Stelling van de dag!

DeletedUser76531

Guest
Stelling van de dag:

Een te druk cluster is slechter dan een ietwat rustiger cluster?

Graag jullie mening hierover!
 

Deleted User - 487834254

Guest
Stelling van de dag:

Spikers zijn mensen die gefrustreerd zijn omdat hun buur zo goed is en alles leegfarmed DUS gaan ze hun troepjes maar in de farmdorpjes van zijn buur zetten.
 
Reactiescore
1.075
haha ben je gespiked :D
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag:

Spikers zijn mensen die gefrustreerd zijn omdat hun buur zo goed is en alles leegfarmed DUS gaan ze hun troepjes maar in de farmdorpjes van zijn buur zetten.

Grappig dat een activiteitsaccount gelijk wordt gesteld aan het 'goed' zijn. Zodra men farms doodloopt weet men niet meer wat te doen.. :rolleyes:

Verre spelers spiken onder het kader van 'ik mag die speler niet' is vrij zwak, in het gebied zelf is het naar mijn zien gewoon legit. Om maar te verwijzen naar wereld 17 het gevecht tussen 2 topstarters waarin één een totaal andere strategie toepast dan de normale 'topper'.

Maar ik snap je reactie wel, spikes kunnen voor DE farmers erg frustrerend zijn.
 

DeletedUser74005

Guest
Je kunt zelf ook tactisch spiken. Het kan een aardig rendement opleveren om wat van je defftroepen in de nabijgelegen farms te stationeren. Niemand die jouw farms nog aan durft te raken, waardoor je eenvoudig veel grondstoffen binnen kunt halen. Het werkt niet altijd, maar soms is het best een handige tactiek om te gebruiken.
 

DeletedUser76217

Guest
Snap probleem niet echt ??
Als iemand z,n pp wil weggeven om gs , Dan is dat toch zijn keus ?

Die optie is erbij gegeven door TW ...
Ik heb de kans geeneens , Elke x als ik kijk is die leeg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar dat je dat doet is toch niet leuk. Het is een strategisch spel. Nu is het gewoon wie het meeste geld uitgeeft wint, waarschijnlijk heeft die adriaanw er al 100,- doorheen geknald terwijl hij zelf eigenlijk niks kan
 

DeletedUser76217

Guest
Sure ...
Maar daarvoor moet je bij TW wezen !
TW wil er geld aan verdienen , En sommige hebben genoeg geld te besteden !
Het is allemaal niet eerlijk , Zie het als voetbal !

Real Madrid mag 200.000.000 in het rood staan , En club als Veendam is failliet bij een schuld van 10.000 euro ( vreemd dat nederlandse competitie geen drol meer voorstel ) !
 

DeletedUser76531

Guest
Dit is echt de vaagste vergelijking ooit :s

eigenlijk klopt de vergelijking wel.

De een heeft er het geld voor ookal haalt die het bij de banken ( wie weet wat voor lening er bij sommige mensen hiervoor is aangevraagd xD )

En de ander heeft geen cent om uit te geven... niks mis mee. skill triomfeert uiteindelijk toch wel.
 

DeletedUser76217

Guest
Vergelijking is niet vaag hoor ...

De een heeft geld , En kan pa , fa , am en grondstoffen aanzetten en gs extra kopen op Mp ...
De ander heeft helemaal niks en moet het doen met simpel accountje !

Maar einde voetbal ;)
 

Deleted User - 487834254

Guest
Grappig dat een activiteitsaccount gelijk wordt gesteld aan het 'goed' zijn. Zodra men farms doodloopt weet men niet meer wat te doen.. :rolleyes:

Verre spelers spiken onder het kader van 'ik mag die speler niet' is vrij zwak, in het gebied zelf is het naar mijn zien gewoon legit. Om maar te verwijzen naar wereld 17 het gevecht tussen 2 topstarters waarin één een totaal andere strategie toepast dan de normale 'topper'.

Maar ik snap je reactie wel, spikes kunnen voor DE farmers erg frustrerend zijn.

ik bedoelde ook niet dat ik goed ben.. Ik bedoelde gewoon dat ik de moeite doe om goed te farmen en regelmatig farms de deur uit te sturen, en ja bij mij is ook alles leeg en waarschijnlijk neem ik juist iets meer meer als mijn buur/buren. Je weet dan ook niet wie die spiker is dus kan je beter gewoon niets doen en gewoon lekker doorfarmen, Want als je zelf gaat spiken en er zijn een paar spelers die het te weten komen en dan komen ze met 2-3 op je af , Of mss ook niet , Dat risico kan je lopen , maar ik ben niet dat type speler die er plezier aan heeft om zijn troepen in een barabarendorp te zetten om zo te zien hoe andere hun troepen doodlopen , Ik farm er liever mee :) , Spiken kan handig zijn ja , Dan loopt je dorpje vol en kan het roven , maar dan loop je zelf het risico dat nog een ander er mee gaat lopen + Je verliest nog eens troepen , Dus wat is het best? Het constant roven van dat dorpje en elke keer 5/5/5 Buit eruit halen of gaan spiken en er dan volle buit uit te halen of een ander dat er mee gaat lopen?
 

DeletedUser76356

Guest
Stelling van de dag: het is nog te vroeg om je aan een stam te binden.
 

DeletedUser73237

Guest
Stelling van de dag: het is nog te vroeg om je aan een stam te binden.

Eens en oneens, je kan ook gewoon een lekkere premade stam hebben momenteel waar je achteraf splitst of gewoon fuseert om betere ligging te krijgen (verder van elkaar e.d.)

Natuurlijk 'bind' je je dan niet echt aan de stam, maar premades zijn over het algemeen serieuzer en leuker ^^
 

DeletedUser74452

Guest
Eens en oneens, je kan ook gewoon een lekkere premade stam hebben momenteel waar je achteraf splitst of gewoon fuseert om betere ligging te krijgen (verder van elkaar e.d.)

Natuurlijk 'bind' je je dan niet echt aan de stam, maar premades zijn over het algemeen serieuzer en leuker ^^

Kans dat die lukken zijn enorm klein. Zeker met de leiders die hier nu nog op tw rondlopen.
 

DeletedUser76531

Guest
Stelling van de dag:

Beginnersbescherming is voorbij, wereld is nogsteeds saai.
 
Bovenaan