Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser48745

Guest
Tenzij ze me om een bepaald uur clearen dat ik er niet ben haal ik solo een 24/7 random team in. Met random bedoel ik dus mensen die het niet echt helemaal snappen maar gewoon wat spelen ( lees: zoals de meeste onder jullie :$ ) Vanaf dorp 5-6 worden inzicht ook heel belangrijk en dat ontbreken de meeste.

ja maar jij bent een speciaal geval
 

DeletedUser

Guest
hmm, denk dat een mix het beste is.
Noobs die farmen onder de knie hebben, en 1 speler die de lijnen uitzet (en weet hoe hij dit moet doen)
Beste daarbij zal zijn dat de noobs geen tegenspraak en/of inspraak willen hebben bij de te volgen tactiek:)
 

DeletedUser

Guest
Uhm, ik denk dat na een tijdje de mensen met skills overleven en de noobjes die nolife farmen worden opgedoekt.
 

DeletedUser66220

Guest
Uhm, ik denk dat na een tijdje de mensen met skills overleven en de noobjes die nolife farmen worden opgedoekt.

Het ligt eraan wat je skills noemt, ik denk voornamelijk dat de spelers die actief genoeg zijn overleven. Als je de mensen met skills op het goeie moment treint en ze het totaal niet doorhebben tsjah, dan zijn ze denk k wel down ;)
De nolife farmers zijn in het begin altijd hoog maar bij de miljoenen in punten doeken ze meestal op en beginnen dan steeds verder achter te raken, naar mijn gevoel.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik maar een stelling gooien dan; Lichte Calavarie zijn op dit moment nog niet nodig.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik maar een stelling gooien dan; Lichte Calavarie zijn op dit moment nog niet nodig.

Oneens ik farm nu meer, omdat alles om mij heen is leeg en nu kan ik in kortere tijden ook verder af farmen. Maar dit hangt van verschillende situatie af.
 

DeletedUser48745

Guest
lc kost 9839218x zoveel om ernaar toe te werken en te maken.
 

DeletedUser48745

Guest
dat weet je niet he, je weet niet hoe het anders zou lopen.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik maar een stelling gooien dan; Lichte Calavarie zijn op dit moment nog niet nodig.

Oneens. Zonder LC komt je niet aan je limiet en ga je dus niet goed! Wij hebben tenminste zo snel mogelijk LC gemaakt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan