stelling van de dag

DeletedUser75377

Guest
Is toevallig van de week bevestigd in de chat van W37. Aangezien ik daar door gesnitch uit ben, kan ik je niet de quote geven die ik je graag had willen geven.

E: Ik was Nero nog vergeten in mijn verhaaltje, wat de uiteindelijke uitkomst tot 7 verschillende stammen maakt.

Ik trolde je maar:D

Dat je dat gelooft is een ander verhaal :eek:

Volgens mij heeft Snitchen een hele andere betekenis;?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is toevallig van de week bevestigd in de chat van W37. Aangezien ik daar door gesnitch uit ben, kan ik je niet de quote geven die ik je graag had willen geven.

E: Ik was Nero nog vergeten in mijn verhaaltje, wat de uiteindelijke uitkomst tot 7 verschillende stammen maakt.

Deze post maakt je bewering alleen nog maar ongeloofwaardiger dat er deff van Juvy bij MLV staat.
Als je er zo zeker van bent kun je toch gewoon namen noemen?
 

DeletedUser67517

Guest
Deze post maakt je bewering alleen nog maar ongeloofwaardiger dat er deff van Juvy bij MLV staat.
Als je er zo zeker van bent kun je toch gewoon namen noemen?

Je ziet toch dat Wouter het al toegeeft, dat hij dat gezegd heeft.
Dus hoezo ongeloofwaardig?
 

DeletedUser62454

Guest
Zelfs ik vertrouw Wouter voor geen cent, die jongen zegt zooo veeel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Volgens mij kozen jullie destijds voor een BG met Juvy, waardoor een BG met Zero geen optie was.
Hoevaak hebben jullie dat kwantiteitsverschil wel niet proberen te overtreffen.
Even de rekruuts van Amen/Hippo en de historie opsommen.

DET ontstaat uit een P-made.
Amens reactie hier op was het rekruteren van de gehele sam ~SA~ met o.a. Im Different,James Jr, Sir Todis, en Barbarian.
Kwantitatief was Amen 4x zo groot. Maar dat vergeet je nu voor het gemak maar even.

Amen valt Door de muur om 7 uur aan.
DET's reactie was het wegspelen van James jr en Sir todis.

Amen probeert te fuseren met DET.
Dit lukte niet, en Amens reactie was te fuseren met D-ANCE en Teddy. De spelers Hacktivismo, MrBeek, Gerl, Arne5111,Pacman en G-Rozema.

DET's reactie hierop was een BG te sluiten met Faith.
Vergeet niet dat wij nog steeds een kwantitatieve minderheid waren die 3x zo klein waren.

Er worden accounts weggespeeld in de tussen tijd. Respectievelijk :

Bar-Barian (Technical Imperfection): stopt en laat het WW achter bij DET, omdat Amen in de tijd dat hij op vakantie was het account had verwaarloost. DET reageert hier op door bijna het gehele account terug te geven aan Amen.

MrBeek: Leek te floppen. En wilde zich laten internen door DET, DET reageerde door weer bijna het gehele account terug te geven.

Smoel houde werd compleet van de kaart geveegd.

Strijder de grote werd van de kaart geveegd.

Hacktivismo kreeg ruzie in Amen, waarna hij besloot zich te laten internen door DET, waarna DET besloot dit keer wel wat meer te pakken. Zeker gezien het kwantiteitsverschil en de inactiviteit van onze BG's

Amen reageerde hierop
Door geheel Elec. te rekruteren. Dit was al de 4de stam waar ze mee samen gingen. Sir Ironclad werd weggespeeld, TheLin werd gedeeltelijk weggespeeld en zou in eerste instantie een simpele intern worden, maar dat wilde DET niet, dus die gaven het account terug aan Amen.

Alleen Amen is al gefuseerd met 4 (!) andere stammen, terwijl DET alleen op eigen kracht en bestaande BG's geteerd heeft.
Dan hebben we Hippo/Juvy! er nog niet bij gepakt. 5 accounts op miraculeuze wijzen opeens verdwenen, waarvan we van een account bewijs hebben dat dit gedaan is door iemand van Hippo destijds. Waardoor er bij die overige vier accounts terecht vraagtekens komen te staan.
Rekruten 4 spelers van een bondgenoot, fuseren Zero, een vijandelijke stam. Laten een eigen co op een vijandelijk account, om het vervolgens naar Juvy! te laten gaan.

Ik denk dat je niet echt recht van spreken heb over het kwantiteitsverschil. Aangezien de formatie Amen/Hippo al met maarliefst 6(!) gefuseerd zijn:eek:


--


Wij hebben ook gewoon def ja, is toch niet zo gek. Alleen werkelijk elk front staat vol bij MLV/Juvy, door het alweer rekruteren van een vijandelijke stam en het zo creeeren van een safe zone zo groot als de kont van Kim Kardashian.


Haha, dit is zelfs bevestigd door Juvy! Dus of je weet gewoon echt niet meer wat er speelt in MLV. Of je doet gewoon alsof je dom bent:eek:

Wauw meen je dit nou? wat een irrelevante domme post :p je kunt je tijd vast beter gebruiken..
Sowieso hetgeen wat je probeert te benadrukken dat amen zoveel fusies heeft gedaan, is gewoon geen argument. Dus omdat wij maar liefst 2 leden van D-ANCE en 3 leden van Teddy rekruteren mag dat als fusie gezien worden? :eek: Enkel Elec en SA waren fusies. Of mogen we faith haar rim rekruten ook fusiepartners noemen, en de 3 spelers die ze van hippo rekruteerden was ook gewoon een fusie? Hetgeen wat je aan haalt slaat nergens op.

Sowieso de hele vergelijking dat Amen vroeger groter was dan DET slaat al nergens op.. DET was een rim stam, amen gaf niets om DET. Amen moest tegen Teddy vechten. En teddy was veel groter dan Amen... Komt bij; dat een pre made stam helemaal niet hoeft te fuseren of te rekruteren om een goede samenstelling te krijgen. Want je stelt zelf mensen samen. Iedere core stam, of eigenlijk, iedere niet pre made stam doet fusies en heeft stoppers en rekruten. Tjonge jonge, soms verbaas ik me bijna dat je kunt lezen en schrijven, want dit is wel heel erg basic hoor.

Die hele opsomming en dan de conclusie ''Amen is al gefuseerd met 4 (!) andere stammen, terwijl DET alleen op eigen kracht en bestaande BG's geteerd heeft.'' is gewoon zielig :D Komop nou, je bent een premade stam. Als ik vanaf dag één al met Vlemisje, Vlemis, Gerl, Jens, Daan en de hele rataplan had gezeten, dan had amen de wereld allang gewonnen. Toevallig kwamen deze spelers mee toen we rekruteerde van Dance, Teddy en met de electric fusie. Het is gewoon totaal niet te vergelijken een pre made en een niet pre made core stam.

Laatste maanden is het wel te vergelijken, want det is nauwelijks een pre made meer en heeft ook geen voordeel meer ervan, op het phalanx systeem na. En laatste maanden, is jullie partij altijd groter geweest. Dus dan is een kwantiteitsvergelijking naast een oda vergelijking met een conclusie dat jullie falen met aanvallen, nogal gepast en nauwelijks discutabel.

Probeer je niet uit statistische feiten te lullen, dat is nauwelijks mogelijk.. tot zover mijn advies voor vandaag :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Het gaat er om dat je altijd graag het kwantiteitsverschil aanduid, terwijl dat helemaal niet terecht is.
Dat je nu de helft van de post negeert, door te stellen '' Als ik vanaf dag één al met Vlemisje, Vlemis, Gerl, Jens, Daan en de hele rataplan had gezeten, dan had amen de wereld allang gewonnen.'' als een nutteloos en een nietszeggend argument, bewijst maar weer het respect, of beter gezegd het ontbreken daarvan naar je oud-stamgenoten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Het gaat er om dat je altijd graag het kwantiteitsverschil aanduid, terwijl dat helemaal niet terecht is.
Dat je nu de helft van de post negeert, door te stellen '' Als ik vanaf dag één al met Vlemisje, Vlemis, Gerl, Jens, Daan en de hele rataplan had gezeten, dan had amen de wereld allang gewonnen.'' als een nutteloos en een nietszeggend argument, bewijst maar weer het respect, of beter gezegd het ontbreken daarvan naar je oud-stamgenoten.

Je weet het mooi te wenden hè :eek:
Beargumenteer eens waarom het niet terecht is dat ik het kwantiteitsverschil erbij pakt als jij beweerd dat wij defnoobs zijn, terwijl onze oda vele malen hoger is? Waarop ik dus suggereer dat jullie ofwel passief zijn, ofwel falen met jullie massa's. Kwantiteitsverschil is wel degelijk relevant.

Vroegere kwantiteitsverschillen, en dan vooral tussen een pre made stam en een core stam die al oorlog had met andere stammen, is een nutteloze vergelijking. Vooral het verschil in hoeveelheid 'fusies' slaat kant noch wal. Totaal NIET relevant. Wil je een waardige vergelijking maken en daaruit concluderen dat amen altijd kwantiteit rekruteerde, dan moet je amen vergelijken met Faith, hippo, insane, Viral e.d.

Verder dat je nu een beeld hoopt te creeren dat respect voor stamgenoten ontbreekt, is simpelweg om het onderwerp te veranderen ;) Ik weet altijd precies in wat voor een positie ik ben. En weet dus ook dat ik niet in de positie ben om een niet gestopte stamgenoten op zn nummer te zetten. Iets wat ik 2 posts geleden ook al verwoordde, maar zal het even voor je herhalen ;) Daarbij zitten in dat lijstje, ook gewoon oude stamgenoten, dus wat je zegt klopt ook nog niet eens :')

Ik ben de laatste die een schouderklopje verdient Stoppende Roald heeft 0 invloed gehad in het voortbestaan van MLV spelers. Die pluim is voor Vlemisje die een nieuwe stam met een mooi toekomstbeeld met de daarbij behorende tactiek en beredenering heeft opgezet. De winsten noord zijn te danken aan Vlemis zijn geweldige aanvalsmentaliteit, ik zou het omschrijven als onvermoeibaar. Verder aan alle spelers die zijn blijven knokken voor stambelang, daar waar ik eind december amen en haar accounts heb laten varen na maanden lang intensieve inspanning. Excuses als ik de indruk wek dat ik graag mijn billen gelikt zie, ik ben slechts een verdedigende propagandist. Maar wel één die men graag met de neus op de fouten drukt.

Toch jammer dat Maks gestopt is, die probeerde het onderwerp tenminste niet zo extreem te veranderen :eek:
 

DeletedUser75377

Guest
Dan heb je naast geen skills, ook al geen humor.

Waarop baseer je dat Cona ?
Alleen wat er op Tobias en ESFR is gebeurd?
Cona je bent de laatste tijd een beetje gefrustreerd op het AF :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je ziet toch dat Wouter het al toegeeft, dat hij dat gezegd heeft.
Dus hoezo ongeloofwaardig?

Ja, Wouter kun je altijd serieus nemen :p
Nee maar even zonder gein er staat geen enkel deffje van Juvy bij MLV.
Het enige wat wel is gebeurt is dat MLV een paar deffjes heeft neergezet bij Gerl om de massa te blocken maar jij had het over deff van Juvy naar MLV toch?
Laat ik het nog sterker vertellen Officieel hebben MLV en Juvy! geen eens een BG.
MLV en Juvy hebben samen nog geen 1 gezamenlijke aanval uitgevoerd.
Laat ik het zo zeggen als Ik en Luuk niet in Juvy! zaten was er waarschijnlijk geen tot amper contact tussen beide stammen.
Ik ben natuurlijk wel bezig om Juvy en MLV te vormen tot een BG en ook samen aanvallen te doen maar zover is het nog niet.

Terug komend op het deff verhaal van Juvy deffjes naar MLV.
Jij dacht even dat Wouter je gered had maar dat maakt het alleen maar nog ongeloofwaardiger...


Vind het eigenlijk niet zo leuk om te propaganderen tegen Cona :D
Cona verdiend geen blames is er niemand anders uit DET die ik niet ken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Je weet het mooi te wenden hè :eek:
Beargumenteer eens waarom het niet terecht is dat ik het kwantiteitsverschil erbij pakt als jij beweerd dat wij defnoobs zijn, terwijl onze oda vele malen hoger is? Waarop ik dus suggereer dat jullie ofwel passief zijn, ofwel falen met jullie massa's. Kwantiteitsverschil is wel degelijk relevant.

Volgens mij heb je heel mijn post gemist?
Het kwantiteitsverschil dat jij aanduid is bij lange na niet zo groot als je ons probeert te doen laten geloven.
Het enige verschil is dat er niet of nauwelijks spelers van DET weggeedeld zijn, t.o.v. Amen.
De ''kwantiteitsverschillen'' hebben jullie wel degelijk proberen te compenseren door te rekruten, een beleid van Jimmy waar je fel tegen propagandeerde, Wat je zelf gewoon voerde:eek:
Dat kwantiteitsverschil is er natuurlijk al lang niet meer, en er is misschien een kleine periode geweest dat je daarvan kon spreken.
Maar vergeet niet dat jullie Hippo en Juvy! nog als BG hebben/hadden/krijgen. Je noemt bij DET wel een Faith, maar je vergeet Juvy/Hippo maar voor het gemak..

Vroegere kwantiteitsverschillen, en dan vooral tussen een pre made stam en een core stam die al oorlog had met andere stammen, is een nutteloze vergelijking. Vooral het verschil in hoeveelheid 'fusies' slaat kant noch wal. Totaal NIET relevant. Wil je een waardige vergelijking maken en daaruit concluderen dat amen altijd kwantiteit rekruteerde, dan moet je amen vergelijken met Faith, hippo, insane, Viral e.d.

Vind je dat een nutteloze vergelijking, en vind je dat totaal niet relevant?
Lijkt me wel, ik vergelijk Amen niet met een Hippo of Faith, gezien die twee nooit een lang tijdbestek serieus voor de winst leken te gaan. Iets wat met Amen wel het geval was. Iig, dat lieten ze zo blijken.
Heb je uberhaupt het kaartje al gezien, de core stammen van tegenwoordig hebben een grotere Safezone (MLV/Juvy) dan de rimstammen, daarnaast heeft Juvy een heel stuk Rim gerekruteerd, waardoor je niet eens meer van een core stam mag praten.

Verder dat je nu een beeld hoopt te creeren dat respect voor stamgenoten ontbreekt, is simpelweg om het onderwerp te veranderen ;) Ik weet altijd precies in wat voor een positie ik ben. En weet dus ook dat ik niet in de positie ben om een niet gestopte stamgenoten op zn nummer te zetten. Iets wat ik 2 posts geleden ook al verwoordde, maar zal het even voor je herhalen ;) Daarbij zitten in dat lijstje, ook gewoon oude stamgenoten, dus wat je zegt klopt ook nog niet eens :')
Ik geef gewoon terecht kritiek op je uitspraken die je maakt. Dat heeft niks te maken met onderwerp veranderen.
Je vond de desastreuze verliezen niet aan deze spelers te danken, wat impliceert dat je de schuld van die verliezen op andere afschuift.
Daarnaast heb je al een paar keer openlijk via het forum een sneer gegeven naar je (oud-) stamgenoten. Iets wat niet erg veel van respect betuigd.



Toch jammer dat Maks gestopt is, die probeerde het onderwerp tenminste niet zo extreem te veranderen :eek:
Je negeert zelf hele posts, gaat niet in op zaken die er toe doen. Enkel op randzaken.
Ik hoop dus dat dit een zelfspot was, want dan kan ik je tenminste nog betichten van humor

E: Dan heb ik het nog niet gehad over de samenwerking met stammen zoals Stark en H//X e.d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Volgens mij heb je heel mijn post gemist?
Het kwantiteitsverschil dat jij aanduid is bij lange na niet zo groot als je ons probeert te doen laten geloven.
Het enige verschil is dat er niet of nauwelijks spelers van DET weggeedeld zijn, t.o.v. Amen.
De ''kwantiteitsverschillen'' hebben jullie wel degelijk proberen te compenseren door te rekruten, een beleid van Jimmy waar je fel tegen propagandeerde, Wat je zelf gewoon voerde:eek:
Dat kwantiteitsverschil is er natuurlijk al lang niet meer, en er is misschien een kleine periode geweest dat je daarvan kon spreken.
Maar vergeet niet dat jullie Hippo en Juvy! nog als BG hebben/hadden/krijgen. Je noemt bij DET wel een Faith, maar je vergeet Juvy/Hippo maar voor het gemak..

Ik heb helemaal niets van je post gemist, volgens mij mis jij daarentegen wel het besef wat relevant is, en wat niet.
De discussie ging erom of wij def noobs waren of niet, ik bewijs een tegendeel en pak daarin het verschil in oda en dat jullie veel meer kwantiteit hebben en daarom dus falen. Hoeveel meer kwantiteit is niet eens belangrijk. Het hele woord kwantiteitsverschil is slechts een argument, niet het onderwerp van een discussie - moeilijk te begrijpen of niet :confused:

Dat kwantiteitsverschil is de afgelopen maanden aanzienlijk geweest. En bedraagt nog steeds een krappe 25 miljoen punten. En dat terwijl jullie afgelopen 2 weken ruim 5 miljoen punten zijn verloren, waarvan 2 miljoen bij de directe vijand is beland. 2 weken terug was het verschil dus 32 miljoen.. mee genomen dat de groei gewoon bij beide partijen even hard voort gaat. Nogmaals, dit zijn statistische feiten.. :eek: 'het kwantiteitsverschil dat ik aanduid' ik dus absoluut wel zo groot als ik jullie wil laten geloven. Of wilde je beweren dat de oorlog anders in elkaar steekt dan Faith, DET en |F|el versus Juvy! en MLV. En wat nog opvallend is, is dat er geen eens echt een bg is tussen juvy en mlv, niet eens samenwerking. Contact met een paar accounts en een klein defleensysteem richting gerl. Maarja laten we maar doen alsof juvy onze bg nog altijd is, dan valt jou theorie iig nog niet geheel in duigen. Tel die punten van die stammen op, desnoods op een rekenmachine.. waar kom je dan op uit? Juist een aanzienlijk kwantiteitsverschil, wat een poosje terug, nog veel groter was.

Vind je dat een nutteloze vergelijking, en vind je dat totaal niet relevant?
Lijkt me wel, ik vergelijk Amen niet met een Hippo of Faith, gezien die twee nooit een lang tijdbestek serieus voor de winst leken te gaan. Iets wat met Amen wel het geval was. Iig, dat lieten ze zo blijken.
Heb je uberhaupt het kaartje al gezien, de core stammen van tegenwoordig hebben een grotere Safezone (MLV/Juvy) dan de rimstammen, daarnaast heeft Juvy een heel stuk Rim gerekruteerd, waardoor je niet eens meer van een core stam mag praten.

Wat een flop argument? :p dus omdat amen wel voor de overwinning leek te gaan, zijn ze niet vergelijkbaar met hippo en faith? :eek: Tuurlijk zijn ze vergelijkbaar, simpelweg omdat ze de zelfde positie en startperiode hebben als hippo en faith en dus geen voordelen als pre made, rim ligging, underdog e.d., dat amen meer kwaliteit had dan concurrent faith en bondgenoot hippo maakt amen niet tot een stam die je kunt vergelijken met det, en al helemaal niet als het op rekruteren aan komt :eek:

Tjonge, ik zit nu echt met opgetrokken wenkbrouwen dit te typen, ben je incompetent om zoiets basics te begrijpen, of probeer je je gewoon uit een foutief argument te lullen? :rolleyes:

Weer zoiets... Jij hebt het over het verleden, daar waren zowel hippo als faith als amen core stammen, en is het rekruteringsbeleid vergelijkbaar. Nu zijn het inderdaad geen gehele core stammen meer. Alhoewel het gros van de punten zich wel in core zone bevinden. Wat is het nadeel van een core stam? De mogelijkheid om aan alle kanten serieus front te hebben. Zowel Faith, als MLV hebben aan meerdere kanten front. Nog een nadeel van core; je moet alle kanten op groeien, je kunt dus zeker op zulke kleine werelden een perfect phalanx systeem maken. Beide dingen kan in een pre made rim stam wel.

Ik geef gewoon terecht kritiek op je uitspraken die je maakt. Dat heeft niks te maken met onderwerp veranderen.
Je vond de desastreuze verliezen niet aan deze spelers te danken, wat impliceert dat je de schuld van die verliezen op andere afschuift.
Daarnaast heb je al een paar keer openlijk via het forum een sneer gegeven naar je (oud-) stamgenoten. Iets wat niet erg veel van respect betuigd.

Je negeert zelf hele posts, gaat niet in op zaken die er toe doen. Enkel op randzaken.
Ik hoop dus dat dit een zelfspot was, want dan kan ik je tenminste nog betichten van humor

E: Dan heb ik het nog niet gehad over de samenwerking met stammen zoals Stark en H//X e.d.



Vergeet niet dat jij een domme post maakte, en ik daarop in ben gegaan omdat jij denkt de discussie om een impulsieve ondoordachte post gemakkelijk te winnen. Hierin ben ik de gene niet die een onderwerp aansnijdt.('defnoobs!') Het valt erg op dat jij juist de gene bent die op randzaken in gaat, en dus ook begint over mijn gedrag jegens stamgenoten, en gaat huilen om het woordje kwantiteit daarentegen refereer ik steeds naar het eigenlijke onderwerp en attendeer ik je erop dat jij af wijkt van ons onderwerp, waar men uit kan concluderen dat je dit met opzet doet.

Iedereen heeft schuld in de verliezen, ik net zo goed, dat zul je me nooit zien ontkennen. Je zit in een stam, dat houd in dat iedereen aansprakelijkheid heeft voor alle acties van iedereen, tot op zekere hoogte. Dat houd niet in dat ik het vallen van Amen in het speciaal aan Rogier, Darren en Hugo verwijt en niet aan Different, popie en arne (nagenoeg gesneuvelde accounts).

Het vergaan van rhyperior, is ook te wijten aan Saevus. Precies om de zelfde reden, je bent afhankelijk van elkaar. Als je buren hun account verwaarlozen en je niet wederzijds te hulp schieten, word je aan je lot overgelaten en verslechtert jouw situatie. Part of the game, maar dan heb je zeker wel het recht om zelfs in een stam sommige personen het vallen van een stam meer te verwijten dan anderen -> vanzelfsprekend.

Deze 'sneer naar oud-stamgenoten', zijn dus naar Rogier. En die zijn nogal terecht ;) Continue gechanteerd worden door een lid waar je afhankelijk van bent, is niet te tolereren. Maar je moet wat als je je stamgenoten niet wilt benadelen omdat jij gechanteerd word. Wij hebben als leiding nooit toegegeven, rogier was toch niet gek/sterk genoeg om op delete te gaan. Maar het is vrij normaal dat wanneer je er niet meer afhankelijk van bent, je de waarheid wel even de wereld in mag helpen. Komt bij dat rogier zelfs een post maakte waar hij het in uit lokte. Was hij gewoon stilletjes ook het af verlaten, had de wereld nooit hoeven weten hoe rogier zijn stam in extreme mate benadeelde.

Samenwerking met H//X en STARK, houd toch op joh :eek: Hugo had contact met STARK, Different met H//X, is dat nou stamcontact? DET rekruteerde de halve rim in jullie moraalbrekersstam, dat is in feiten precies hetzelfde en het is allebei het noemen niet waard.
 

DeletedUser

Guest
Laten we er weer is een stelling in gooien.

Welke stammen hebben de beste papieren om de wereld overwinning binnen te halen?

Onderwerpen om mee te nemen in je post.

- Gaat DET nog een comeback maken?
- Hebben MLV en Juvy de winst al zo goed als binnen?
- Gaat FeL nog een grotere rol spelen in deze wereld?
- Heeft Faith nog kans om überhaupt wat uit te richten in het Noorden?
- Is een BG tussen Faith en DC de laatste nog eventuele redding voor Faith.?
 

DeletedUser59368

Guest
Laten we er weer is een stelling in gooien.

Welke stammen hebben de beste papieren om de wereld overwinning binnen te halen?

Onderwerpen om mee te nemen in je post.

- Gaat DET nog een comeback maken?
- Hebben MLV en Juvy de winst al zo goed als binnen?
- Gaat FeL nog een grotere rol spelen in deze wereld?
- Heeft Faith nog kans om überhaupt wat uit te richten in het Noorden?
- Is een BG tussen Faith en DC de laatste nog eventuele redding voor Faith.?

Breng ze niet op ideeën :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik zal maar is de openingspost verzorgen.
Ik denk zelf dat Juvy en MLV op dit moment toch wel de beste papieren hebben voor de wereldoverwinning.
Mede om dat DET toch veel dragende spelers is kwijt geraakt door de tijd heen wat toch wel geresulteerd heeft in weinig winsten en veel verliezen.
Mocht DET een comeback maken dan zijn ze er in mijn ogen nog niet want DET alleen zal het nooit redden.
Faith & FeL zouden DET moeten helpen door middel van druk op meerdere fronten van Juvy & MLV.
Faith verliest toch op meerdere fronten miljoenen punten het einde lijkt nabij voor Faith omdat de verliezen als maar groter worden en de winsten er niet tot nauwelijks zijn maarja we hebben wel is eerder gespeculeerd dat Faith ten einde was maar toen kwamen ze toch sterk terug, al lijkt het nu toch bijna niet te doen.

FeL boekt wel kleine winsten op Juvy maar niet genoeg om samen met DET ver te kunnen komen.
Het verloop van de wereld hangt in mijn ogen toch echt af van Faith hoelang die het nog vol houden.
Wanneer Faith het niet red waar het toch sterk naar lijkt te neigen zullen er bakken met defence naar het FeL front vertrekken zowel het DET front en dan zal het denk ik snel gespeeld zijn.
Een andere optie kan zijn dat DET weer op de sterkte komt van 2 maanden geleden maar die kans lijkt onmogelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Mijn posts jegens de enige vijandelijke af poster worden genegeerd, ondanks dat ik je initiatief appricieer, zal ik er geen tijd in steken :/
 
Bovenaan