Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser69488

Guest
Ja ik volg w30 al een tijdje niet meer, maar begin er binnenkort weer aan:)

Zoek je een account op w33? ga niet bij Castiel in de stam:p de hele "stam zakt" binnenkort weg:rolleyes:
 

DeletedUser69488

Guest
Dat staat vast:) net zoals de voorspelling van de Maya's dat de wereld in 2012 verging:D
 

DeletedUser

Guest
Ja ik volg w30 al een tijdje niet meer, maar begin er binnenkort weer aan:)

Zoek je een account op w33? ga niet bij Castiel in de stam:p de hele "stam zakt" binnenkort weg:rolleyes:

Toevallig zit ik er al een paar dagen :D
Maar des te groter de uitdaging toch :p
 
Reactiescore
30
Ja ik volg w30 al een tijdje niet meer, maar begin er binnenkort weer aan:)

Zoek je een account op w33? ga niet bij Castiel in de stam:p de hele "stam zakt" binnenkort weg:rolleyes:

If not trolled, waar baseer je dat op?
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling: Geluksvlaggen zijn nutteloos. Eens, oneens? Laat het weten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54299

Guest
Lijkt me dat daar maar weinig discussie over gevoerd hoeft te worden.
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling: Geluksvlaggen zijn nutteloos. Eens, oneens? Laat het weten :D

Geluksvlaggen zijn wel nuttig. Als ik stacks aanval, zet ik liever een geluksvlag in dan zo'n +5% aanval hoor...
Bij -25% geluk is je verlies zwaarder dan je winst bij +25% geluk...
 

DeletedUser71152

Guest
Als jee een geluksvlag aan zet is het nooit 25 procent winst ;)
 

DeletedUser71836

Guest
Met een geluksvlag kan je alleen de schade die ongeluk brengt beperken, maar je kan je clear geen kracht bij zetten.
Enige wat je ermee opschiet is dat je het risico eruit haalt dat je pech hebt, maar de kans dat je geluk hebt haal je hiermee ook weg. Voor risico averse mensen een leuk idee:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Een van de nuttigere vlaggen als je het mij vraagt juist, zeker in de beginfase.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind geluk altijd maar zo-zo... ik zal er alleen gebruik van maken als ik absoluut niet kan hebben dat ik pech heb (of geluk, ligt er aan welke kant ik t moet hebben). Ik ben altijd huiverig dat t in mijn voordeel was en dat ik door die geluksvlag er dus een nadeel voor mezelf uitgehaald heb...
 
Reactiescore
30
Explain, zie de voordelen er wel van in. Maar waarom het een van de nuttigere vlaggen zou zijn?

Nu is het wellicht anders, maar in de beginfase kan het overleven van je clear je account maken of breken. Op de classic had ik -24,9% geluk waardoor mijn edel het net niet overleefde. Ik maak in de beginfase relatief vaak keuzes op basis van de simulator. Het scheelt dan dat je geen -25% hoeft te simuleren, dat krijg je immers toch niet met een geluksvlag. Gevoelsmatig voelt het voorkomen van ''heavy damage'' op je clear met bijv. -20% geluk beter aan dan troepen die je zou kunnen besparen door een aanvalssterkte-vlag in te stellen. Hangt er wel vanaf welke levels je vlaggen zijn natuurlijk, maar goed, persoonlijk kies ik vaker voor geluk dan aanvalssterkte. Wellicht omdat ik vaak ongeluk heb bij mijn aanvallen :p
 

DeletedUser71836

Guest
Nu is het wellicht anders, maar in de beginfase kan het overleven van je clear je account maken of breken. Op de classic had ik -24,9% geluk waardoor mijn edel het net niet overleefde. Ik maak in de beginfase relatief vaak keuzes op basis van de simulator. Het scheelt dan dat je geen -25% hoeft te simuleren, dat krijg je immers toch niet met een geluksvlag. Gevoelsmatig voelt het voorkomen van ''heavy damage'' op je clear met bijv. -20% geluk beter aan dan troepen die je zou kunnen besparen door een aanvalssterkte-vlag in te stellen. Hangt er wel vanaf welke levels je vlaggen zijn natuurlijk, maar goed, persoonlijk kies ik vaker voor geluk dan aanvalssterkte. Wellicht omdat ik vaak ongeluk heb bij mijn aanvallen :p

Inderdaad meer een gevoelskwestie, zeker in het begin is het verliezen van je clear, zoals je zegt, een drama. Dan heb je aan geluksvlaggen zeker veel. Enige vlag waar je echt groot voordeel uit haalt is je muntvlag eigenlijk
 

DeletedUser

Guest
Maar ik zit dan altijd met t dilemma, ik kan ook 25% geluk hebben en als ik dan een geluksvlag opstel dan zorg ik eigenlijk dat ik zelf meer verlies lijdt :p moeilijk...
 
Bovenaan