Stelling van de dag!

Reactiescore
853
Dus voordat hij 3k had werd er getwijfeld of hij MB was van NUA?
We wilden eerst geen MBs maar hebben hem daarna toch genomen. Is alleen al te zien hoe we vroegen of hij z'n clear al klaar had. Weet nog al te goed dat ik met Mikey op teamspeak zat en dat we grapten dat onze MB (Harry) 3 weken deed over het bouwen van een clear. Dat hij nu dus beweert dat het geen MB is, is volstrekt idioot gezien iedereen van NUA weet dat het zo is.

Bovendien denk ik dat je toch echt beter moet lezen, stel dat harry een mb zou zijn, heeft kevin nog steeds dorpen gepakt zonder dat die in de stam van adios zit, dus nogmaals, incapabel om consequenties door te voeren
Hij was een MB die net zo goed niet in de Koets MB-stam zat, vrij komisch dus dat je nu denkt recht te hebben op dorpen omdat Kevin er niet in zat.
 
Reactiescore
310
dat is wat er in de afspraken staat, niet onze fout :p

maar wat is nu je punt? volgens jou kan je hem het niet opleggen, wij hebben hem benaderd en daar was niet mee te praten, vervolgens is die gerund en hebben we de stamafspraken doen laten vervallen niet?
 
Reactiescore
241
Bewijsmateriaal van alle partijen zou zéér handig zijn

HET MOET NIET! Maar absoluut een aanrader.

1e2dcn.jpg
 

DeletedUser79332

Guest
Misschien een korte samenvatting:
Red cf. (Cala ivm een geheim)
Adios Cf.
Koets cf nu ook.

Stop met elkaar verwijten te maken. Jullie zijn er allemaal schuldig aan. Omdat de ene het doet mogen wij het ook. Stelletje kleine kinderen. Mijn zoon van 5 laat dit gedrag zien.
Als je wilt dat het stopt, kijk naar jezelf en ga door met fair play zoals je zegt waar je voor staat dnwel ambieert.. Als je dan diegene helemaal weg heb gespeeld kan je zeggen dat Fair play boven alles gaat.

Nu wordt het er in ieder geval niet gezelliger op. Je kan naar elkaar blijven wijzen echter zal die andere er weer een schepje bovenop doen. Zo blijft het doorgaan en wordt het alleen maar erger.

Dit is trouwens niet naar 1 iemand gericht maar in zijn algemeenheid naar iedereen die dit aangaat!!

Zover mijn ongezouten mening over de clusterfuck discussie die maar doorgaat en doorgaat en doorgaat.....
 

DeletedUser79415

Guest
ik heb met nua niet geclusterfucked of wat dan ook, dus we spelen ze ook weg met fair play :D

Indd via je eigen account doe je het niet maar wel op een vv account waar je al maanden op speelt..


EDIT: dorp is nog niet afgegeven.
 

Bijlagen

  • 1627E495-4634-439F-BAFD-24042DC79801.png
    1627E495-4634-439F-BAFD-24042DC79801.png
    136,7 KB · Weergaven: 12
  • EE3B2981-77E1-4036-8713-B99A15B6582C.png
    EE3B2981-77E1-4036-8713-B99A15B6582C.png
    181,4 KB · Weergaven: 12

DeletedUser79415

Guest

Bijlagen

  • 29238669-5190-4D0A-A50F-B58756BB1EEA.png
    29238669-5190-4D0A-A50F-B58756BB1EEA.png
    417,5 KB · Weergaven: 17
  • AB6731C1-B367-4E71-B706-5F680E964588.png
    AB6731C1-B367-4E71-B706-5F680E964588.png
    379,4 KB · Weergaven: 15
  • 7802D3FA-2D06-4C36-B2B3-3815BBA7BB9C.png
    7802D3FA-2D06-4C36-B2B3-3815BBA7BB9C.png
    368,2 KB · Weergaven: 14
  • 28557F37-9BC6-43E9-8690-14861C733F8E.png
    28557F37-9BC6-43E9-8690-14861C733F8E.png
    433,5 KB · Weergaven: 14

DeletedUser79415

Guest
"ik" en "nua" zijn dus niet gelijk :p

Maar als je het netjes wilt afhandelen los dan beide problemen op

problemen? sorry maar ik veroorzaak geen problemen en als er iets is gebeurd wat jullie niet chill vinden dan moet je bij diegene zelf zijn en niet iemand die FairPlay speelt gaan dwars bomen want dat is best triest...

ik kom gewoon bewijzen inleveren en hoop dan op een oplossing tussen het account don marsdonna (dat onder vv staan van nua) en ons.

al heb ik er niet veel vertrouwen in als ik het zo bekijk..

eerder werd er al ''aardig'' gereageerd met pak het cf dorpje maar die staat leeg en vervolgens staat die gestackt, erg jammer als je het mij vraagt..

nogmaals, waarom de reden is dat jullie dit bij ons doen is voor mij nog altijd een vraag aangezien wij helemaal niets hebben gedaan of ook maar onaardig geweest tot woede.

Gr J
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Stamafspraken niet nakomen? Volgens mij zijn jullie de personen die jullie eigen stamgenoten aanvallen, hierbovenop beviel je tonatie in de pm me niet zo en doe ik met dat account wat ik goed acht.

Je maakt een vergissing, ik heb alles geprobeerd om dit op te lossen met de stamleiding, dat hun stamafspraken niet naleven is niet ons probleem, ze maken het ons probleem door überhaupt in eerste instantie in overtreding te gaan, als je niets fouts doet kan je ook niks gebeuren, simple as that, maar wij laten ons niet keer op keer naaien door adios zonder iets terug te doen, als hun de afspraken niet naleven hebben wij ook geen reden om dat wel te doen en vervallen de bestaande afspraken feitelijk, dus is het toegestaan.

We hebben nog niets ondernomen bij wat je benoemd?

Het dreigen had gestopt kunnen worden, Als je terug leest zie je dat nicky zelfs zegt in een screen die ik gepost heb dat het geen MB / DU is, verder wil ik voor zover je het niet begrepen hebt het nog een keer vermelden, wij zijn namelijk als KOETS wel op de hoogte van de regels en streefde er naar die te handhaven.

- Harry zit niet in onze mb stam;
- Harry staat niet op ons profiel dat hij dit van ons is
- Harry heeft zelf niet op zijn profiel staan dat hij dit van ons is.

Wederom uitspraken zonder bewijs, ik kan ook zeggen dat RBC jou mb is, gewoon random dingen roepen, ik als actiefste speler op NUA die alles gedaan heeft zowat kan zeggen dat je op basis van lucht deze conclusie geeft.

Nee Mikey. Wat jij doet is heel fel posten, Adios uitdagen/zwartmaken met bepaalde screens, dreigen met zelf CF's leggen en het vervolgens ook doen. Lost dit wat op? Nee.
Overigens, zet die CF van Don Maradona ff leeg als je een kerel bent. Had van Ruben vernomen dat hij die ook leegzette maar jij of iemand anders zal hem wel weer vol hebben gegooid.

Bovendien denk ik dat je toch echt beter moet lezen, stel dat harry een mb zou zijn, heeft kevin nog steeds dorpen gepakt zonder dat die in de stam van adios zit, dus nogmaals, incapabel om consequenties door te voeren.

Onhandige opmerking natuurlijk, zoals Jeremy al zei zou Harry dan net zo goed niet in een MB stam zitten en kan deze uitspraak als hypocriet beschouwd worden.
____________________________
Anyway...
Wat ik van Ruben te horen gekregen heb is dat Harry een goede maat van hem was van W3 of een andere wereld. Dat was de reden waarom hij in het cluster bleef liggen.
Als wat Jeremy zegt klopt en er zijn honderden PM's uitgewisseld, dan kun je al spreken van goed contact. Ik denk eigenlijk dat er gewoon een samenwerking was die in het begin wat intensiever was en nu helemaal stil is gevallen (?)

Mogelijk heeft huidige team NUA dat gezien als een samenwerking en zagen Jeremy en Nicky dat iets anders.
Ik zie iig geen dorpsovernames ofzo wat gebruikelijk is bij MB's.
Als je dit wil oplossen moet NUA die PM's (als ze er nog zijn) doorsturen naar Adios.
Adios is hier namelijk de partij die het moet bewijzen in mijn ogen, maar als er om gegevens gevraagd wordt hoop ik dat NUA dat ook kan doen.

Ik wil hier natuurlijk niet zeggen dat het zo is maar als ik beide partijen spreek denk ik dat het zomaar weleens te maken kan hebben met verkeerde gedachtes. Lijkt me niet dat één partij hier zwaar misbruik van wil maken.
 
Reactiescore
310
Nee Mikey. Wat jij doet is heel fel posten, Adios uitdagen/zwartmaken met bepaalde screens, dreigen met zelf CF's leggen en het vervolgens ook doen. Lost dit wat op? Nee.
Overigens, zet die CF van Don Maradona ff leeg als je een kerel bent. Had van Ruben vernomen dat hij die ook leegzette maar jij of iemand anders zal hem wel weer vol hebben gegooid.



Onhandige opmerking natuurlijk, zoals Jeremy al zei zou Harry dan net zo goed niet in een MB stam zitten en kan deze uitspraak als hypocriet beschouwd worden.
____________________________
Anyway...
Wat ik van Ruben te horen gekregen heb is dat Harry een goede maat van hem was van W3 of een andere wereld. Dat was de reden waarom hij in het cluster bleef liggen.
Als wat Jeremy zegt klopt en er zijn honderden PM's uitgewisseld, dan kun je al spreken van goed contact. Ik denk eigenlijk dat er gewoon een samenwerking was die in het begin wat intensiever was en nu helemaal stil is gevallen (?)

Mogelijk heeft huidige team NUA dat gezien als een samenwerking en zagen Jeremy en Nicky dat iets anders.
Ik zie iig geen dorpsovernames ofzo wat gebruikelijk is bij MB's.
Als je dit wil oplossen moet NUA die PM's (als ze er nog zijn) doorsturen naar Adios.
Adios is hier namelijk de partij die het moet bewijzen in mijn ogen, maar als er om gegevens gevraagd wordt hoop ik dat NUA dat ook kan doen.

Ik wil hier natuurlijk niet zeggen dat het zo is maar als ik beide partijen spreek denk ik dat het zomaar weleens te maken kan hebben met verkeerde gedachtes. Lijkt me niet dat één partij hier zwaar misbruik van wil maken.


Ik moet eerlijk zijn dat toen je wat meer tijd en gedachte in je vorige inhoudelijke post stopte hij ook beter overkwam, en vooral sterker.
Nu brabbel je maar wat en vindt dit jammer, na al deze vele berichten die geplaatst zijn onder dit topic schijn je het niet te begrijpen, feitenkennis je te ontbreken, of je komt hier bewust dom reageren.

Het gaat niet over het zijn van hypocriet, het gaat over het regeltoverreding wat harry niet heeft gedaan maar kevin wel, bovendien zeggen wij als spelende mensen binnen NUA dat hij dit niet is, zo kan je zien dat hij nog nooit een clear heeft gehad, ze OD om te lachen is, en ze groei activiteit ook.

voor een laatste keer omdat het kwartje bij jou een parachute heeft: Wij hebben initiatief getoond om het op te lossen, de speler gaf niet toe en kon dit kennelijk zelf bepalen door wan beleid in adios, of eerder gebrek aan gezag en daadkracht. gevolg? nog niets want wij op NUA hebben dit nog niet gedaan zelf. En hij is nu al runnen :D

ps: ik heb de vv pas van maradona sinds er dorpen afgebroken worden :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik moet eerlijk zijn dat toen je wat meer tijd en gedachte in je vorige inhoudelijke post stopte hij ook beter overkwam, en vooral sterker.
Nu brabbel je maar wat en vindt dit jammer, na al deze vele berichten die geplaatst zijn onder dit topic schijn je het niet te begrijpen, feitenkennis je te ontbreken, of je komt hier bewust dom reageren.

Ik heb contact hierover gehad met beide partijen dus ik weet wat er speelt, maar in mijn post gaf ik een mogelijke verklaring. Ik zal uiteindelijk niet degene zijn die een oordeel kan vellen of Harry een MB was of niet.

Het gaat niet over het zijn van hypocriet, het gaat over het regeltoverreding wat harry niet heeft gedaan maar kevin wel, bovendien zeggen wij als spelende mensen binnen NUA dat hij dit niet is, zo kan je zien dat hij nog nooit een clear heeft gehad, ze OD om te lachen is, en ze groei activiteit ook.

Nee wat jij zei is een situatie wanneer Harry wel MB zou zijn. Dan zou die net als Kevinknip stamloos zijn geweest maar een of andere manier zou Kevinknip wel schuldig zijn en Harry niet. Dat zou hypocriet heten toch?

voor een laatste keer omdat het kwartje bij jou een parachute heeft: Wij hebben initiatief getoond om het op te lossen, de speler gaf niet toe en kon dit kennelijk zelf bepalen door wan beleid in adios, of eerder gebrek aan gezag en daadkracht. gevolg? nog niets want wij op NUA hebben dit nog niet gedaan zelf. En hij is nu al runnen :D

ps: ik heb de vv pas van maradona sinds er dorpen afgebroken worden :D

Nee dit is om Adios een kans te geven het tegendeel te bewijzen. Als jij de PM's kan aanleveren bij Adios kan daaruit opgemaakt worden of Harry MB is of niet. Adios zit in de positie dat ze bewijzen moeten hebben daarvoor, maar als er bewijsmateriaal gevraagd wordt hoop ik dat jullie het gewoon effe kunnen geven. Zoveel moeite is het niet om Jeremy een reeks PM's te sturen die geen geheim zijn voor hem? Mocht Adios het niet kunnen aantonen zou ik NUA zeker in het gelijk stellen.
 

DeletedUser79415

Guest
Ik heb contact hierover gehad met beide partijen dus ik weet wat er speelt, maar in mijn post gaf ik een mogelijke verklaring. Ik zal uiteindelijk niet degene zijn die een oordeel kan vellen of Harry een MB was of niet.



Nee wat jij zei is een situatie wanneer Harry wel MB zou zijn. Dan zou die net als Kevinknip stamloos zijn geweest maar een of andere manier zou Kevinknip wel schuldig zijn en Harry niet. Dat zou hypocriet heten toch?



Nee dit is om Adios een kans te geven het tegendeel te bewijzen. Als jij de PM's kan aanleveren bij Adios kan daaruit opgemaakt worden of Harry MB is of niet. Adios zit in de positie dat ze bewijzen moeten hebben daarvoor, maar als er bewijsmateriaal gevraagd wordt hoop ik dat jullie het gewoon effe kunnen geven. Zoveel moeite is het niet om Jeremy een reeks PM's te sturen die geen geheim zijn voor hem? Mocht Adios het niet kunnen aantonen zou ik NUA zeker in het gelijk stellen.


Anyway MOCHT dit hele zeik geval waar zijn geeft dat dan nua recht om met vv cf te geven aan een partij dat niks maar dan ook niks te maken heeft met het voorgevallen probleem..

Lijkt mij niet...
 
Bovenaan