Stelling van de dag!

DeletedUser76206

Guest
Beste forum genoten,

Geef een interessante stelling en discussieer er maar op los, wel beleefd blijven en respect naar elkaar toe.
 

DeletedUser76356

Guest
Stelling van de dag: fijn om nu al abusers in de top 25 te zien staan <3
 

Deleted User - 487834254

Guest
Ja he

En het beste van al he , Ik snap niet hoe ze het doen???
 

Deleted User - 487834254

Guest
Hoe kan je er nu bakken aangooien???? Alle kosten -20% ? wantja die PP-Beurs daar komt niet sop te staan
 

DeletedUser66944

Guest
De beurs zal al vol hebben gezeten met de start van de wereld. Dus de eerste paar personen die markt haddende kans om de grondstoffen te kopen en nu staat alles leeg.
 

DeletedUser76356

Guest
De beurs zal al vol hebben gezeten met de start van de wereld. Dus de eerste paar personen die markt haddende kans om de grondstoffen te kopen en nu staat alles leeg.

Beurs is gewoon leeg volgens mij aan het begin. Spelers moeten hem vullen.
 

DeletedUser

Guest
De beurs start vol denk ik, zo is squirtle ook hard gegaan in het begin van w45.

Je kan het altijd eens aan één van de abusers vragen.
 
Reactiescore
1.523
Beurs start vol inderdaad, dat was ook één van mijn punten van kritiek op de beurs. Aan het begin van de wereld wie het eerst komt wie het eerst maalt. Als je dus 3uur later start en zou willen abusen dan is het niet eens meer mogelijk omdat ie al leeg is. Die gasten inhalen is dus ook niet meer mogelijk. Ja, dat is vaag. Kan beter dus met een lege beurs starten, dan ervoor zorgen dat er maar 10 spelers de eerste paar GS eruit kunnen kopen.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Ja zo is het wel easy hahah


Marktplaats maken als eerste en je Opslagplaats een goed uitbouwen en alles opkopen :)
 

DeletedUser

Guest
Maar ff serieus hoe kan je nu al 312 punten hebben in 8 uurtjes? Lijkt me niet dat je zoveel krijgt door PP
 

DeletedUser76531

Guest
de nummer 1 op dit moment heeft 10k van alle gs opgekocht in het begin en daarna zijn gs levels met spoed naar 10 gebracht.

( got inside info )
 

DeletedUser66944

Guest
Als je het zo bekijkt kan je voor 400-500 pp die beurs opkopen en een heel grote voorsprong opbouwen. Door deze voorsprong ga je hard kunnen farmen na de beginnersbescherming en maak je die pp meer dan dubbel en dik terug.
Het is gewoon een slimme zet (als je doel pp farmen is op deze wereld).
 

DeletedUser76531

Guest
Ìk heb die guy letterlijk een bericht gestuurd en gevraagd hoe die zover komt. Ff met hem gekletst etc.
 
Bovenaan