andere kant demotiveren jullie de boel door zo passief te reageren?

Geloofwaardigheid raakt er behoorlijk af zo.

Joachim en Patrick hebben zich al uitgelaten over de situatie van Murus (neem hun ff als voorbeeld omdat zij de 2 grootste posters van het Red-kamp zijn)? En aangezien beide heren het misschien druk hebben deze avond konden zij nog niet een uitgebreide post maken?

Adios heeft toch ook schop onder hun reet nodig of is dat niet zo? Jij liep laatst ook al te verkondigen dat de wereld al zogenaamd voorbij was.

Je reageert overigens helemaal niet inhoudelijk op mijn post waar ik alleen maar aanduidde dat het niet waar was dat alleen maar “anti Adios” praktijken aan het licht komen op het AF. Je gaat echt compleet off topic hier.
 
Reactiescore
3.457
dus sorry als iemand zo iets plaatst valt dat niet erg serieus te nemen.

Je gaat echt compleet off topic hier.

Totaal niet,geloof dat jij het niet allemaal op een rijtje hebt! ik ga in op je opmerking dat het geplaatste stukje niet serieus is te nemen,ik ga niet off topic oid?Ik denk dat het bedtijd is voor jou.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Totaal niet,geloof dat jij het niet allemaal op een rijtje hebt! Ik denk dat het bedtijd is voor jou.

Je verwijt mij van niet inhoudelijk op iemands bericht ingaan en je komt zelf met dit bericht? Nice wel, super bedankt voor de nuttige toevoeging aan deze discussie en voor het nog meer off topic reageren dan net. Ik denk dat de mega kinderachtige opmerkingen/persoonlijke aanvallen ook niet echt nodig zijn:)
 
Reactiescore
3.457
Probeer jij jezelf nu echt onder je eerder gemaakte opmerking uit te praten?
Dus als ik reageer op jouw stelling dat degene niet serieus wordt genomen door jou,reageer ik niet inhoudelijk?
Snap jij zelf wel wat je hebt neergezet?
Dus jij wil hiermee bereiken omdat jij zegt dat we hem niet serieus moeten nemen dat we allemaal braaf onze snuit moeten houden?
En dan terugkoppelen dat ik niet inhoudelijk reageer,man man man wat een niveau !!!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Probeer jij jezelf nu echt onder je eerder gemaakte opmerking uit te praten?
Dus als ik reageer op jouw stelling dat degene niet serieus wordt genomen door jou,reageer ik niet inhoudelijk?
Snap jij zelf wel wat je hebt neergezet?
Dus jij wil hiermee bereiken omdat jij zegt dat we hem niet serieus moeten nemen dat we allemaal braaf onze snuit moeten houden?
En dan terugkoppelen dat ik niet inhoudelijk reageer,man man man wat een niveau !!!

Waar probeer ik me dan zogenaamd onder uit te praten? Dat zeg ik niet daarom vroeg ik nog of hij het wel serieus meende wat hij neer had gezet. Ik vraag helemaal niet of je je snuit wil houden snap echt niet waar je dat vandaan haalt. Overigens geef je nogsteeds niet aan dat je het niet oneens bent hem dus ik ga er maar vanuit dat je denkt dat het W60 AF speciaal is gemaakt om Adios af te kraken.
 

DeletedUser79563

Guest
Beste dude,

Het boeit niemand, adios lapt regels aan zijn laars en de leden ervaren daar de consequenties van, geheel adios zal het voelen, als er nog mensen overblijven tenminste,
Vanaf heden pakken wij elke clusterfuck die wij willen, en elke vv om jullie tegenslag te bieden, als je dit gezeik niet wilt heb je de kans adios te verlaten en je te bekeren tegen het wanbeleid, ook leden hebben daarin hun verantwoordelijkheid.

verder ben je gewoon een gefrustreerd mannetje, en heb me doodgelachen toen ruben zei pak maar, zonder mijn toestemming, tuurlijk zet ik hem dan vol.

volgende keer beter!

En ondertussen naai je de stam waar je als VV inzit, lap jezelf hun regels aan de laars en kom je stamopdrachten niet na.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Kan dit gezeik aub eens ophouden? Geen wonder dat er zo nog niks uitgepraat is.

Mikey post heel fel, Adios roept valse info, Adios gooit andere zaken erbij die er niet toe doen, en nu gooit NUA weer extra olie op het vuur door een actie-reactie toe te passen, wat sowieso erg knullig is en je alleen maar verder van de onderhandelingstafel weg brengt.

Wat een kleutergedrag dit.
 
Reactiescore
853
Kan dit gezeik aub eens ophouden? Geen wonder dat er zo nog niks uitgepraat is.
Nee de reden dat er niets uitgepraat gaat worden is omdat zowel Mikey als Ruben liegen over een MB om er zodoende voordeel uit te halen. Zowel ik als Nicky (die gestopt is) kunnen bevestigen dat Harry sinds hij 3k punten had al een MB was van NUA. Momenteel proberen ze het zo te verdraaien dat wij regels aan onze laars lappen terwijl zij dit net zo goed gedaan hebben door Harry niet in de MB stam van Koets te gooien. Dit zou zich vereffenen met Kevin en hierna zou het dus klaar moeten zijn. Koets is nu echter aan het dreigen massaal te CFen en te kataen.

Hier gaan wij zeker niet aan toegeven, als Koets zich zo wil gedragen kunnen ze het terugverwachten. Neem aan dat Red zich niet zal verlagen tot zulke praktijken en dat ze dit niet zullen steunen. Mocht dit wil zo zijn denk ik dat W60 leuk geweest is, maar dan zullen de Adios accounts toch op delete gaan en dan zal de leuke eindstrijd waar Red naar smachtte geen realiteit worden.

Dit is de laatste post die ik hier aan ga wijden gezien het enkel een schreeuw uit Koets is om de regels aan hun laars te lappen.
 
Reactiescore
310
En ondertussen naai je de stam waar je als VV inzit, lap jezelf hun regels aan de laars en kom je stamopdrachten niet na.....

Stamafspraken niet nakomen? Volgens mij zijn jullie de personen die jullie eigen stamgenoten aanvallen, hierbovenop beviel je tonatie in de pm me niet zo en doe ik met dat account wat ik goed acht.

Kan dit gezeik aub eens ophouden? Geen wonder dat er zo nog niks uitgepraat is.

Mikey post heel fel, Adios roept valse info, Adios gooit andere zaken erbij die er niet toe doen, en nu gooit NUA weer extra olie op het vuur door een actie-reactie toe te passen, wat sowieso erg knullig is en je alleen maar verder van de onderhandelingstafel weg brengt.

Wat een kleutergedrag dit.

Je maakt een vergissing, ik heb alles geprobeerd om dit op te lossen met de stamleiding, dat hun stamafspraken niet naleven is niet ons probleem, ze maken het ons probleem door überhaupt in eerste instantie in overtreding te gaan, als je niets fouts doet kan je ook niks gebeuren, simple as that, maar wij laten ons niet keer op keer naaien door adios zonder iets terug te doen, als hun de afspraken niet naleven hebben wij ook geen reden om dat wel te doen en vervallen de bestaande afspraken feitelijk, dus is het toegestaan.

Nee de reden dat er niets uitgepraat gaat worden is omdat zowel Mikey als Ruben liegen over een MB om er zodoende voordeel uit te halen. Zowel ik als Nicky (die gestopt is) kunnen bevestigen dat Harry sinds hij 3k punten had al een MB was van NUA. Momenteel proberen ze het zo te verdraaien dat wij regels aan onze laars lappen terwijl zij dit net zo goed gedaan hebben door Harry niet in de MB stam van Koets te gooien. Dit zou zich vereffenen met Kevin en hierna zou het dus klaar moeten zijn. Koets is nu echter aan het dreigen massaal te CFen en te kataen.

Hier gaan wij zeker niet aan toegeven, als Koets zich zo wil gedragen kunnen ze het terugverwachten. Neem aan dat Red zich niet zal verlagen tot zulke praktijken en dat ze dit niet zullen steunen. Mocht dit wil zo zijn denk ik dat W60 leuk geweest is, maar dan zullen de Adios accounts toch op delete gaan en dan zal de leuke eindstrijd waar Red naar smachtte geen realiteit worden.

Dit is de laatste post die ik hier aan ga wijden gezien het enkel een schreeuw uit Koets is om de regels aan hun laars te lappen.

We hebben nog niets ondernomen bij wat je benoemd?

Het dreigen had gestopt kunnen worden, Als je terug leest zie je dat nicky zelfs zegt in een screen die ik gepost heb dat het geen MB / DU is, verder wil ik voor zover je het niet begrepen hebt het nog een keer vermelden, wij zijn namelijk als KOETS wel op de hoogte van de regels en streefde er naar die te handhaven.

- Harry zit niet in onze mb stam;
- Harry staat niet op ons profiel dat hij dit van ons is
- Harry heeft zelf niet op zijn profiel staan dat hij dit van ons is.

Wederom uitspraken zonder bewijs, ik kan ook zeggen dat RBC jou mb is, gewoon random dingen roepen, ik als actiefste speler op NUA die alles gedaan heeft zowat kan zeggen dat je op basis van lucht deze conclusie geeft.

Het klinkt misschien lullig jer, maar de leiding van Adios is dus kennelijk niet capabel genoeg om stam afspraken af te dwingen bij hun leden, gezien het kennelijk de vrije keus was van Murus om te bepalen of hij het al dan niet af ging staan terwijl hier overduidelijk is dat er sprake is van een of meerdere overtredingen. Dus mijn vraag is eigenlijk wie daar de lakens uitdeelt binnen kamp adios :p.

Om dan te zeggen dat jullie op delete gaan enzo en w60 dan klaar is vind ik ook zo jammer, alsof je een excuus maakt voor het verlies terwijl de uitkomst in elk ander scenario precies hetzelfde zou zijn, namelijk dat adios verliest.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Als je terug leest zie je dat nicky zelfs zegt in een screen die ik gepost heb dat het geen MB / DU is,
Geweldige screen van Nicky, ik zal er een plaatsen waar hij zegt dat het wel zo is. Die screen is namelijk voordat we hem destijds hebben aangenomen.
nqQiebF.png


Wederom uitspraken zonder bewijs
Ik kan wel op NUA inloggen? Is dan wel 30% aftrek, denk dat we daar beiden niet op zitten te wachten, gok ook dat je de 1k pm's met deze speler reeds verwijderd hebt. Anders gooi je die even in een pastebin en post je die? Staat namelijk gewoon in dat hij onze MB is.

Om dan te zeggen dat jullie op delete gaan enzo en w60 dan klaar is vind ik ook zo jammer, alsof je een excuus maakt voor het verlies terwijl de uitkomst in elk ander scenario precies hetzelfde zou zijn, namelijk dat adios verliest.
Ik zeg nergens dat Adios kans maakt te winnen, ik zeg enkel dat we Red de kans op een eindstrijd, iets waar ze naar verlang(d)en zullen ontnemen.

Ik ga een speler zeker niet verplichten dorpen af te staan omdat zijn tegenstander liegt over een MB, zo makkelijk zet je ons niet onder druk.
 
Reactiescore
310
die screen van nicky vraag je hem persoonlijk iets, waar is dat in de groepsapp van NUA gezegd dan dat hij dit is?

2 spelers van adios die NUA verlaten en anders beweren dan ons, de huidige spelers van NUA zeggen je toch dat het niet zo is? kijk ook naar de groei van harry die man heeft niet eens een clear of volwaardig dorp om iets mee te betekenen voor ons hahaha.

Bovendien denk ik dat je toch echt beter moet lezen, stel dat harry een mb zou zijn, heeft kevin nog steeds dorpen gepakt zonder dat die in de stam van adios zit, dus nogmaals, incapabel om consequenties door te voeren.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Bovenaan