Stelling van de dag

Reactiescore
3.584
Altijd mooi om te zien hoe Jannes met uitermate slechte propaganda WAO omhoog praat, terwijl ze ondertussen altijd degenen zijn die het hardst vallen. Zie Amen en Casimodo. Bovendien neemt niemand Jannes serieus meer, dus die mag je inderdaad in je broekzak steken, Jannes.

Altijd wel mooi om te zien dat jij Mike zijn posts op het AF bijna kunt benaderen betreft hoe onnuttig kan ik een post maken. Jij ook sterke p&p weer :D
 

DeletedUser75237

Guest
Jeminee, het gaat 2 pagina's verder nog over dezelfde CF :p. Regel dat eens binnenskamers als volwassen mensen, en kom met een nieuwe stelling bijvoorbeeld :)
 
Reactiescore
3.584
Jeminee, het gaat 2 pagina's verder nog over dezelfde CF :p. Regel dat eens binnenskamers als volwassen mensen, en kom met een nieuwe stelling bijvoorbeeld :)

Intern geprobeerd te regelen maar als de leider van Seau je negeert kom je niet ver, daaraan zie je de klasse van Seau wederom een dikke overmacht hebben en nog minder eervol als WAO spelen. Soms vraag ik mij af wie hier nu de klasse volle stam is normaal zijn de grote stammen degene die het eervolst zijn maar dat is bij Seau vs WAO ver te zoeken :D

Maar goed aangezien onderhandelingen er niet inzitten en 1 van de leiders in Seau zijn woorden richting mij niet waarmaakt zullen wij genoodzaakt zijn hetzelfde terug te doen en we zullen dan eens zien of dat negeren richting mij nog lang zal duren ze zullen rap daar zijn met wenen of dreigen in Mike zijn geval :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Intern geprobeerd te regelen maar als de leider van Seau je negeert kom je niet ver, daaraan zie je de klasse van Seau wederom een dikke overmacht hebben en nog minder eervol als WAO spelen. Soms vraag ik mij af wie hier nu de klasse volle stam is normaal zijn de grote stammen degene die het eervolst zijn maar dat is bij Seau vs WAO ver te zoeken :D

Maar goed aangezien onderhandelingen er niet inzitten en 1 van de leiders in Seau zijn woorden richting mij niet waarmaakt zullen wij genoodzaakt zijn hetzelfde terug te doen en we zullen dan eens zien of dat negeren richting mij nog lang zal duren ze zullen rap daar zijn met wenen of dreigen in Mike zijn geval :bijl:

Niet eervol? Ik heb nog nooit problemen ondervonden waarin zowel WAO als SEAU zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Nu is er een cf kwestie, en ik zeg het je heel eerlijk, ik weet niet eens waar? ( niet naar gekeken hoor, bemoei me er verder ook niet mee, dat is niet aan mij. )
 
Reactiescore
3.584
Niet eervol? Ik heb nog nooit problemen ondervonden waarin zowel WAO als SEAU zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Nu is er een cf kwestie, en ik zeg het je heel eerlijk, ik weet niet eens waar? ( niet naar gekeken hoor, bemoei me er verder ook niet mee, dat is niet aan mij. )

Ik heb wel al problemen ondervonden van niet eervol gedrag vanuit Seau, het roepen van Mike zijn bedreigingen over een CF oorlog terwijl die nog geen contact met mij (de leider) heeft opgenomen. Het vv'n van een stabber het ondertussen meermaals katapulteren en nu recent de CF kwestie. Dit terwijl wij 'onmiddellijk' onze cf's telkens terug geven zonder problemen hebben wij nooit deze medewerking/begrip vanuit Seau gekregen. Toont niet echt eervol in onze ogen als we het toch over dat woord hebben.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik heb nig steeds geen PM gehad om het op te lossen. Dus je kan gaan wenen, maar ik zie nergens een CF van een Seau speler noch een CF van een MB.
 

DeletedUser76151

Guest
Ik heb nig steeds geen PM gehad om het op te lossen. Dus je kan gaan wenen, maar ik zie nergens een CF van een Seau speler noch een CF van een MB.

Doe maar niet alsof je nergens van af weet. We hebben bij het edelen van The furor paar dagen terug gezien dat hij OS bin Ungah had staan..

Daarnaast snap ik niet zo goed waarom de PM naar jou moet? Voor zover ik weet ben je geen leiding.. Tenzij Ungah jou MB is, dat zou veel verklaren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja man, zet maar lekker al je def in die domme cf'jes die je wilt nemen, alsof wao geen def nodig heeft.
 
Reactiescore
7.942
Stuur DoI maar even een Pm ingame. Heb geen weet van de situatie verder, leg het even uit en dan zie ik wel wat we er aan gaan doen.

Edit: als ik na deze post nog uitscheldingen zie van mijn stamleden ga ik ook niet meewerken.
 
Reactiescore
3.584
Als ik zie dat Mike en weet ik veel wie gore kutten worden genoemd, dan nee. Het is maar een spel

Volgens mij begrijp je mijn en uw eigen zin niet goed. Je zegt 'als ik na deze post nog uitscheldingen zie van mijn stamleden ga ik ook niet meewerken' dat betekend dat je niet wilt mee werken als jij nog uitscheldingen ziet van JOUW stamgenoten (niet de onze). Ik zie verder ook geen uitscheldingen.
 

DeletedUser76151

Guest
Volgens mij begrijp je mijn en uw eigen zin niet goed. Je zegt 'als ik na deze post nog uitscheldingen zie van mijn stamleden ga ik ook niet meewerken' dat betekend dat je niet wilt mee werken als jij nog uitscheldingen ziet van JOUW stamgenoten (niet de onze). Ik zie verder ook geen uitscheldingen.

Steven zn zin valt op 2 manieren te interpreteren idd. Wat de uitscheldingen betreft, Dan moet je toch ff beter kijken Jannes :p
 
Reactiescore
7.942
Slaat op de kansloze manier waarop Seau. denkt slim de fairplayregels te ontwijken. Ik ga mijn treinen dan ook wel laten sturen door een random iemand op jullie BBs en er DEF in zetten. Gore kut Mike, geen MB misschien, maar wel jullie anuslikkertje UNGAH. Als dit niet binnen 2 dagen verholpen is lopen er treinen op DS. BBs en zet ik er defense in.

Deze Jannes.
 
Bovenaan