Stelling van de dag

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
Zit het je zo dwars joh :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jannes kan niks man...
 

DeletedUser

Guest
Volgende vraag, Was ik het die internde of mijn medespelers en hield ik me bezig met de stamzaken? Het antwoord is ja.

Apart antwoord... volgens mij stel je de vraag in de vorm van of iets het een of het andere is en je antwoord met een ja?
 

DeletedUser68570

Guest
Apart antwoord... volgens mij stel je de vraag in de vorm van of iets het een of het andere is en je antwoord met een ja?

Logica en redenatie zijn nooit de sterkste punten van Jannes geweest ;). (Zie mijn sig voor beste voorbeeld).
 

DeletedUser74267

Guest
De vraag is ben je als je internt een puntengeiler? Mijn antwoord is al nee. Volgende vraag, internde ik graag? Mijn antwoord is nee. Volgende vraag, Was ik het die internde of mijn medespelers en hield ik me bezig met de stamzaken? Het antwoord is ja.

I rest my case :eek:

Apart antwoord... volgens mij stel je de vraag in de vorm van of iets het een of het andere is en je antwoord met een ja?

Hij stelde eigenlijk 2 vragen, gecombineerd in 1 vraag met hetzelfde antwoord. :D
 
Reactiescore
3.524
Logica en redenatie zijn nooit de sterkste punten van Jannes geweest ;). (Zie mijn sig voor beste voorbeeld).

Je moet al moeite doen wil je kunnen concurreren tegen mijn andere sterke punten. Dat Logica en redenatie het niveau net niet haalde is geen schande :(
 
Reactiescore
3.524
Stelling van de dag: Stel Ronaldo en Messi zijn 2 TW spelers in 1 stam en ze moeten strijden tegen een ander TW team, Ronaldinho en Pirlo? Dan wint het 2de team om dat ze in de combinatie gewoon beter zijn en 300x zoveel baasheid hebben? :rolleyes2:
 
Bovenaan