Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel op : onderbouw je post met op zijn minst één argument

Stelling : VV'ers zijn zwaar underrated

Persoonlijk denk ik dat VV'ers wel underrated zijn. Waarom?

Heel veel spelers vinden het maar vanzelfsprekend dat er altijd wel een VV klaar staat als je weg moet, maar lang niet iedere stam heeft dat. Er zijn zat spelers die nooit zeggen: 'Doe mij die VV maar'. Stammen waarbij iedereen graag elkaars VV doen, weten vaak niet hoe blij ze moeten zijn met de vv's. En nee dit is niet alleen iets voor de noobs. Er zijn zat 'pro's' die ook niet graag een VV aannemen.



Aan de mods : Dit is zeker een topic wat in tegenstelling tot velen topics discussies kan loskweken. Sluit dit dus alsjeblieft niet en geef het een kans
 

DeletedUser68300

Guest
Mee eens een vv'er die doet altijd iets anders of verkeerd, pas als ik een hele dag ofzo weg ben geef ik mijn vv af.

Leuk topic bs;)
 

DeletedUser48745

Guest
jij bent er dan juist tegen, omdat je ze overrated vindt :rolleyes:.
VV'ers worden erg geapprecieerd hoor, tenminste in de stammen waar ik zit wel :D
 
Reactiescore
420
Neen hoor, een vv kan een toegevoegde waarde zijn voor je account als je die persoon kent en vertrouwt. Indien die met de juiste instructies te werk gaat is het altijd leuk. Maar de fout ligt bij de persoon zelf.

Voorbeeld 1:

Je hebt een nachtvv die de hele nacht heeft gefarmed voor jou => Je bent heel blij en kunt die persoon wel 1000x bedanken.

Voorbeeld 2:

Diezelfde of een andere vv moet een aanval dodgen maar mislukt => Je bent boos en kunt die persoon wel 1000x verwijten.

Maar is het niet je eigen fout? Koos jij niet voor die vv? Als je er niet zeker in was had je hem even goed niet kunnen geven. Enkel in geval van backstab is het echt de fout van de vv maar zelfs dat ontken ik aangezien je die persoon vertrouwde is het dus ook weer jouw verantwoordelijkheid maar dat neemt niet weg dat die andere een enorme douchebag is :)
 

DeletedUser48745

Guest
Neen hoor, een vv kan een toegevoegde waarde zijn voor je account als je die persoon kent en vertrouwt. Indien die met de juiste instructies te werk gaat is het altijd leuk. Maar de fout ligt bij de persoon zelf.

Voorbeeld 1:

Je hebt een nachtvv die de hele nacht heeft gefarmed voor jou => Je bent heel blij en kunt die persoon wel 1000x bedanken.

Voorbeeld 2:

Diezelfde of een andere vv moet een aanval dodgen maar mislukt => Je bent boos en kunt die persoon wel 1000x verwijten.

Maar is het niet je eigen fout? Koos jij niet voor die vv? Als je er niet zeker in was had je hem even goed niet kunnen geven. Enkel in geval van backstab is het echt de fout van de vv maar zelfs dat ontken ik aangezien je die persoon vertrouwde is het dus ook weer jouw verantwoordelijkheid maar dat neemt niet weg dat die andere een enorme douchebag is :)

Mooie post. Maar @ dit stuk, je herinnert je zeker de classic met die-sel nog :p? Daar was het niet One Directions fout om vv te geven aan een acc dat daarna genaaid werd.
 
Reactiescore
43
Spelers die hun VV afgeven voor de nacht zijn altijd zo ondankbaar, allesinds de meeste je zit met een stuk of 7 VV's en krijg achteraf misschien van 2 of 3 spelers een bedankje :).
 
Reactiescore
420
Mooie post. Maar @ dit stuk, je herinnert je zeker de classic met die-sel nog :p? Daar was het niet One Directions fout om vv te geven aan een acc dat daarna genaaid werd.

Neen maar wel de fout van die-sel om die andere speler erop te laten. Maar goed er zijn wel ontelbare situaties waarin zoiets kan gebeuren he :)
 

DeletedUser

Guest
Neen hoor, een vv kan een toegevoegde waarde zijn voor je account als je die persoon kent en vertrouwt. Indien die met de juiste instructies te werk gaat is het altijd leuk. Maar de fout ligt bij de persoon zelf.

Voorbeeld 1:

Je hebt een nachtvv die de hele nacht heeft gefarmed voor jou => Je bent heel blij en kunt die persoon wel 1000x bedanken.

Voorbeeld 2:

Diezelfde of een andere vv moet een aanval dodgen maar mislukt => Je bent boos en kunt die persoon wel 1000x verwijten.

Maar is het niet je eigen fout? Koos jij niet voor die vv? Als je er niet zeker in was had je hem even goed niet kunnen geven. Enkel in geval van backstab is het echt de fout van de vv maar zelfs dat ontken ik aangezien je die persoon vertrouwde is het dus ook weer jouw verantwoordelijkheid maar dat neemt niet weg dat die andere een enorme douchebag is :)

Helemaal mee eens ;) Al miste de vv elke snipe, al vergat hij heel vaak te dodgen, al deed hij heel veel verkeerd. Het minste wat je kan doen is een bedankje geven aangezien hij tijd voor je opofferde. Het ' bedanken ' van de vv' er gebeurd over het algemeen vrij weinig wat eigenlijk toch wel belangrijk is om te doen.

Als je bijvoorbeeld een massa krijg ( later dan ) en de vv doet alleen taggen, scheelt dat o zo veel.
Ook VV's die een front account even in de gaten houdt is altijd gewoon goede voorzorg en belangrijk. Zulke kleine dingetjes kan iedereen doen, daar hoef je niet heel goed voor te zijn of voor kunnen snipen. Tuurlijk je kent het account van een ander totaal niet, maar de kleine standaard dingen die in de afwezigheid van de bespeler moeten gebeuren kan iedereen doen en is vaak gewoon het verschil tussen het slagen van de def actie of niet
 
Reactiescore
420
Daarom dus. Het is maar zo netjes om even bedankt te zeggen ookal deed hij mss niet wat je verwachtte. Een GSje naar 8 of 9 klikken ipv naar 10 maar goed indien je geen vv had dan was het GSje nog steeds 7 of 8 om maar iets te zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Leuk bedacht, dat ten eerste. Eindelijk eens een topic waar geen nutteloze spam terecht komt (hoop is groot)


En je stelling. Je kiest ervoor om VV te gebruiken, eigen fout wanneer de VV dingen doet die niet goed zijn.
Ikzelf probeer zoveel mogelijk de VV te vermijden. Om mijn medespelers niet extra te belasten, en het vaak onnodig is. Zeker hier nog op 33. Een paar uurtjes als je weg bent kan het acc echt wel offline zijn. En als je dit niet wilt moet je maar co's zoeken
 

DeletedUser

Guest
Stelling: w33 word een TOP wereld, dit vanwege de instellingen.
 

DeletedUser68300

Guest
Je kan nu alleen maar speculeren, laten we het hopen;)
 
Reactiescore
420
Met alle respect maar die stelling slaat nergens op.

Ik stel de volgende voor: Is een nachtco echt nodig of is die overrated?
 

DeletedUser68300

Guest
Ik denk dat het in de start zeker wel handig is omdat de farms dan nog vol zitten:) maar met mid-game haast niet meer denk ik dan farm je het max gemakkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat je deze wereld op ten duur solo aan kan, maar met een team is nog beter, kan je lekker rustig aan doen.
 
Reactiescore
420
Denk dat je deze wereld op ten duur solo aan kan, maar met een team is nog beter, kan je lekker rustig aan doen.

Ik speel solo en ben al 4u tegen die schijtlimiet aan het farmen. Dus geloof me als ik zeg dat ik rustig aan doen :)
 

DeletedUser66324

Guest
Spelers die hun VV afgeven voor de nacht zijn altijd zo ondankbaar, allesinds de meeste je zit met een stuk of 7 VV's en krijg achteraf misschien van 2 of 3 spelers een bedankje :).

Dus jij wil wel een keer mijn nacht vv zijn? :p

kzal je heel hartelijk bedanken :D


Maar even ontopic,

ik ben het met Farmox eens, je kiest er zelf voor dat hij/zei jou vv doet. dus het blijft je eigen fout vind ik persoonlijk.
 
Reactiescore
420
Een nachtco is trouwens ook overdreven. Ik speel altijd zonder. Die paar nachten in de start kun je wekkeren en 1x je genoeg troepen hebt kun je nachtfarmen. Na een tijdje zijn je dorpen dichtbij toch leeg dus dan moet je ver gaan. En overdag ver farmen = meer kans op lege buiten = zonde van de looptijd.
 
Bovenaan